DOSTAWA SPRZĘTU GOSPODARCZEGO

Data publikacji 2013-12-12
Data zakończenia 2013-12-20 10:00:00
Instytucja Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Sprzęt kuchenny,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku w bezpośrednim kontakcie z ciałem ludzkim,
  • Maszyny wydające

Szczegóły

Numer ogłoszenia 514910 / 2013
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397123009, 349121004, 392211606, 429682001, 349284806
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu gospodarczego.
2. Zamówienie składa się z 6 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:
Pakiet nr 1 - suszarki do rąk - 10 szt,
Pakiet nr 2 - wózki na brudną bieliznę i wózki na odpady - 13 szt,
Pakiet nr 3 - wózki serwisowe do sprzątania - 4 szt,
Pakiet nr 4 - tace do leków - 11 szt,
Pakiet nr 5 - podajniki na papier toaletowy - 10 szt,
Pakiet nr 6 - kosze na odpady - 362 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach nr 4.1 do 4.6 SIWZ

Opis

Dostawa elektrycznych suszarek do rąk naściennych - 10 szt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.1 do SIWZDostawa wóżków:
- Wózek (Stelaż) na odpady jednokomorowy - szt. 3,
- Wózek (Stelaż) na odpady dwukomorowy - szt. 8,
- Wózek (Stelaż) na odpady trzykomorowy - szt. 2,
szcegółowo opisanych w załączniku nr 4.2 do SIWZDostawa wózków serwisowych do sprzątania dużych powierzchni - 4 szt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.3 do SIWZDostawa tac do podawania leków - 11 szt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.4 do SIWZDostawa podajników na papier toaletowy - 10 szt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.5 do SIWZDostawa koszy na odpady:
15 l - 246 szt,
50 l - 67 szt,
110 l - 9 szt,
60 l - 40 szt, szczegółowo opisanych w załączniku nr 4.6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
Ulica ul. Szpitalna 1
Nr domu 1
Miejscowość Sosnowiec
Kod Pocztowy 41-219
Województwo śląskie
Tel 32 41 30 111
Fax 32 41 30 112
Internet www.szpital.sosnowiec.pl
Regon 24083705400000
E-mail zamowieniapubliczne@szpital.sosnowiec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wartość umowy może ulec zmianie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub w przypadku korzystnych zmian cenowych dla Zamawiającego. 2. Wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji (bez obowiązku wprowadzenia aneksem) odpowiednio o kwotę podatku VAT, wynikającą ze stawki tego podatku, obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. 3. Strony zastrzegają prawo do negocjacji cen jednostkowych w przypadku konieczności zapłaty Wykonawcy ceny wyższej, powstałej w wyniku zmiany stawki podatku VAT
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.szpital.sosnowiec.pl
Adres uzyskania siwz Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1
Data składania wniosków 20/12/2013
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sosnowiecki Szpital Miejski Sp. z o.o. 41-219 Sosnowiec ul. Szpitalna 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty W języku polskim katalog, folder, specyfikacje techniczne lub inny dokument zawierający opis asortymentu, pakietu i pozycji, której dotyczy ( dla Pakietów nr: 1, 2, 3).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)