Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Zawisze na dz. nr ewid. 16/3 obręb Węgrzynice

Data publikacji 2014-03-06
Data zakończenia 2014-03-24 09:30:00
Instytucja Gmina Skąpe
Miejscowość Skąpe
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75820 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452000009, 451000008, 453000000, 454000001, 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Zawisze na dz. nr ewid. 16/3 obręb Węgrzynice, gm. Skąpe.
Zakres robót obejmuje przede wszystkim:
1) budowę świetlicy wiejskiej, wolnostojącej, parterowej, bez podpiwniczenia, przystosowanej dla osób niepełnosprawnych, o przybliżonych parametrach projektowych:
powierzchnia zabudowy - 316,5 m2;
powierzchnia użytkowa - 270,03 m2;
kubatura - 1392,6 m3;
wysokość budynku - 6,12 mb;
dach dwuspadowy, kąt nachylenia połaci - 220;
2) budowę przyłącza wodociągowego;
3) budowę zbiornika na nieczystości płynne wraz z przyłączem;
4) budowę wewnętrznej linii zasilającej budynek w energię elektryczną;
5) budowę zjazdu na drogę gminną - dz. nr ewid. 299, obr. Węgrzynice;
6) budowę dojść i dojazdów utwardzonych;
7) budowę ogrodzenia wraz z furtką i bramą wjazdową
8) sprzęt/wyposażenie technologiczne kuchni, zmywalni, świetlicy, pomieszczenia wielofunkcyjnego, pomieszczenia obsługi oraz szatni, zgodnie z wykazami w dokumentacji przetargowej, szczególnie SIWZ i przedmiarze robót.
9) inne roboty oraz dostawy urządzeń nie wymienione powyżej, a niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z istniejącą dokumentacją.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z SIWZ, projektem budowlanym i wykonawczym, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z wykorzystaniem przedłożonego przedmiaru robót i wzoru kosztorysu ofertowego. Dokumentacja jw. stanowi odpowiednio załączniki do SIWZ, takie jak:
Załączniki nr 8 SIWZ - Dokumentacja techniczna,
Załącznik nr 9 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
Załącznik nr 10a do SIWZ - Przedmiar robót,
Załącznik nr 10b do SIWZ - Wzór kosztorysu ofertowego.
W/w dokumentacja została opracowana przez Biuro Projektów Budowlanych Aneta Wojewódka, os. Kopernika 128, 66-200 Świebodzin i zatwierdzona Decyzją Starosty Świebodzińskiego nr 144/2013 z dnia 13 maja 2013 r. (znak: BOŚ.6740.6.15.2013.AM).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Skąpe
Ulica Skąpe 65
Nr domu 65
Miejscowość Skąpe
Kod Pocztowy 66-213
Województwo lubuskie
Tel 068 3419213 w. 22
Fax 068 3419180
Internet www.skape.pl
Regon 97077050500000
E-mail przetargi@skape.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2014
Wadium Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 PLN (słownie dwadzieścia tysięcy złotych), w sposób wskazany w SIWZ.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykazującego: *wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej, polegającej na budowie lub przebudowie, rozbudowie, nadbudowie obiektu budowlanego o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto; *wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji sanitarnych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto; *wykonanie co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie instalacji elektrycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wykonawcy winni załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania np. referencje, protokoły odbioru robót, itp.wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ;Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: - wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4a do SIWZ - wymagane jest, aby kierownik budowy posiadał odpowiednie uprawnienia budowlane w celu realizacji przedmiotu umowy. Na potwierdzenie powyższych kwalifikacji i uprawnień należy wypełnić załącznik nr 4c. Załączniki 4a i 4c muszą dokumentować spełnienie oczekiwań i wymagań Zamawiającego w zakresie kompetencji osób biorących udział w realizacji inwestycji, w niżej przedstawionym zakresie: *kierownik budowy branży konstrukcyjno-budowlanej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, w ramach którego zobowiązany jest wykazać, że pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednym zadaniu o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto. *kierownik robót branży sanitarnej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie, *kierownik robót branży elektrycznej - zobowiązany jest posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie. Zamawiający dopuszcza, aby ww. osoby posiadały odpowiadające im równoważne uprawnienia w poszczególnych specjalnościach, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim prawem budowlanym. Zamawiający określając ww. wymogi dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, wydane obywatelom państw EOG oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63 poz. 394). Ww. osoby zobowiązane są przynależeć do właściwych izb samorządu zawodowego. - oświadczenia, w którym Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, średnie roczne zatrudnienie wynosiło co najmniej 15 pracowników (bez personelu kierowniczego) oraz średnia roczna liczebność personelu kierowniczego wynosiła co najmniej 3 osoby - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.
Sytuacja W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę w/w warunku, Zamawiający żąda: - opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota ubezpieczenia co najmniej 800 000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy złotych), - dokumentu z którego wynika, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na wysokość minimum 400 000,00 PLN (słownie: czterysta tysięcy złotych). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w treści załączonych dokumentów. Musi wynikać z nich jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4b do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 8 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Oświadczenia o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich musi złożyć stosowne oświadczenie. 2. Oświadczenia wskazujące części zamówienia, które Wykonawca powierzy podwykonawcom (w formie oryginału) - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ (jeśli dotyczy). 3. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - należy załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców. (Pełnomocnictwo jest niezbędne w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w postępowaniu albo w przypadku ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powinno ono w szczególności: - jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi, - precyzować zakres umocowania, - wskazywać pełnomocnika, - wyliczać Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, - być podpisane przez każdego Wykonawcę). Na ofertę oprócz ww. dokumentów i oświadczeń składa się również formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest w projekcie umowy. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane, wynikających z wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych - Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru. W takim przypadku jednak, ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający nie przewiduje zmiany wynagrodzenia dla Wykonawcy. Przed podjęciem decyzji przez Zamawiającego o wykonaniu robót zamiennych, Wykonawca będzie jednak zobowiązany do przedłożenia kosztorysu zamiennego na rozwiązania zamienne, wykonanego zgodnie z wytycznymi wskazanymi w rozdz. V pkt. 3 niniejszej SIWZ (tak jak dla zamówień dodatkowych). Podstawą do wykonania rozwiązań/robót zamiennych niezbędny jest protokół konieczności, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę lub ich upoważnionych przedstawicieli. Ponadto dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne umowy rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są zmiany o charakterze administracyjno - organizacyjnym umowy np. zmiana nr konta bankowego, dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno - prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.bip.skape.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe - sekretariat
Data składania wniosków 24/03/2014
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Gminy Skąpe, Skąpe 65, 66-213 Skąpe, I piętro Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający oświadcza, że realizację inwestycji planuje sfinansować ze środków własnych oraz przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)