| GuidZP400 |
b5afd84c-d9fe-426e-9050-456535b255d5
|
| Biuletyn |
612966-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku
|
| Regon |
37102087700000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Sanok
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-500
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy telefon |
013 4655950, 4655966,
|
| Zamawiajacy fax |
134 655 959
|
| Zamawiajacy email |
asabat@pwsz-sanok.edu.pl,
|
| Adres strony url |
https://up-sanok.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Państwowa
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.pwsz-sanok.4bip.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie papierowej w zaklejonej, nieprzejrzystej kopercie na adres Zamawiającego, z adnotacją wskazaną w rozdziale XIII SIWZ
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uczelnia Państwowa im. Jana Grodka w Sanoku, ul. Mickiewicza 21, 38-500 Sanok, pokój nr 202
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Wyposażenie pomieszczeń Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble
|
| Numer referencyjny |
DO.262-16.20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
4
|
| Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest: Wyposażenie Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza) w meble w ramach projektu pn. Budowa Centrum Symulacji Medycznej dla kierunków; pielęgniarstwo i ratownictwo medyczne oraz wyposażenie pracowni i laboratoriów dla kierunku mechanika i budowa maszyn w PWSZ im. Jana Grodka w Sanoku – nr RPPK.06.04.02-18-0001/18. Projekt realizowany jest w ramach osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działania 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania 6.4.2 Kształcenie zawodowe i ustawiczne oraz PWSZ – tryb pozakonkursowy Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020.
Przedmiot zamówienia podzielono na zadania części, w ramach tego postępowania ma być realizowane:
ZADANIE 1 – wykonanie dostawy mebli na wymiar wraz z montażem,
ZADANIE 2 – wykonanie dostawy wraz z montażem mebli laboratoryjnych,
ZADANIE 3 – wykonanie dostawy wraz z montażem dygestorium,
ZADANIE 4 – wykonanie dostawy wraz z montażem mebli biurowych i krzesełek,
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji określają:
2.1 Załączniku nr 5 do SIWZ zawierający:
1) dokumentację projektową- rzuty poszczególnych kondygnacji z przykładowym miejscem rozmieszenia mebli, Budowa Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21)”,
2) opis przedmiotu zamówienia „Wyposażenie pracowni Centrum Symulacji Medycznej (Budynek G przy ulicy Mickiewicza 21) w meble”,
|
| Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data rozpoczecia |
2021-03-15T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia w ZADANIU 4 wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez oferowany sprzęt wymagań określonych przez Zamawiającego: Oferent zobowiązany jest do przedstawienia specyfikacji technicznej, broszur lub instrukcji obsługi potwierdzającej oferowane parametry techniczne sprzętu
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w Załączniku nr 4 do SIWZ
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi;
Zadanie 1 - 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100),
Zadanie 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100),
Zadanie 3 - 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100),
Zadanie 4 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysiące złotych 00/100).
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu na konto Zamawiającego: 67 1020 2980 0000 2302 0020 7837 z dopiskiem na przelewie: „Wadium do przetargu nr DO.262-16.20 – (wybierając odpowiednio) Zadanie 1 lub 2 lub 3 lub 4”;
b. poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancji bankowych;
d. gwarancji ubezpieczeniowych;
e. poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej powinno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert
(a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy.
6. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy
w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie,
z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w przypadku:
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożnością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności ( nie będących „siłą wyższą” ), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy.
c) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne
i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej), np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nieleżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania.
e) w przypadku, gdy urządzenia/sprzęt będące przedmiotem zamówienia zostaną wycofane z rynku przez producentów.
2. Istotne postanowienia umowy oraz katalog okoliczności, które mogą spowodować istotne zmiany postanowień umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 6 do SIWZ.
3. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-27T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|