sukcesywne dostawy ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych

Data publikacji 2020-11-25
Data zakończenia 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Lotnicza Akademia Wojskowa
Miejscowość Dęblin
Województwo lubelskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615429-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158940001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych z podziałem na zadania:
zadanie I – ciasto;
zadanie II – pieczywo;
zadanie III – świeże wyroby garmażeryjne schłodzone.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
4. Produkty spożywcze dostarczane przez Wykonawcę powinny być produktami wytworzonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L. 2002.31.1 ze zm.).
5. W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym.
6. Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie.
7. Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były minimum pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu.
9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3 tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
12. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 3867c59d-78f8-458a-9b7e-3eb48fbff760
Biuletyn 615429-N-2020
Zamawiajacy nazwa Lotnicza Akademia Wojskowa
Regon 60059216000000
Zamawiajacy adres ulica Dywizjonu 303
Zamawiajacy adres numer domu 35
Zamawiajacy miejscowosc Dęblin
Zamawiajacy kod pocztowy 08-521
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 517 453,
Zamawiajacy fax 261 517 452
Zamawiajacy email zp@law.mil.pl,
Adres strony url https://www.wojsko-polskie.pl/law/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wojsko-polskie.pl/law/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wojsko-polskie.pl/law/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. Dywizjonu 303 nr 35 (Rektorat - Pałac Jabłonowskich) kancelaria jawna – pok. nr 116 (wjazd do Pałacu Jabłonowskich możliwy również od strony os. Lotnisko, od ul. płk. Pilota Szczepana Ścibiora) Powyższy budynek znajduje się na terenie otwartym
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lotnicza Akademia Wojskowa, ul. Dywizjonu 303 nr 35, 08 – 521 Dęblin
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywne dostawy ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych
Numer referencyjny Zp/pn/98/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ciast, pieczywa i świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych z podziałem na zadania: zadanie I – ciasto; zadanie II – pieczywo; zadanie III – świeże wyroby garmażeryjne schłodzone. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – w załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Produkty spożywcze dostarczane przez Wykonawcę powinny być produktami wytworzonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L. 2002.31.1 ze zm.). 5. W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym. 6. Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. 7. Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego. 8. Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były minimum pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3 tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. 12. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
Cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow - ma aktualną decyzję/zaświadczenie/ opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej/Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu aktualna decyzja/ zaświadczenie/ opinia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej/ Weterynaryjnej o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli sanitarnej i zatwierdzeniu zakładu do produkcji i obrotu żywnością;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. dokument potwierdzający wdrożenie i stosowanie systemu HACCP w jednej z następujących form: - certyfikatu HACCP wystawionego przez niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą lub - zaświadczenia właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP, wydane na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia lub - protokołu z kontroli sanitarnej przeprowadzonego przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej jako organ urzędowej kontroli żywności, w skład którego wchodzi punkt zawierający pozytywną ocenę opracowania, wdrożenia i utrzymania systemu HACCP na podstawie art. 59 i 73 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia; 2. decyzję/zaświadczenie/opinię właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej /Weterynaryjnej dotyczące spełnienia przez środki transportu (minimum dwa) wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w obrocie artykułami żywnościowymi w zakresie przystosowania do przewozu odpowiednich produktów.
Inne dokumenty niewymienione W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych. Nie otwierać przed dniem 4.12.2020 r. r. godz. 11.30”. Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone „* ” w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji, tj.: - w Zadaniu I – próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 40, 42, 57, 58, 66 (UWAGA chlebek weselny musi być w całości, aby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne); - w Zadaniu II – próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5; - w Zadaniu III – próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19. Przez próbkę produktu należy rozumieć: Przez próbkę produktu należy rozumieć: - opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lub - 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku. Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka( etykieta) z nazwą produktu i pozycją z formularza wypełnionego przez Wykonawcę ( np. poz. 25 - porzeczkowiec). Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu wraz z ofertą, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanych tortów na paterach. Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z § 13. Zmiana umowy - wzoru umowy
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW POSTĘPOWAŃ O ZAMÓWIENIE PUBLICZNE Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Lotnicza Akademia Wojskowa z siedzibą w Dęblinie przy ul. Dywizjonu 303 nr 35, kod pocztowy 08-521. 2. Administrator powołał Inspektora ochrony danych, nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych w Lotniczej Akademii Wojskowej, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@law.mil.pl lub pod numerem tel. 261 517 474. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), który wynika z następujących przepisów prawa:  ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843);  rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U 2016 r. poz. 1126);  ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.). 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych pozyskanych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego mogą być wszystkie zainteresowane podmioty i osoby, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). Ponadto, odbiorcami Pana/Pani danych osobowych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem w sprawie udzielenia zamówienia publicznego mogą być podmioty świadczące na rzecz LAW usługi, w związku z którymi uzyskują one dostęp do danych jako podmioty przetwarzające dane w imieniu Administratora np. usługa serwisu oprogramowania, usunięcia awarii systemu, w którym przetwarzane są dane itd. 5. W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843). 6. W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do przeniesienia danych oraz do wniesienia sprzeciwu przeciw przetwarzaniu danych. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata — przez okres obowiązywania umowy. 8. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. 9. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U 2016 r. poz. 1126).

