Modernizacja sprzętu sieciowego w ramach projektu pn. Złota sieć - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-14 11:00:00
Instytucja Powiat Złotoryjski
Miejscowość Złotoryja
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Modernizacja sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75534 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324280009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem modernizacji jest wymiana i konfiguracja anten z terenu Powiatu Złotoryjskiego, w następujących miejscowościach: Złotoryja, Jerzmanice Zdrój, Zagrodno, Świerzawa, Rokitnica, Czaple, Wojcieszów, Brochocin, Uniejowice, Kozów, Janochów, Sędziszowa, Lubiatów, Proboszczów, Pielgrzymka, Brennik, Lubiechowa, Biegoszów, Łukaszów, Wilków, wg zestawienia:
a) Wymiana i konfiguracja 50 sztuk anten nadawczo odbiorczych klienckich (punkt - punkt);
b) Wymiana i konfiguracja 3 szt. anten sektorowych (punkt - wielopunkt);
c) Wymiana i konfiguracja 6 szt. anten linkowych (punkt - punkt).
2. Sprzęt musi być w pełni kompatybilny z istniejącymi urządzeniami MicroTik wykorzystywanymi przez Powiat Złotoryjski.
3. Zamawiający przekaże Wykonawcy szczegółowe lokalizacje oraz wszelką niezbędną dokumentację przed podpisaniem umowy.
4. Wymieniany sprzęt jest własnością Zamawiającego i po demontażu należy przekazać go upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dodatku nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Złotoryjski
Ulica Pl. Niepodległości 8
Nr domu 8
Miejscowość Złotoryja
Kod Pocztowy 59-500
Województwo dolnośląskie
Tel 76 8786940, -950
Fax 76 8786955
Internet http://www.powiat-zlotoryja.pl/
Regon 39064724500000
E-mail powiat_ag@powiat-zlotoryja.pl; urszula.dudzic@powiat-zlotoryja.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/03/2014
Wadium Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie minimum jednej usługi polegającej na wymianie/montażu minimum 50 sztuk anten klienckich do odbioru internetu szerokopasmowego
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Przez główne usługi Zamawiający rozumie usługi polegające na wymianie/montażu minimum 50 sztuk anten klienckich do odbioru internetu szerokopasmowego. Zamawiający żąda złożenia dowodów dotyczących głównych usług, określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji, które z wyszczególnionych w wykazie usług nie zostały wykonane lub zostały wykonane nienależycie i w jakim zakresie. Zamawiający dopuszcza niewykonanie lub nienależyte wykonanie 10% usług z wykazanych w wykazie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 3 do SIWZ; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - dodatek nr 1 do SIWZ;
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany dotyczyć mogą okoliczności wynikających z przyczyn: losowych, technicznych, administracyjnych, gospodarczych, finansowych, zmian przepisów prawa jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2.Niezależnie od okoliczności wymienionych w ust. 1 Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany siedziby jednej ze stron; b) zmiany parametrów przedmiotu zamówienia na wyższe (korzystniejszej dla Zamawiającego) przy zachowaniu ceny zawartej w ofercie. 3. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku od towarów i usług, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian. Kwota brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległosci 8, 59-500 Złotoryja, pokój nr 306
Data składania wniosków 14/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległosci 8, 59-500 Złotoryja, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Złota sieć- Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)