Dostawy artkułów spożywczych do działu żywienia WZLP w Olsztynie

Data publikacji 2020-09-25
Data zakończenia 2020-10-02 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 589731-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy:
1) artykułów spożywczych - Pakiet 1
2) artykułów mrożonych - Pakiet 2
do działu żywienia Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie.
Opakowania zbiorcze art. spożywczych - Pakiet 1 - nie mogą przekroczyć 10 kg.
2. Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający w poszczególnych pozycjach dopuszcza składanie oferty na produkty równo-ważne . Należy wtedy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. Produkty równoważne nie mogą być gorszej jakości niż zaproponowane przez zamawiającego.
Kody CPV
15800000-6 różne produkty spożywcze
15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15330000-0 przetworzone owoce i warzywa
15400000-2 oleje i tłuszcze
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy wykonawca może zło-żyć ofertę na oba zadania.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
6. Jakość towaru, będącego przedmiotem zamówienia, określają obowiązujące normy jakościowe. Dostawy w/w produktów realizowane będą zgodnie z wymaganiami systemu kontroli żywności HACCP.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 26e75e9a-e7fd-44ca-94b2-6f1068ff6190
Biuletyn 589731-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Zespół Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie
Regon 29548400000000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-228
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 089 6785353, 6785300,
Zamawiajacy fax 896 785 300
Zamawiajacy email wzlp@wzlp.pl ,
Adres strony url www.wzlp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wzlp.pl zakładka "zamówienia publiczne" "powyżel 30 tys. euro"
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-228 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego 35, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artkułów spożywczych do działu żywienia WZLP w Olsztynie
Numer referencyjny ZP.3321.13.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy: 1) artykułów spożywczych - Pakiet 1 2) artykułów mrożonych - Pakiet 2 do działu żywienia Wojewódzkiego Zespołu Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie. Opakowania zbiorcze art. spożywczych - Pakiet 1 - nie mogą przekroczyć 10 kg. 2. Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Zamawiający w poszczególnych pozycjach dopuszcza składanie oferty na produkty równo-ważne . Należy wtedy do oferty dołączyć opis produktu równoważnego. Produkty równoważne nie mogą być gorszej jakości niż zaproponowane przez zamawiającego. Kody CPV 15800000-6 różne produkty spożywcze 15600000-4 produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15330000-0 przetworzone owoce i warzywa 15400000-2 oleje i tłuszcze 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy wykonawca może zło-żyć ofertę na oba zadania. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Jakość towaru, będącego przedmiotem zamówienia, określają obowiązujące normy jakościowe. Dostawy w/w produktów realizowane będą zgodnie z wymaganiami systemu kontroli żywności HACCP.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2020-11-18T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-11-17T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wydaną decyzję Państwowej Inspek-cji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmiotem zamówienia;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki transportu odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierp-nia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. U. z 2019 r. poz. 1252) i prawie unijnym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, For-mularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, For-mularz cenowy, 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału – załącznik nr 3, 4. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomoc-nictwo do występowania w imieniu wykonawcy, 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku ist-nienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o którym mowa w 7.1 pkt. 3, 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenie, o których mowa w 7.1. pkt. 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w po-stępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, 7. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w 7.1. pkt.3. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści na swojej stronie informację z otwarcia, z podaniem kwoty, jaką przeznaczył na realizację zamówienia, nazw i adresów wykonawców, ceny lub kosztu wykonania zamówienia i innych warunków zgodnie z dyspozycją art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Każdy z wykonawców, który złoży ofertę w postępowaniu zobowiązany będzie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia tej informacji, samodzielnie, bez wezwania zamawiającego, złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia – załącznik nr 4), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że zamawiający posiada aktualne dokumenty wykonawcy lub może pozyskać je samodzielnie za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, które wskaże wy-konawca Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rze-czypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Decyzję Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej doty-czącą możliwości produkcji lub obrotu danym towarem spożywczym będącym przedmio-tem zamówienia; 3. Oświadczenie, że Wykonawca, który będzie dostarczał przedmiot zamówienia posiada środki transportu odpowiadające wymaganiom sanitarnym, określonym w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia i prawie unijnym; 4. Oświadczenie wykonawcy, że oferowane towary posiadają atesty zgodne z wymogami HACCP,
Inne dokumenty niewymienione W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać za-mawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VII. 7.1 pkt. 3 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podle-gałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Wszelkie oświadczenia składane przez wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach lub sy-tuacji których polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Za oryginał uważa się oświadczenie lub dokument złożone w formie pisemnej. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje wykonawca albo podmiot trzeci albo wy-konawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii do-kumentów, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nie-czytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Powyższa zasada nie dotyczy pełno-mocnictwa, które co do zasady składane jest zawsze w formie oryginału lub kopii poświad-czonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do Umowy. 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany Umowy w zakresie terminu wykonania Umowy w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: 1) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, 2) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, 3) zaistnienia nieprzewidywalnych okoliczności faktycznych, 4) zaistnienia siły wyższej, 5) zmiany przepisów prawnych. 3. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim okoliczności określone w ust. 2 niniejszego paragrafu będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy. 4. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany Umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę terminu wykonanie Umowy, sposobu jest wykonania lub wysokości wynagrodzenia. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 6. Przez nieprzewidywalne warunki fizyczne rozumie się jakiekolwiek działanie sił natury racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 7. Przez nieprzewidywalne okoliczności faktyczne rozumie się jakiekolwiek zdarzenia niezwiązane z działaniami sił natury racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 8. Przez siłę wyższą rozumie się nadzwyczajne, nie dające się w żaden sposób przewidzieć zdarzenia pochodzące z zewnątrz, całkowicie niezależne od którejkolwiek ze stron lub innych osób biorących w jakikolwiek sposób udział w wykonaniu Umowy i których następstwom nie można było zapobiec mimo dołożenia najwyższej staranności. 9. Przez zmianę przepisów prawnych strony rozumieją następującą po podpisaniu Umowy zmianę aktów prawa powszechnie obowiązującego lub obowiązujących strony aktów prawa miejscowego, których treść dotyczy przedmiotu Umowy. 10. W przypadku zmiany stawki podatku VAT przyjętej przez Wykonawcę w ofercie w toku realizacji umowy, wynagrodzenie Wykonawcy netto pozostaje bez zmian, a strony w drodze pisemnego aneksu pod rygorem nieważności do umowy wprowadzą do umowy zmienioną stawkę podatku VAT i nową wartość brutto umowy. 11. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony.
IV 4 4 data 2020-10-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Artykóły spożywcze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-17T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Opakowania zbiorcze art. spożywczych - Pakiet 1 - nie mogą przekroczyć 10 kg. Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Mrożonki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2020-11-18T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-11-17T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe zestawienie asortymentowo – ilościowe znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostaw cząstkowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)