Modernizacja e-protokołu na 5 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Koszalinie.

Data publikacji 2020-10-01
Data zakończenia 2020-10-09 00:00:00
Instytucja Sąd Okręgowy w Koszalinie
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591940-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323300005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt (dalej jako System) na 5 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, polegająca na jego aktualizacji do najnowszej wersji Systemu, wymianie elementów Systemu, doposażenie zestawów w dodatkowe urządzenia oraz świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a7a33313-13fc-41c7-ac27-6e8778f6d67a
Biuletyn 591940-N-2020
Zamawiajacy nazwa Sąd Okręgowy w Koszalinie
Regon 32252536061000
Zamawiajacy adres ulica ul. Waryńskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Koszalin
Zamawiajacy kod pocztowy 75-541
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 428 742
Zamawiajacy fax 943 423 755
Zamawiajacy email informatyk@koszalin.so.gov.pl
Adres strony url https://koszalin.so.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka sektora finansów publicznych – Sąd
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://koszalin.so.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://koszalin.so.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Sąd Okręgowy w Koszalinie, ul. Waryńskiego 7, Biuro Podawcze (niski parter); 75-541 Koszalin
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja e-protokołu na 5 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Koszalinie.
Numer referencyjny ZP-2151-4/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Systemu Cyfrowej Rejestracji Rozpraw Sądowych ReCourt (dalej jako System) na 5 salach rozpraw w Sądzie Okręgowym w Koszalinie, polegająca na jego aktualizacji do najnowszej wersji Systemu, wymianie elementów Systemu, doposażenie zestawów w dodatkowe urządzenia oraz świadczenie usług serwisu i wsparcia technicznego Systemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 32330000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-21T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow W celu umożliwienia Wykonawcom szczegółowego zapoznania się z przedmiotem i zakresem zamówienia możliwe jest przeprowadzenie wizji lokalnej pomieszczeń objętych zamówieniem na wniosek Wykonawcy, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu dogodnego terminu. Osoba do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: Pan Marcin Igel – Kierownik Oddziału Informatycznego Sądu Okręgowego w Koszalinie, tel. 94 34 28 890, adres e-mail: informatyk@koszalin.so.gov.pl.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną dostawę wraz z wdrożeniem systemu informatycznego cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa wraz z wdrożeniem została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej dostawy wraz z wdrożeniem systemu informatycznego cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa wraz z wdrożeniem została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających czy ta dostawa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz.
Inne dokumenty niewymienione 1.formularz ofertowy (załącznik nr 1); 2. pełnomocnictwo; 3. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wykonawca ma możliwość zmiany podwykonawcy w stosunku do wskazanego w treści złożonej oferty po uprzedniej akceptacji na piśmie przez Zamawiającego. 2.Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych.3.Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia do Umowy zmian opisanych poniżej: 1) w przypadku zmiany przepisów prawa, Zamawiający dopuszcza zmiany sposobu realizacji Umowy lub zmiany zakresu świadczeń Wykonawcy wymuszone takimi zmianami prawa; 2)w przypadku zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, zmiany uzasadnionej przyczynami technicznymi, zmiany związanej z brakiem/nieterminowością uzyskania stosownych pozwoleń, zmiany wynikającej z zaprzestania produkcji oferowanych urządzeń, w szczególności ujawnionymi na etapie prac analitycznych, projektowych, wdrożeniowych, konieczności zmiany: a)sposobu wykonania Umowy w obszarach: organizacyjnym (m.in. zmiany terminów), wykorzystywanych narzędzi, przyjętych metod i kanałów komunikacji; b)zakresu przedmiotu Umowy w obszarze dostaw, wymagań funkcjonalnych lub niefunkcjonalnych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu Umowy do potrzeb Zamawiającego, Zamawiający dopuszcza wprowadzenie odpowiednich zmian uwzględniających stwierdzone przyczyny techniczne, polegających w szczególności na modyfikacji wymagań Zamawiającego lub zmianie sposobu ich realizacji.3)w przypadku wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac, Zamawiający dopuszcza zmiany terminu realizacji Umowy; 4)zmiany przedmiotu Umowy w szczególności ze względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych; 5)gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, również okoliczność związana z COVID-19, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze SIWZ - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 6)jeżeli wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych; 7)jeżeli wynikną rozbieżności lub niejasności w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 8)inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego; 9)wystąpienie którejkolwiek z wymienionych okoliczności mogących powodować zmianę umowy nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4.W przypadkach, w których zgodnie z powyższymi postanowieniami lub przepisami prawa możliwe jest wprowadzenie zmiany do Umowy, Zamawiający przewiduje także wprowadzenie odpowiedniej zmiany Załącznika nr 3 do Umowy – Harmonogramu realizacji Umowy, jeżeli jest to konieczne dla uwzględnienia czasu niezbędnego w celu realizacji zmienionego zakresu prac lub produktów lub w celu uwzględnienia wprowadzonych zmian organizacyjnych. 5.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Załącznika nr 3 do Umowy – Harmonogramu realizacji Umowy, jeżeli wprowadzenie takich zmian wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jest uzasadnione ze względów technicznych lub organizacyjnych i nie powoduje konieczności poniesienia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów. 6.Strony postanawiają, że w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane niniejszą Umową ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT). 7.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii zawartej umowy z podwykonawcą w terminie 5 dni od jej zawarcia. 8.Wszelkie zmiany umowy, jej rozwiązanie za zgoda obu stron, odstąpienie od niej lub jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji przedmiotu zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria cena brutto oferty
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)