DOSTAWA ELEMENTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA ORAZ ODZIEŻY ROBOCZEJ I OBUWIA ROBOCZEGO DLA NADLEŚNICTWA PARCZEW W 2014r

Data publikacji 2014-03-03
Data zakończenia 2014-03-20 11:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
Miejscowość Sosnowica
Województwo lubelskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki,
  • Odzież branżowa,
  • Odzież wierzchnia,
  • Odzież różna,
  • Koszulki i koszule,
  • Odzież specjalna i dodatki,
  • Krawaty,
  • Rękawice,
  • Kapelusze i nakrycia głowy,
  • Obuwie,
  • Buty

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69038 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000009, 181000000, 181100003, 182000001, 182300000, 183300001, 184000003, 184230000, 184240007, 184400005, 188150005, 188000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Rodzaj zamówienia: dostawa.
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego dla Nadleśnictwa Parczew w roku 2014 .
1) Dostawa elementów mundurowych leśnika obejmuje mundury wyjściowe, terenowe, codzienne i elementy uzupełniające. Wskazane elementy mundurowe powinny być wykonane z tkanin i wg. wzorów określonych:
Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2007r. Nr 51, poz. 342),
Zarządzeniem Nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych,
Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika,.
Zarządzenie Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
Zarządzenie Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012 r w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 44 DGLP z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika.
2) Odzież ochronna i obuwie robocze powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach .
Szczegółowy opis zawierają Polskie Normy
- odzież ochronna - wymagania ogólne PN-EN 340:2006
- środki ochrony indywidualnej - obuwie ochronne PN-EN ISO 20346:2007.
- odzież ochronna ochrona przed deszczem PN-EN 343:2008
- odzież ochronna - wyroby odzieżowe chroniące przed chłodem PN-EN 14058:2007
- środki ochrony indywidualnej - obuwie bezpieczne PN-EN ISO 20345:2007.
Ponadto odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) powinny spełnić wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. 2173 ) i posiadać oznakowanie CE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ.
3. Kod CPV: 18000000-9, 18100000-0, 18110000-3, 18200000-1, 18230000-0, 18330000-1, 18400000-3, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18815000-5, , 18800000-7.
4. Podane nazwy i składniki materiałów określają minimalne wymagania Zamawiającego, co do standardu, właściwości oraz cech technicznych i jakościowych dostarczanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
1) Łączna ilość zamówienia na elementy mundurowe leśnika wynosi 5088 pkt.
Rozbicie orientacyjne na poszczególne elementy umundurowania zawiera poniższa tabela.


Lp Nazwa sortymentu umundurowania Ilość sztuk


1 2 4
I. Mundur wyjściowy leśnika X
1 Mundur wyjściowy męski-gabardyna lub tropik X
- marynarka 7
- spodnie 10
2 Mundur wyjściowy z wykończeniem oleofobowym X
- marynarka 1
- spódnica 1
- spodnie 3
3 Koszula męska, bluzka damska 12
4 Koszula męska, bluzka damska- bawełna 100% 19
5 Rękawice damskie lub męskie 9
6 Krawat 5
7 Płaszcz wiosenno - jesienny damski 0
8 Płaszcz wiosenno - jesienny męski 0
9 Kapelusz damski 0
10 Kapelusz męski 7
11 Kurtka zimowa damska 1
12 Kurtka zimowa męska 5
13 Czapka mundurowa 4
14 Szalik 8
15 Skarpety letnie
16 Skarpety przejściowe 52
17 Skarpety zimowe
18 Półbuty wyjściowe damskie,męskie 17
II Mundur codzienny leśnika x
1 Koszula męska,bluzka damska z długim i krótkim rękawem 23
2 Koszula męska bluzka damska z krótkim i długim rękawem -bawełna 100% 19
3 Sweter(nowy wzór) 29
4 Kamizelka 5
5 Bluza z polaru typu windstoper 11
6 Kurtka wierzchnia 4
7 Czapka zimowa 7
8 Peleryna 2
9 Półbuty typu Sympatex lub równoważne 10
10 Półbuty typu Goretex lub równoważne 7
11 Trzewiki typu Sympatex lub równoważne 7
12 Trzewiki typu Goretex niske lub równoważne 4
III Mundur terenowy leśnika x
1 Bluza z kamizelką letnia z wzorem panterki 10
2 Spodnie letnie 40
3 Kurtka zimowa 14
4 Spodnie zimowe 6
5 Czapka letnia 9
6 Czapka zimowa 6
7 Trzewiki typu Goretex lub równoważne wysokie 3
8 Trzewiki typu Symptex lub równoważne z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 4
9 Trzewiki typu Goretex lub równoważne niskie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 0
10 Trzewiki typu Goretex lub równoważne wysokie z ociepleniem typu Thinsulate lub równoważnym 6
IV Oznaki x
1 Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 4
Razem ilość punktów umundurowania x
.
.
2) Łączna ilość poszczególnych elementów odzieży roboczej i obuwia roboczego zawiera tabela poniżej:

