Data publikacji |
2014-03-05 |
Data zakończenia |
2014-03-21 10:30:00 |
Instytucja |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne |
Miejscowość |
Gdańsk |
Województwo |
pomorskie |
Branża |
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
72968 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
324130001, 441122206, 451112206, 451113001, 452623217, 452625006, 453100003, 453300009, 454100004, 454421008, 454211311, 454211469, 454311008, 454312009, 454500006, 454211328, 453143200 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji pomieszczeń higieniczno - sanitarnych dla osób niepełnosprawnych, wymiana okien na PCV oraz remont pomieszczeń w budynkach UCK.
2. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz rysunki techniczne stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
5. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
6. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
7. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w zakładach opieki zdrowotnej.
8. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
9. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów.
10. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych.
11. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
12. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
13. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.
14. Elektronarzędzia powinny posiadać aktualne protokoły pomiarów ochronnych.
15. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania ustalone w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub kilka zadań.
16. Zamówienie obejmuje następujące części:
Zadanie 1:Wykonanie adaptacji pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na wc dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Dziennym Kliniki Hematologii i Transplantologii w budynku nr 26, przy ul. Dębinki 7.
Zadanie 2:Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Kliniki Neonatologii w budynku głównym - parter, ul. Kliniczna.
Zadanie 3:Wykonanie robót remontowych w Pracowni Hematologicznej CLK - budynek 32, przy ul. Dębinki 7.
Zadanie 4:Wymiana okien na PCV - Pracownia Echokardiograficzna Klinicznego Centrum Kardiologii - budynek 7 - IV piętro
Zadanie 5:Wymiana okien na PCV w kuchence oddziałowej - Klinika Alergologii i Pneumonologii - budynek 4 - I piętro.
OpisWykonanie adaptacji pomieszczeń higieniczno - sanitarnych na wc dla osób niepełnosprawnych w Oddziale Dziennym Kliniki Hematologii i Transplantologii w budynku nr 26, przy ul. Dębinki 7.Wykonanie remontu pomieszczeń dla potrzeb Kliniki Neonatologii w budynku głównym - parter, ul. Kliniczna.Wykonanie robót remontowych w Pracowni Hematologicznej CLK - budynek 32, przy ul. Dębinki 7.Wymiana okien na PCV - Pracownia Echokardiograficzna Klinicznego Centrum Kardiologii - budynek 7 - IV piętroWymiana okien na PCV w kuchence oddziałowej - Klinika Alergologii i Pneumonologii - budynek 4 - I piętro. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
|
Ulica |
ul. Dębinki 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Gdańsk
|
Kod Pocztowy |
80-952
|
Województwo |
pomorskie
|
Tel |
58 3491248
|
Fax |
58 3492074, 3461178
|
Internet |
http://www.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Regon |
00028864000000
|
E-mail |
ajarocka@uck.gda.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
5
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium
w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 580,00 zł, a dla ofert częściowych:
Zadanie nr 1 - 130,00 zł
Zadanie nr 2 - 350,00 zł
Zadanie nr 3 - 45,00 zł
Zadanie nr 4 - 25,00 zł
Zadanie nr 5 - 30,00 zł
W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia.
2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy).
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 10901098 0000000009016749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą
i godziną składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty.
6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8.
7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie tożsamym lub zbliżonym swoim zakresem z przedmiotem zamówienia z której co najmniej jedna została wykonana na kwotę nie mniejszą niż wartość dla danego zadania określona poniżej:
Zadanie nr 1 - 2 600,00 zł brutto
Zadanie nr 2 - 6 800,00 zł brutto
Zadanie nr 3 - 900,00 zł brutto
Zadanie nr 4 - 470,00 zł brutto
Zadanie nr 5 - 600,00 zł brutto
W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, wartość robót budowlanych stanowi sumę robót budowlanych ustalonych dla poszczególnych części.
|
Potencjał |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Zdolne |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Sytuacja |
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
Oświadczenia, że wszystkie stosowane materiały budowlane spełniają niezbędne wymagania przez upoważnioną instytucję krajową i zezwalające na ich stosowanie w zakładach opieki zdrowotnej - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć:
a. terminu realizacji zamówienia ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego,
b. warunków płatności w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT,
c. zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru,
d. terminu realizacji zamówienia ze względu na brak możliwości wydania terenu objętego robotami budowlanymi w umownym terminie.
e. terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne (np. deszcz, wichura, burza itp.) uniemożliwiające prawidłowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.uck.gda.pl/zamowienia.php
|
Adres uzyskania siwz |
Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk budynek nr 9.
|
Data składania wniosków |
21/03/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Sekretariat Dyrektora Naczelnego Zamawiającego ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, budynek nr 9, 1 piętro.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|