Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2021-2022

Data publikacji 2020-11-17
Data zakończenia 2020-11-30 00:00:00
Instytucja Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim
Miejscowość Janów Lubelski
Województwo lubelskie
Branża
  • Artykuły różne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 611293-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444234005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim.
1) Tablice muszą być wykonane zgodnie z:
a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.);
b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 717);
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547);
d) Normami lub specyfikacjami technicznymi o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.

2) W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.

3) Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji umowy certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w artykule 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.).
2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
2.1. Dostawę tablic rejestracyjnych w szacowanych poniżej rodzajach i ilościach:
1) Samochodowe jednorzędowe – 6000 kpl
2) Samochodowe jednorzędowe – 594 szt.
3) Motorowerowe – 297 szt.
4) Motocyklowe – 1485 szt.
5) Samochodowe dwurzędowe – 396 szt.
6) Samochodowe zmniejszone – 100 kpl
7) Samochodowe jednorzędowa plus dwurzędowa – 20 kpl
8) Wtórniki, zabytkowe i indywidualne oraz tablice dla pojazdów elektrycznych – 250 szt.
2.2. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywała się według harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz indywidualnego zapotrzebowania Zamawiającego.
2.3. Realizacja dostaw wtórników, tablic indywidualnych i zabytkowych oraz tablic dla pojazdów elektrycznych odbywać się będzie zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego na piśmie.
2.4. Transport przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2.5. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do odbioru i kasacji tablic zwróconych do złomowania, których wykaz będzie sporządzał Zamawiający.
3. Szczegółowy wykaz tablic rejestracyjnych oraz harmonogram ich dostaw zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7842ecfd-1a38-4635-bab5-6ba0f47e5160
Biuletyn 611293-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Janowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Janowie Lubelskim
Regon 83040920600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Zamoyskiego
Zamawiajacy adres numer domu 59
Zamawiajacy miejscowosc Janów Lubelski
Zamawiajacy kod pocztowy 23-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 15 8725 450,
Zamawiajacy fax 15 8720 559
Zamawiajacy email przetargi@powiatjanowski.pl,
Adres strony url https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://spjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 59, 23-300 Janów Lubelski, pokój nr 202 (sekretariat).
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim na lata 2021-2022
Numer referencyjny L-II.272.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Janowie Lubelskim. 1) Tablice muszą być wykonane zgodnie z: a) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2355 z późn. zm.); b) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 717); c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 547); d) Normami lub specyfikacjami technicznymi o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi. 2) W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie zobowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych. 3) Wykonawca musi posiadać przez cały okres realizacji umowy certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w artykule 75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.) oraz wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110 z późn. zm.). 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.: 2.1. Dostawę tablic rejestracyjnych w szacowanych poniżej rodzajach i ilościach: 1) Samochodowe jednorzędowe – 6000 kpl 2) Samochodowe jednorzędowe – 594 szt. 3) Motorowerowe – 297 szt. 4) Motocyklowe – 1485 szt. 5) Samochodowe dwurzędowe – 396 szt. 6) Samochodowe zmniejszone – 100 kpl 7) Samochodowe jednorzędowa plus dwurzędowa – 20 kpl 8) Wtórniki, zabytkowe i indywidualne oraz tablice dla pojazdów elektrycznych – 250 szt. 2.2. Dostawa tablic rejestracyjnych będzie odbywała się według harmonogramu stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ oraz indywidualnego zapotrzebowania Zamawiającego. 2.3. Realizacja dostaw wtórników, tablic indywidualnych i zabytkowych oraz tablic dla pojazdów elektrycznych odbywać się będzie zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem składanym przez Zamawiającego na piśmie. 2.4. Transport przedmiotu umowy odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2.5. Wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do odbioru i kasacji tablic zwróconych do złomowania, których wykaz będzie sporządzał Zamawiający. 3. Szczegółowy wykaz tablic rejestracyjnych oraz harmonogram ich dostaw zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44423400-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow 1. Szczegółowy harmonogram dostaw tablic rejestracyjnych zamawianych na lata 2021 – 2022 zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Minimalny termin dostaw wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych i dla pojazdów elektrycznych wynosi do 3 dni roboczych od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 3. Maksymalny termin dostaw wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych i dla pojazdów elektrycznych wynosi 5 dni roboczych od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia. 4. Termin dostawy wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych i dla pojazdów elektrycznych jest jednym z kryteriów oceny ofert opisanych w Rozdziale 12 pkt 12.4. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w następujących przypadkach: 1) Termin wykonania zamówienia ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających: a) z działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania zamówienia; b) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie dostawy; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 2) W przedstawionych w ust. 1 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji. 3) Zmiana dostaw tablic rejestracyjnych wynikających z haromonogramu może nastąpić na wniosek Zamawiającego, w przypadku wcześniejszego wykorzystania tablic przez Zamawiającego. 4) W zakresie wysokości wynagrodzenia – wynagrodzenie może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 5) Zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.). 2. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy pod rygorem jej nieważności, z wyjątkiem okoliczności wymienionych w pkt. 3) i 4) powyżej.
IV 4 4 data 2020-11-30T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy wtórników, tablic indywidualnych, zabytkowych i dla pojazdów elektrycznych
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)