Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 09:00:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 270259 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna (zgodna z potrzebami Zamawiającego) dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących (tonerów, tuszy, bębnów, taśm, nośników informacji) Urzędu Miasta w Siemianowicach Śląskich.
2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typy urządzeń oraz orientacyjne ilości dostaw w okresie objętym zamówieniem, został zawarty w Dodatku nr 5 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. Pod pojęciem fabrycznie nowe zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
3. Wymagania stawiane wykonawcy:
- Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie.
- Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone.
4. Ilości zamawianego towaru są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty i mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie.
5. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tusz po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne).
6. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz modelu materiału eksploatacyjnego. Oznaczenie powinno być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem.
7. Materiały eksploatacyjne powinny być wolne od wad technicznych i charakteryzować się wysoką jakością wykonania.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia.
9. Zamawiający przez produkt równoważny rozumie produkt, który:
- jest kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony,
- posiada takie same bądź lepsze parametry (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość druku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia.
10. Tonery do monochromatycznych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi.
Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19752 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową.
11. Tonery do kolorowych drukarek laserowych, kserokopiarek i faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność kaset z tonerem ISO/IEC 19758 lub równoważną, jest nie mniejsza niż kaset oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową.
12. Tusze do drukarek atramentowych powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność mierzona zgodnie z normą określającą wydajność wkładów do drukarek atramentowych ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 29102 lub równoważną, jest nie mniejsza niż wkładów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną normą jakościową.
13. Bębny do drukarek kolorowych i taśmy do faksów powinny być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi. Za równoważne Zamawiający uznaje produkty, których wydajność jest nie mniejsza niż produktów oryginalnych, a proces ich produkcji przebiega zgodnie z normą ISO 9001:2000 i ISO 14001 lub równoważną.



14. W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi zamówienia określonemu przez Zamawiającego w SIWZ - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj.:
- raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych - Załącznik nr 6 do Oferty.
- raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19758 dla tonerów kolorowych - Załącznik nr 7 do Oferty.
- raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 29102 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą - Załącznik nr 8 do Oferty.
- zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- Załącznik nr 9 do Oferty.
- zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną, potwierdzające, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko - Załącznik nr 10 do Oferty.
Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum), dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.

15. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego przez Partnera Miasto Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w Regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Siemianowice Śląskie
Ulica ul. Jana Pawła II 10
Nr domu 10
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Kod Pocztowy 41-100
Województwo śląskie
Tel 32 7605200
Fax 32 7605280
Internet www.um.siemianowice.pl
Regon 27625545300000
E-mail ratusz@um.siemianowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza 1. Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości co najmniej 120.000,00 zł brutto każda. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. 3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia. 5. Zamawiający informuje, że jeżeli kwoty wskazane w dokumentach składanych przez wykonawców na potwierdzenie posiadanej wiedzy i doświadczenia zostaną określone w walucie innej niż PLN, będą przeliczane na PLN według kursu średniego opublikowanego przez NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokonana odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wskazane informacje.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, o wartości co najmniej 120.000,00 zł brutto każda.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia oferuje przedmiot zamówienia równoważny przedmiotowi zamówienia określonemu przez Zamawiającego w SIWZ - jest on zobowiązany - w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączyć w ofercie dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj.: - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych - Załącznik nr 6 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 19758 dla tonerów kolorowych - Załącznik nr 7 do Oferty. - raporty testów wydajności wg normy ISO/IEC 24711 lub ISO/IEC 29102 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą - Załącznik nr 8 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważną- Załącznik nr 9 do Oferty. - zaświadczenie lub certyfikat niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzający, że proces produkcji materiałów przebiega zgodnie z normą ISO 14001 lub równoważną, potwierdzające, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i nie wpływający negatywnie na środowisko - Załącznik nr 10 do Oferty. Dokumenty zawierające opis rozwiązań równoważnych są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców (np. konsorcjum), dokumenty potwierdzające że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego składają wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje, możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1.1. w odniesieniu do zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na usługi stanowiące przedmiot zamówienia pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/
Adres uzyskania siwz UM Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10, Kancelaria Podawcza - pokój nr 4 lub za zaliczeniem pocztowym, po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 10,80 zł
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w budynku Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Jana Pawła II 10, pokój nr 4 - Kancelaria Podawcza, 41-100 Siemianowice Śląskie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu systemowego pn.: Mam zawód - mam pracę w regionie realizowanego przez Partnera Miasto Siemianowice Śląskie w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w Regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)