| GuidZP400 |
0b63c644-47c6-496e-a4c3-15017bd0b6c4
|
| Biuletyn |
613234-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samorządowe Przedszkole im. Wandy Chotomskiej w Krościenku Wyżnym
|
| Regon |
18046520000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Południowa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Krościenko Wyżne
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
38-422
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
| Zamawiajacy email |
przedszkolekw@onet.eu
|
| Adres strony url |
przedszkolekw.bip.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
przedszkolekw.bip.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
przedszkolekw.bip.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samorządowe Przedszkole im. W. Chotomskiej, ul. Południowa 11 38-422 Krościenko Wyżne
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne
|
| Numer referencyjny |
P.261.2.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
7
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI I - VII) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ I – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Artykuły suche, sypkie, przyprawy, woda i inne – 15000000-6, 41110000-3 CZĘŚĆ II – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Warzywa, owoce i podobne produkty –15300000-1 CZĘŚĆ III – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mięso,wędliny i jaja – 15100000-9, 03142500-3 CZĘŚĆ IV– Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Wyroby cukiernicze – 15842300-5 CZĘŚĆ V– Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Nabiał – 15500000-3 CZĘŚĆ VI – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Pieczywo – 15811000-6 CZĘŚĆ VII – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mrożonki - warzywa, owoce i ryby – 15331170-9, 15220000-6 . Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
| Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w ilości do 20% wartości zamówienia podstawowego.
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową jeżeli wykaże, że dysponuje pojazdem będącym w dyspozycji Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ) oraz kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: a) wykazu urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) kopii dokumentu (poświadczonej za zgodność z oryginałem) - decyzji wydanej przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej w sprawie spełniania wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi – dopuszczającej środek transportu wskazany w wykazie pojazdów do przewozu artykułów spożywczych.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – wg załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 2. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 3. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy. 6. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r., poz. 700 z późn. zm.). 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ. 8. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SIWZ. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzoru stanowiące załącznik odpowiednio nr 2A i 2B do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
12. Przypadki zmian umowy.
1. Warunki zmiany umowy:
1) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia w następujących sytuacjach:
a) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy, wynikających z przyczyn o obiektywnym charakterze (oczywista pomyłka w treści umowy, zmiana przepisów prawnych itp.).
2) Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach:
a) w przypadku zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT) w zakresie wynagrodzenia brutto;
2. Inne zmiany:
1) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
• powierzenie podwykonawcom innej części usługi niż wskazana w ofercie wykonawcy,
• zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia,
• powierzenie części zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postępowaniu żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
2) w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze.
3.Strony niezwłocznie, wzajemnie informują się o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie tej umowy, o ile taki wpływ wystąpił lub może wystąpić. Strony umowy potwierdzają ten wpływ dołączając do informacji, o której mowa w zdaniu pierwszym, oświadczenia lub dokumenty, które mogą dotyczyć w szczególności: zobowiązany jest przedłożyć dokumenty i szczegółowe informacje potwierdzające wpływ występowania COVID-19 na należyte wykonanie umowy, które powinny dotyczyć w szczególności:
1) nieobecności pracowników lub osób świadczących pracę za wynagrodzeniem na innej podstawie niż stosunek pracy, które uczestniczą lub mogłyby uczestniczyć w realizacji zamówienia;
2) decyzji wydanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego lub działającego z jego upoważnienia państwowego wojewódzkiego inspektora sanitarnego, w związku z przeciwdziałaniem COVID-19, nakładających na Wykonawcę obowiązek podjęcia określonych czynności zapobiegawczych lub kontrolnych;
3) poleceń lub decyzji wydanych przez wojewodów, ministra właściwego do spraw zdrowia lub Prezesa Rady Ministrów związanych z przeciwdziałaniem COVID-19 o których mowa w art. 11 ust.1-3 ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych;
4) trudności w realizacji usług transportowych;
5) okoliczności, o których mowa w pkt 1–4, w zakresie w jakim dotyczą one podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy.
Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie umowy.
Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, o których mowa w ust. 3, mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy, w szczególności przez:
1) zmianę terminów i częstotliwości dostawy artykułów żywnościowych lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
2) zmianę sposobu wykonywania dostaw,
4. Warunki zmian:
1) inicjowanie zmian – na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy,
5.Forma zmian
Aneks do umowy pod rygorem nieważności.
