Dostawa artykułów biurowych i komputerowych.

Data publikacji 2013-03-27
Data zakończenia 2013-04-05 10:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Przasnysz
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 121876 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia pogrupowany jest w dwóch Pakietach, szczegółowy opis w SIWZ.

Opis

Pakiet I Artykuły biurowe.
Pakiet składa się z 75 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.Pakiet II Artykuły komputerowe. Pakiet składa się z 37 pozycji. Szczegółowy opis w SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Sadowa 9
Nr domu 9
Miejscowość Przasnysz
Kod Pocztowy 06-300
Województwo mazowieckie
Tel 29 75 34 310
Fax 29 7534380
Internet www.szpitalprzasnysz.pl
Regon 00030248000000
E-mail szpitalprzasnysz@o2.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W zakresie Pakietu II Wykonawcy muszą posiadać pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania zużytych wkładów. Zamawiający będzie oceniał powyższe na podstawie dokumentu załączonego do oferty.
Wiedza Na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Potencjał Na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Sytuacja Na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wymagania dotyczące Pakietu II: Wszystkie materiały eksploatacyjne objęte przedmiotem zamówienia muszą być wyprodukowane przez producenta posiadającego certyfikat ISO 9001, ISO 14000 w zakresie produkcji materiałów eksploatacyjnych. Do każdego oferowanego materiału równoważnego Wykonawca powinien dołączyć specyfikację techniczną lub inny dokument, który powinien zawierać: -wydajność tonera monochromatycznego (ilość wydrukowanych stron A4 przy 5% zaczernieniu zgodnie z normą ISO 19752 lub równoważną) -wydajność wkładów atramentowych (ilość wydrukowanych stron A4 przy 5% pokryciu zgodnie z normą ISO 24711 lub równoważną ). Wszystkie elementy użyte do budowy wkładów muszą być fabrycznie nowe i nie mogą pochodzić z wcześniej eksploatowanych tonerów i tuszów. Odbiór zużytych wkładów powinien odbywać się na podstawie wystawienia Karty Przekazania Odpadu. Odbiorca okazuje się decyzją na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty po 1 szt. próbek niżej wymienionych tonerów w oryginalnych opakowaniach producenta: - toner do drukarki HP1018, toner do drukarki Xerox3250, - taśma do drukarki OKI3320/3321
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Aneks do umowy może być zawarty przy zachowaniu niżej przedstawionych warunków: -aneks musi być sporządzony w formie pisemnej i podpisanej przez obie strony, -wyklucza się takie zmiany do umowy, które byłyby niekorzystne dla Kupującego, -pogorszenie warunków umowy dla Zamawiającego może nastąpić jedynie w sytuacji kiedy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2.Poza zmianami wymienionymi w pkt. 1 zmiany cen mogą być wprowadzone Aneksem do umowy w przypadku: a)zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian do niezrealizowanej części umowy; b)zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpitalprzasnysz.pl
Adres uzyskania siwz SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz pok. 123
Data składania wniosków 05/04/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat SPZZOZ ul. Sadowa 9 06-300 Przasnysz pok. Z123
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Zdolne Na podstawie oświadczenia załączonego do oferty.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)