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ciasto
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe 11.1.3. W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych. Nie otwierać przed dniem 4.12.2020 r. r. godz. 11.30”. Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone „* ” w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji, tj.: - w Zadaniu I – próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 40, 42, 57, 58, 66 (UWAGA chlebek weselny musi być w całości, aby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne); - w Zadaniu II – próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5; - w Zadaniu III – próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19. Przez próbkę produktu należy rozumieć: Przez próbkę produktu należy rozumieć: - opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lub - 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku. Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka( etykieta) z nazwą produktu i pozycją z formularza wypełnionego przez Wykonawcę ( np. poz. 25 - porzeczkowiec). Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu wraz z ofertą, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanych tortów na paterach Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Produkty spożywcze dostarczane przez Wykonawcę powinny być produktami wytworzonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L. 2002.31.1 ze zm.). W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym. Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były minimum pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3 tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pieczywo
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych. Nie otwierać przed dniem 4.12.2020 r. r. godz. 11.30”. Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone „* ” w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji, tj.: - w Zadaniu I – próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 40, 42, 57, 58, 66 (UWAGA chlebek weselny musi być w całości, aby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne); - w Zadaniu II – próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5; - w Zadaniu III – próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19. Przez próbkę produktu należy rozumieć: Przez próbkę produktu należy rozumieć: - opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lub - 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku. Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka( etykieta) z nazwą produktu i pozycją z formularza wypełnionego przez Wykonawcę ( np. poz. 25 - porzeczkowiec). Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu wraz z ofertą, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanych tortów na paterach Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Produkty spożywcze dostarczane przez Wykonawcę powinny być produktami wytworzonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L. 2002.31.1 ze zm.). W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym. Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były minimum pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3 tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa świeże wyroby garmażeryjne schłodzone
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15894000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia należy przedłożyć próbki produktów będących przedmiotem zamówienia w zamkniętym opakowaniu (karton, pudełko, pojemnik, itp.) oznaczonym nazwą i adresem Wykonawcy z dopiskiem: „Oferta na sukcesywną dostawę ciast, pieczywa oraz świeżych wyrobów garmażeryjnych schłodzonych. Nie otwierać przed dniem 4.12.2020 r. r. godz. 11.30”. Ocenie podlegać będą wszystkie asortymenty oznaczone „* ” w Formularzu cenowym niniejszej specyfikacji, tj.: - w Zadaniu I – próbki z poz. 8, 9, 10, 12, 13, 24, 25, 40, 42, 57, 58, 66 (UWAGA chlebek weselny musi być w całości, aby Zamawiający mógł ocenić walory estetyczne); - w Zadaniu II – próbki z poz. 1, 2, 3, 4, 5; - w Zadaniu III – próbki z poz. 1, 2, 3, 9, 13, 18, 19. Przez próbkę produktu należy rozumieć: Przez próbkę produktu należy rozumieć: - opakowanie zawierające nie więcej niż 200 gram ocenianego artykułu żywnościowego lub - 150-200 gram badanego artykułu żywnościowego w jednym kawałku. Zamawiający wymaga, żeby wielkość produktów załączonych do oferty jako próbki miała wielkość jaką wskazano w Formularzu cenowym tj. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Do każdego produktu powinna być dołączona metryczka( etykieta) z nazwą produktu i pozycją z formularza wypełnionego przez Wykonawcę ( np. poz. 25 - porzeczkowiec). Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Niedostarczenie przez Wykonawcę wszystkich wyszczególnionych próbek produktu wraz z ofertą, dostarczenie produktów niezgodnych z opisem przedmiotu zamówienia – równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt.2. Do oferty należy dołączyć zdjęcia oferowanych tortów na paterach Każdy z Wykonawców biorących udział w ocenie jakości dołącza do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi Zał. nr 3 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu oferty – w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Produkty spożywcze dostarczane przez Wykonawcę powinny być produktami wytworzonymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności z Rozporządzeniem (WE) Nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U. UE L. 2002.31.1 ze zm.). W celu oceny jakości oraz zgodności produktów z opisem przedmiotu zamówienia Wykonawca do oferty musi dołączyć próbki artykułów zaznaczonych w Formularzu cenowym. Zamawiający informuje, że wszystkie próbki są przeznaczone do testowania, w trakcie którego będzie dokonana ocena jakości zaoferowanych produktów i sprawdzenie zgodności z zapisami SIWZ, co spowoduje ich zużycie i zniszczenie. Miejscem wykonania umowy są magazyny stołówki studenckiej i bufet Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest, aby dostarczane produkty były minimum pierwszej jakości, spełniające polskie normy oraz posiadały aktualne terminy przydatności do spożycia te same dla danego asortymentu. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dla zadania 1, 2 i 3 tj. odrębnie na każde zadanie. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie poszczególnych zadań. Oferent poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty.
  

Criterion

Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)