Zarządzanie energią w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Boninie

Data publikacji 2014-03-05
Data zakończenia 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Boninie
Miejscowość Bonin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Wentylatory i urządzenia klimatyzacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47009 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454500006, 453210003, 454200007, 453300009, 446211103, 453311007, 397170001, 425200007, 453312008, 93311009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją obiektów Zamawiającego w ramach realizacji zadania pod nazwą Zarządzanie energią w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Boninie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa w Boninie
Ulica Bonin 1
Nr domu 1
Miejscowość Bonin
Kod Pocztowy 76-009
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 342 28 92
Fax 94 342 28 92
Regon 33102536300000
E-mail szkola@zsbonin.anv.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.03.2014r., do godz. 10:00, W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 56 1010 1599 0525 8813 9800 0000. z adnotacją: WADIUM - Zarządzanie energią w budynkach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W. Witosa w Boninie Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, przed upływem terminu składania ofert a kopię tego dokumentu należy załączyć do oferty. 6. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 7. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 8. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający Zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy, w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ.
Wiedza 2. W celu wykazania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: -wykaz robót wskazanych w rozdziale III, część I, pkt 1 ppkt 2a potwierdzający spełnienie warunku określonego w tym rozdziale, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dokumenty te powinny być załączone do załącznika nr 7 do SIWZ. Wykaz robót określony w załączniku nr 7 powinien odpowiadać powyższym dowodom ze wskazaniem, do którego rodzaju robót się odnoszą, UWAGA: Za najważniejsze roboty budowlane potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto (słownie: dwa i pół miliona złotych), zrealizowanej w czynnym obiekcie użyteczności publicznej i obejmującej swym zakresem łącznie co najmniej: -wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych oraz stropodachów o powierzchni łącznie nie mniejszej niż 4.000,00 m2, -wykonanie modernizacji centralnego ogrzewania z wymianą nie mniej niż 200 grzejników, -montaż kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni czynnej nie mniejszej niż 30 m2, -modernizację kotłowni zasilanej paliwem gazowym o mocy nie mniejszej niż 500 kW, -wykonania wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła o wydajności nie mniej niż 10 000 m3/h, -wymianę okien zewnętrznych o powierzchni nie mniejszej niż 50 m2. Przez budynek użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek, o którym mowa w § 3 pkt.6 Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 ze zm.). Dowodami, o których mowa w pkt 2.2 j/w są: 1) poświadczenie, 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1) W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane zostały wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust. 2) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu
Potencjał 3. W celu wykazania dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami, zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ, b)oświadczenie, że dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia określone w rozdziale III, część I, pkt 1 ppkt 3 SIWZ - według załącznika nr 2c do SIWZ
Zdolne Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ,
Sytuacja 4. W celu wykazania, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej należyte wykonanie umowy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych) wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, b) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3.000.000,00 zł (słownie: trzy miliony złotych).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ 2.Dowód wniesienia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części IV. pkt.1. Wadium 3.Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, opisanymi w rozdziale III, części IX. Opis sposobu obliczania ceny. 4.Wypełniony Harmonogram rzeczowo-finansowy w zakresie wskazania kwoty brutto przy zachowaniu terminu realizacji wskazanego przez Zamawiającego wg załącznika nr 6 do SIWZ. 5.Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom - załącznik nr 8 do SIWZ. 6.Załącznik nr 2d do SIWZ - wypełniają tylko pod wypełniają tylko podmioty, które polegać będą na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. 7.Załącznik nr 2g do SIWZ - wypełniają pomioty, które posiadają podwykonawców przy realizacji zamówienia. 8.Wykonawca wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp - zgodnie z załącznikiem nr 2f do SIWZ albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Informację, iż wykonawca nie należy do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć zgodnie z załącznikiem nr 2e do SIWZ. UWAGA! DOKUMENTY NALEŻY SKŁADAĆ W FORMIE ORYGINAŁÓW LUB KSEROKOPII POŚWIADCZONEJ PRZEZ WYKONAWCĘ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. Zamawiający (zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania (potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu) lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://zs.bonin.ibip.pl/public/
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W.Witosa w Boninie 76-009 Bonin Sekretariat 8-14:00 tel. / fax: 94 342-28-92 http://zs.bonin.ibip.pl/public/
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. W.Witosa w Boninie 76-009 Bonin Sekretariat tel. / fax: 94 342-28-92
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Środki Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)