Lp Nazwa Ilość sztuk


1 Ubranie całoroczne 0
2 Kurtka przeciwdeszczowa 23
3 Trzewiki ochronne 2
4 Buty gumowe 26
5 Gumofilce 28
6 Fartuch 4

5. Dopuszcza się zmianę ilości poszczególnych elementów zamówienia w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wartość zamówienia po zmianach nie przekroczy maksymalnej wartości nominalnej zamówienia. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wyniesie 120 % ceny ofertowej.
6. Z uwagi na to, że Zamawiający przedstawił przedmiot zamówienia w możliwie maksymalnej wielkości, w uzasadnionych przypadkach przewiduje możliwość redukcji przedmiotu zamówienia o 20 %. Zamawiający w przypadku, gdy zaistnieją okoliczności redukcji przedmiotu zamówienia, niezwłocznie powiadomi Wykonawców.
7. Wykonawca zapewni, co najmniej 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) gwarancję na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie i wynikających z rękojmi.
8. Wykonawca musi posiadać dokumentację zgodności z warunkami technicznymi surowców i materiałów, które mogą być zastosowane do produkcji elementów umundurowania.
9. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania wg rozmiarów wskazanych przez Zamawiającego w cząstkowym zamówieniu oraz dla osób nietypowych.
10. Zamawiający nie przewiduje płatności w formie przedpłat lub zaliczek na poczet zakupu przez Wykonawcę materiałów. Dostawy elementów umundurowania i odzieży roboczej będą realizowane indywidualnie dla poszczególnych pracowników. W wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, Zamawiający zleci, a Wykonawca przyjmie do wykonania dostawę sortów mundurowych leśnika oraz odzieży roboczej i obuwia roboczego ujętego w złożonej ofercie. Artykuły będą dostarczane zgodnie z zobowiązaniami określonymi w ofercie, do siedziby Zamawiającego lub odbiór nastąpi z punktu odbioru Wykonawcy położonego w odległości do 100 km od siedziby Zamawiającego. W przypadku dostaw do siedziby Zamawiającego zapotrzebowanie na poszczególne sorty z podaniem rozmiarów Zamawiający zgłosi na 30 dni wcześniej przed żądaną dostawą. Dostawy towaru będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Towar będzie przekazywany bezpośrednio uprawnionym pracownikom Nadleśnictwa Parczew z/s w Sosnowicy. Wydanie przez Wykonawcę sortów w punkcie odbioru dotyczy wyłącznie pracowników Zamawiającego. W przypadku nieodebrania przez Zamawiającego dostarczonego towaru w dniu dostawy z powodu niezawinionego przez Wykonawcę, towar ten Zamawiający może odebrać bezpośrednio w magazynie Wykonawcy.
11. Nie ustala się minimalnej wartość jednorazowej dostawy realizowanej w oparciu o zlecenie Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew
Ulica Aleja Kasztanowa 13
Nr domu 13
Miejscowość Sosnowica
Kod Pocztowy 21-230
Województwo lubelskie
Tel 082 5912125
Fax 082 5912125
Internet http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
Regon 11001693500000
E-mail parczew@lublin.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowosci Prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w postępowaniu
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Wiedza Wykazanie się wykonaniem, co najmniej dwóch głównych dostaw odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie o wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł. brutto każda wraz z potwierdzeniem, że zostały prawidłowo wykonane
Potencjał Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Zdolne Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełnienia tych warunków żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykaz ten powinien obejmować wykonane w tym okresie dostawy z zakresu umundurowania od wartości nie mniejszej niż 40 tys. zł każda, wraz z potwierdzeniem, że zostały one wykonane w sposób należyty. Dowodami tymi będą poświadczenia Zamawiających, na rzecz których dostawy zostały wykonane, a gdy z uzasadnionych przyczyn o charakterze obiektywnym Wykonawca nie może uzyskać takiego poświadczenia, oświadczenia Wykonawcy. W przypadku, gdy podmiotem, na którego rzecz dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane jest Zamawiający, Wykonawca taki nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo: w przypadku podpisywania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_parczew/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce W siedzibie zamawiającego Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Parczew 21-230 Sosnowica Aleja Kasztanowa 29 , w pok nr 11 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)