DOSTAWA KOMPUTERÓW I DRUKAREK. Znak sprawy SZP/380/8/2014

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-18 12:00:00
Instytucja Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Miejscowość Łańcut
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 47977 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 331951004, 302321108, 301212005, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA KOMPUTERÓW I DRUKAREK
Opis części zamówienia:
Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 pakiety.
PAKIET I - KOMPUTERY - Załącznik Nr 2;
PAKIET II - MONITORY - Załącznik nr 2.1;
PAKIET III - DRUKARKI - Załącznik nr 2.2;
PAKIET IV - LAPTOP - Załącznik 2.3

Dokładny opis przedmiotu zamówienia na poszczególne pozycje w danym pakiecie zawarty został w załącznikach nr 3 tzn. w załącznikach 3A, 3B, 3.1A, 3.2A, 3.2B, 3.3A p. n. Zestawienie wymaganych parametrów technicznych. Każda pozycja z poszczególnego pakietu została opisana osobno przez Zamawiającego.

Termin i realizacja zamówienia:
1.Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego - Magazyn Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy w dni robocze, czyli od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00.
2.Wykonawca powiadomi Zamawiającego przed planowaną dostawą sprzętu z wyprzedzeniem

Termin płatności:
Płatność za realizację przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO

Warunki gwarancji
1.Wymagania dotyczące gwarancji i serwisu dla:
a komputery:
-gwarancja producenta min. 36 miesięcy od dnia oddania do eksploatacji,
-serwisem producenta, realizowana przez autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania z reakcją serwisu w następnym dniu roboczym.
b monitory:
-gwarancja min. 24 miesięcy od dnia oddania do eksploatacji,
c drukarki:
-gwarancja min. 12 miesiące od dnia oddania do eksploatacji,
-serwisem producenta, realizowana przez autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania z reakcją serwisu w następnym dniu roboczym
d urządzenia wielofunkcyjne:
-gwarancja min. 12 miesiące od dnia oddania do eksploatacji,
-serwisem producenta, realizowana przez autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania z reakcją serwisu w następnym dniu roboczym
e laptop:
-gwarancja min. 12 miesiące od dnia oddania do eksploatacji,
-serwisem producenta, realizowana przez autoryzowany serwis producenta w miejscu użytkowania z reakcją serwisu w następnym dniu roboczym

Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty.
Wartość powyżej 14 000 euro

Opis

Komputer w ilości 37 sztuk
Pakiet oprogramowania biurowego 37 sztuk
Wartość powyżej 14 000 euroMonitory w ilości 21 sztuk
wartość poniżej 14 000 euroDrukarki laserowe w ilości 9 sztuk
Urządzenie wielofunkcyjne w ilości 5 sztuk
wartość poniżej 14 000 euroLaptop w ilości 4 sztuki

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
Ulica ul. Paderewskiego 5
Nr domu 5
Miejscowość Łańcut
Kod Pocztowy 37-100
Województwo podkarpackie
Tel 017 2240231
Fax 017 2252302
Internet www.cm-lancut.pl
E-mail szpital_lancut@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Wymagania dotyczące wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45 Wadium w kwocie na: Pakiet I 840,00 PLN Pakiet II 100,00 PLN Pakiet III 80,00 PLN Pakiet IV 90,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 18.03.2014r. do godz. 12.00.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17
Wiedza Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Należy przedstawić wykaz minimum 3 dostaw. (Załącznik Nr 10 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik Nr 4 do oferty). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia druk ZP 17
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Inne dokumenty Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.cm-lancut.pl
Adres uzyskania siwz Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 6 - Dział Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 18/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut pokój nr 13 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)