6.Strony nie są odpowiedzialne wobec siebie w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem obowiązków wynikających z Umowy tylko w tym zakresie, w jakim takie niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest wynikiem działania siły wyższej.
7.Ilekroć w umowie mowa o „sile wyższej” – należy przez to rozumieć zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Zamawiający lub Wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością. W szczególności za siłę wyższą uważa się: wojnę, rewolucję, atak terrorystyczny, pożary, powodzie, epidemie, akty administracji państwowej itp.
8.Dla uniknięcia wątpliwości Strony uzgadniają, iż zdarzeniem „siły wyższej” nie są warunki atmosferyczne nie mające charakteru klęski żywiołowej, w tym w szczególności zmiany temperatury, silne wiatry czy opady, chyba że ich występowanie miało charakter niemożliwy do przewidzenia.
9.Strony są zobowiązane niezwłocznie poinformować się wzajemnie o fakcie wystąpienia działania siły wyższej, udowodnić te okoliczności poprzez przedstawienie dokumentacji potwierdzającej wystąpienie zdarzeń mających cechy siły wyższej oraz wskazać zakres i wpływ, jaki zdarzenie miało na przebieg wykonania umowy, pod rygorem utraty możliwości powoływania się na działanie „siły wyższej”.
10.O ile Strona powiadomiona nie wskaże inaczej na piśmie, Strona, która dokonała zawiadomienia, będzie kontynuowała wykonywanie swoich obowiązków wynikających z Umowy, w takim zakresie, w jakim jest to praktycznie uzasadnione i faktycznie możliwe, jak również zobowiązana jest do podjęcia wszystkich alternatywnych działań i czynności zmierzających do wykonania Umowy, których podjęcia nie wstrzymuje zdarzenie siły wyższej, pod rygorem utraty możliwości powoływania się na działanie „siły wyższej”. Strony niezwłocznie ustalą zakres, alternatywne rozwiązanie lub sposób realizacji umowy.
11.W przypadku ustania „siły wyższej”, Strony niezwłocznie przystąpią do realizacji wszystkich swoich obowiązków wynikających z Umowy. W przypadku, kiedy dalsza realizacja Umowy nie jest możliwa z powodu działania siły wyższej, Strony podejmą działania zmierzające do rozwiązania Umowy.
12.Jeżeli „siła wyższa”, będzie trwała nieprzerwanie przez okres 180 dni lub dłużej, Strony mogą w drodze wzajemnego uzgodnienia rozwiązać umowę bez nakładania na żadną ze Stron dalszych zobowiązań oprócz płatności należnych z tytułu prawidłowo wykonanej części umowy.
|
| IV 4 4 data |
2020-11-30T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
08:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Artykuły suche, sypkie, przyprawy, woda i inne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI I) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ I – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Artykuły suche, sypkie, przyprawy, woda i inne – 15000000-6, 41110000-3 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Warzywa, owoce i podobne produkty
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI II) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ II – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Warzywa, owoce i podobne produkty –15300000-1 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mięso, wędliny i jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI III) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ III – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mięso, wędliny i jaja – 15100000-9, 03142500-3 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Wyroby cukiernicze
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI IV) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ IV– Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Wyroby cukiernicze – 15842300-5 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Nabiał
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI V) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ V– Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Nabiał – 15500000-3 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI VI) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ VI – Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Pieczywo – 15811000-6 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mrożonki-warzywa, owoce i ryby.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2021 do Samorządowego Przedszkola im. Wandy Chotomskiej, ul. Południowa 11, 38-422 Krościenko Wyżne w poniżej wyszczególnionych częściach: (załącznik nr 1 CZĘŚCI VII) Główny kod: CPV 15000000-8 CZĘŚĆ X– Dostawa artykułów spożywczych – grupa produktów: Mrożonki - warzywa, owoce i ryby – 15331170-9, 15220000-6 2. Artykuły objęte tym postępowaniem muszą spełniać wymagania polskich norm PN oraz być zgodne z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grupy środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1154). 3. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości, termin przydatności do spożycia, czytelność i trwałość znakowania.
|
| | |