| GuidZP400 |
71eb73b9-d07a-48cf-a86d-f1f94a7d2ea4
|
| Biuletyn |
611068-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowa Stacja Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie
|
| Regon |
85176321300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Matki Bożej Fatimskiej
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Tarnów
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-14 621-77-91,
|
| Zamawiajacy fax |
0-14 621-47-90
|
| Zamawiajacy email |
pspr@wp.pl , sekretariat@pspr.tarnow.pl
|
| Adres strony url |
www.pspr.tarnow.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Infastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.malopolska.pl/psprwtarnowie
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w terminie do dnia 25 listopada 2020r. , godz. 10:00 w budynku Powiatowej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie przy Al. M. B. Fatimskiej 2 – Sekretariat, w godz. od 8:00 do 14:30, przesłać listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru lub pocztą kurierską z uwzględnieniem postanowień pkt. 13.3.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Al. M. B. Fatimskiej 2 33-100 Tarnów
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na sukcesywną dostawę rękawic diagnostycznych, środków dezynfekcji i ochrony osobistej.
|
| Numer referencyjny |
PSPR-OR-271-8/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych, środków dezynfekcji i ochrony osobistej według asortymentu określonego w załączniku nr 6.1-6.6 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załączniki nr 6.1 do 6.6 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Dotyczy Pakietu I: Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca: a) załączy do oferty podpisane oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1 SIWZ – według załącznika nr 3 do SIWZ
b) posiada ważne zezwolenie (odpowiedni dokument):
• zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą w Polsce, lub równoważne, gdy Wykonawca jest wytwórcą w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
• w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład celny lub konsygnacyjny – zezwolenie na prowadzenie składu celnego lub konsygnacyjnego zawierające uprawnienie przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) w zakresie obrotu produktami leczniczymi dla Wykonawców prowadzących skład w Polsce lub równoważne w przypadku prowadzenia składu w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W Pakietach I-VI z wyłączeniem Pakietu I poz. 6, 7, 8 w przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk) Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w powyższym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie Pakietu I: zezwolenia (odpowiedni dokument) z uwzględnieniem warunków określonych przez Zamawiającego w pkt. 9.1.3.1 b SIWZ.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakietach I asortyment do obrotu i używania na terenie RP, z wyłączeniem poz. 6,7,8, jeżeli Wykonawca w tych pozycjach zaoferuje produkt leczniczy (antyseptyk) – według załącznika nr 5 do SIWZ
2. Instrukcję użytkowania preparatów oferowanych w Pakiecie I i II.
3. Karty charakterystyki preparatów oferowanych w Pakiecie I i II.
4. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w Pakiecie III asortyment do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie – według załącznika nr 5 do SIWZ
5. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty potwierdzające wykonanie oferowanego w Pakiecie IV, poz. 2 asortyment zgodnie z normą europejską EN 149:2001+A1:2009 lub równoważną – według załącznika nr 5 do SIWZ.
6. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty potwierdzające wykonanie oferowanego w Pakiecie VI asortymentu zgodnie z normą europejską EN 14126 lub równoważną – według załącznika nr 5 do SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Ponadto do oferty należy załączyć:
1. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi, a w przypadku podzlecenia części zamówienia należy (w pkt. IV.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi, co do niej zastrzeżeń i akceptuje projekt umowy ujęty w niniejszej specyfikacji.
3. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wypełnione i podpisane formularze asortymentowo – cenowe – załączniki nr 6.1.-6.6 do SIWZ.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy pzp zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczone w przypadku:
a) Zmian wynikających z przekształceń własnościowych
b) Zmian cen urzędowych
c) Wprowadzenie zamienników, np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia lub wycofania z obrotu, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia
d) Zmiany wielkości opakowań oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem proporcjonalności w stosunku ceny zawartej w umowie
e) Zastąpienia przedmiotu umowy w części produktu o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia
f) Zmian niektórych postanowień umowy, np. zmian organizacyjno – technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego
g) Udokumentowanego braku (przez producenta) spowodowanego chwilowym lub całkowitym wstrzymaniem realizacji części lub całości dostaw produktu o nazwie handlowej wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i umowie Zamawiający dopuszcza produkt równoważny, przy zachowaniu cen jednostkowych, oraz po uprzednim zaakceptowaniu produktu równoważnego przez Zamawiającego
h) Dostarczenia produktów po cenie niższej od wskazanej w umowie
i) Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
j) Zmiany wysokości wynagrodzenia – w przypadku zastosowania przez Zamawiającego art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp,
k) zmiany nazwy handlowej produktu przez producenta z zachowaniem jego parametrów,
l) obniżenia ceny,
m) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia,
|
| IV 4 4 data |
2020-11-25T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Środki dezynfekcyjne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcji według asortymentu określonego w załączniku nr 6.1 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załączniki nr 6.1 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Środki dezynfekcyjne - urządzenie NOCOSPRAY
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcji do urządzenia NOCOSPRAY według asortymentu określonego w załączniku nr 6.2 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załączniki nr 6.2 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Rękawice diagnostyczne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych według asortymentu określonego w załączniku nr 6.3 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załączniki nr 6.3 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Środki ochrony induwidualnej - ochrona twarzy
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej według asortymentu określonego w załączniku nr 6.4 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załącznik nr 6.4 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Środki ochrony indywidualnej - kombinezony ochronne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej według asortymentu określonego w załączniku nr 6.5 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załącznik nr 6.5 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Środki ochrony indywidualnej - ochraniacze na obuwie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony osobistej według asortymentu określonego w załączniku nr 6.6 do SIWZ.
Wypełnione i podpisane załącznik nr 6.6 do SIWZ – „Formularz asortymentowo - cenowy” oraz wypełniony i podpisany załącznik nr 1 – „Formularz ofertowy” należy załączyć do oferty.
|
| | |