Przebudowa drzwi wejściowych w Inspektoracie ZUS w Lubaniu

Data publikacji 2013-10-10
Data zakończenia 2013-10-25 10:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Tablice i skrzynki bezpiecznikowe,
  • Przekładnia,
  • Sprzęt i aparatura elektryczna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 411870 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 452100002, 452627008, 454421008, 454100004, 453100003, 312111009, 312145004, 316000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drzwi wejściowych w Inspektoracie ZUS w Lubaniu, obejmującej: - roboty montażowe napędów uchylnych drzwi głównych wejściowych wraz z sterowaniem, - roboty montażowe pionowej kurtyny powietrznej wraz z zasilaniem i sterowaniem, - przebudowa części tablicy głównej z dostosowaniem do zasilania kurtyny i sterowania oświetleniem zewnętrznym, - pomiary elektryczne, - opracowanie dokumentacji powykonawczej, zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 1 i 2 do SIWZ)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Ulica pl. Grunwaldzki 1
Nr domu 1
Miejscowość Wałbrzych
Kod Pocztowy 58-390
Województwo dolnośląskie
Tel 74 6497175
Fax 74 8423379
Regon 00001775600000
E-mail marciniakk@ozus.walbrzych.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/12/2013
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na instalacji automatyki drzwi wejściowych, której wartość wyniosła co najmniej 20 000 zł.
Zdolne Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi wymagane uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w specjalności - instalacyjnej elektrycznej
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Inne dokumenty 1. Formularz oferty - wypełniony załącznik nr 7 do SIWZ 2. Kosztorys ofertowy wg wzoru.(załącznik nr 8 do SIWZ) 3. Informacja - w zakresie przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ 4. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - aktualny na dzień składania ofert dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, ewentualnie umowa o współdziałaniu. 6. Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na inne podmioty, które będą brały udział w wykonaniu części zamówienia, przedkłada także dokumenty, dotyczące tych podmiotów w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Okolicznościami stanowiącymi podstawę zmiany terminu, o którym mowa w ust. 1, mogą być w szczególności: 1) przerwanie prac przez właściwe organy administracji rządowej lub samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy; 2) konieczność wykonania części robót inną technologią albo konieczność wykonania zamówień dodatkowych; 3) ewentualne propozycje Wykonawcy dotyczące wprowadzenia rozwiązań technologicznych poprawiających estetykę i funkcjonalność, bądź obniżające koszty; 4) niesprzyjające warunki atmosferyczne
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Siedziba Zamawiającego, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych piętro III, pok. 306 w godz. od 8:00 do 15:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku) lub na pisemny wniosek nr fax. 74 84 23 379
Data składania wniosków 25/10/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Siedziba Zamawiającego ul. Kasztanowa 1 58-390 Wałbrzych piętro III, pok. 306
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobą uprawnioną do kontaktu z wykonawcami jest Główny Specjalista - Krzysztof Marciniak, tel. 74 64-97-175, fax 74 84-23-379, e-mail: krzysztof.marciniak@zus.pl, godziny pracy: 8.00 - 15.00 w dni robocze
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)