Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 10:30:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47407 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 302313000, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego i multimedialnego w zakresie sześciu zadań częściowych:
- komputery przenośne - 17 szt.,
- komputery stacjonarne - 21 szt.,
- monitory - 1 szt.,
- projektory - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: komputer przenośny - 2 szt., komputer stacjonarny - 1 szt., monitor - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu składającego się
z komputera przenośnego - 1 szt. i projektora - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa laptopa 13 cali - 1 szt. oraz laptopa 11 cali - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych-5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych - 3 szt. i etui na komputery przenośne 3 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów - 20 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Ulica ul. Warszawska 24
Nr domu 24
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 31-155
Województwo małopolskie
Tel 12 628 26 56; 628 22 20
Fax 12 6282072
Internet www.pk.edu.pl
Regon 00000156003300
E-mail zampub@pk.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu dla każdego zadania częściowego zawierającą typ, model, producenta, parametry techniczne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego sprzętu objętego niniejszym zamówieniem z wymaganiami SIWZ. Specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu winna być przygotowana w sposób umożliwiający Zamawiającemu identyfikację poszczególnych zadań częściowych
Inne dokumenty Formularz ofertowy-Załącznik 5 do SIWZ; Kalkulacja cenowa zadania częściowego-Załącznik 6 do SIWZ; Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmiany terminu realizacji umowy w przypadku: jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 2. Zmiany parametrów technicznych dostarczanych urządzeń, w przypadku gdy Wykonawca jest w stanie dostarczyć Zamawiającemu nowsze niż określone w SIWZ modele sprzętu z zachowaniem cen określonych w ofercie, z tym jednak zastrzeżeniem, iż modele sprzętu/wersje oprogramowania muszą posiadać tożsame lub wyższe parametry w stosunku do określonych w ofercie złożonej w postępowaniu i gdy produkcja jakiegoś sprzętu/ oprogramowania/ elementu została zakończona. 3. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.pk.edu.pl
Adres uzyskania siwz www.pk.edu.pl lub w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24 budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24 budynek W-9 (dawny 10-24), pok. 110, I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
Informacje dodatkowe Uwagi dotyczące punktu II.2 oraz Załącznika I w zakresie zadania częściowego nr 1 pkt 3 i zadania częściowego nr 6 pkt 3: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: - dla zadania częściowego: nr 1: - w zakresie komputerów przenośnych -7 dni od daty udzielenia zamówienia - w zakresie dostawy komputera i monitora - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi do 5 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie - dla zadania częściowego: nr 2 - data zakończenia: 2014-04-17 - dla zadania częściowego: nr 3 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 4 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 5 -7 dni od daty udzielenia zamówienia - dla zadania częściowego: nr 6 -w zakresie dostawy komputerów - dla sprzętu objętego preferencyjną stawką podatku VAT 0% do 7 dni roboczych od daty dostarczenia Wykonawcy dokumentów potwierdzających uprawnienia do zastosowania stawki podatku VAT 0%. W przypadku nie uzyskania tych potwierdzeń termin realizacji wynosi do 5 dni roboczych od daty przekazania oświadczenia Zamawiającego w tym zakresie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)