Dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku ZP/PN-7/14

Data publikacji 2014-03-07
Data zakończenia 2014-03-18 12:00:00
Instytucja Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Zapalniczki, wyroby z tworzyw palnych, wyroby pirotechniczne, zapałki i ciekłe lub skroplone paliwa gazowe,
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49411 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392257105, 331925007, 384371101, 331413003, 331410000, 331413106, 331413209, 384371008, 184243000, 383412009, 336900003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów laboratoryjnych jednorazowego użytku na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 2 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia, co może spowodować zmniejszenie wartości umowy, jednak nie więcej niż o 20%

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
Nr domu 23
Miejscowość Białystok
Kod Pocztowy 15-950
Województwo podlaskie
Tel 085 74 47 002
Fax 085 7447133
Internet www.rckik.bialystok.pl
Regon 00029382900000
E-mail sekretariat@rckik.bialystok.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 22
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ: 1) Dla wyrobów podlegających obowiązkowi zgłoszenia/powiadomienia/ przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., Nr 107, poz. 679, z późn. zm.) wymagane jest: a) zgłoszenie/powiadomienie do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych posiadające niepowtarzalny, dwunastocyfrowy identyfikator dokumentu, widoczny z lewej strony stopki na każdej stronie formularza* lub potwierdzenie wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o wypełnieniu obowiązku nałożonego ustawą; lub b) potwierdzenie przeniesienia danych o wyrobie medycznym wydane przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub potwierdzenie przez Urząd Rejestracji złożenia wniosku o przeniesienie danych na podstawie art. 133 ustawy o wyrobach medycznych; lub c) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu obowiązkowi zgłoszenia/ powiadomienia/ przeniesienia danych o wyrobie medycznym do bazy danych Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - w przypadku, jeżeli oferowany wyrób nie jest zaklasyfikowany jako wyrób medyczny. 2) Deklaracja zgodności - jeżeli dotyczy; 3) Specyfikacja oferowanego przedmiotu zamówienia - sporządzona zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ; 4) Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Części 3 i Części 4, zgodnie z Wykazem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ poprzez sprawdzenie takich parametrów jak: brak wycieków pobranego płynu, stabilne utrzymanie się końcówki po założeniu na pipetę oraz łatwość zrzucania końcówki z pipety. Zamawiający informuje, iż nie będzie zwracał załączonych próbek. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest obciążyć Zamawiającego kosztami przekazanych próbek, przy czym cena próbki nie może przekroczyć ceny jednostkowej z oferty, a ilość próbek na fakturze nie może przekroczyć ilości żądanej przez Zamawiającego. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. * Uwaga! Egzemplarz formularza zgłoszenia i powiadomienia z wyzerowanym identyfikatorem nie spełnia wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18.10.2010 r. w sprawie sposobu dokonywania zgłoszeń i powiadomień dotyczących wyrobów (Dz. U. z 2010 r., Nr 202, poz. 1341) i w związku z tym nie zostanie uznany za ważny.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony dopuszczają zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, w niżej przedstawionym zakresie, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy: 1) zmiana nazwy własnej przedmiotu umowy - zmiana ta może być związana z ulepszeniem składu jakościowego w/w lub podyktowana zmianą procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, że zmiana ta nie będzie powodowała pogorszenia jakościowego, a wyrób będzie spełniał wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jakościowe określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) zmiana terminu ważności przedmiotu zamówienia - zmiana ta może być związana z koniecznością przyspieszenia dostawy, przedłużającym się czasem akceptacji wyników postępowania; 3) zmiana warunków i terminu dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizację dostaw, trudności transportowych, celnych, jak również trudności w dystrybucji i magazynowaniu; 4) zmiany cen - w następujących przypadkach: 4.1) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę przedmiotu zamówienia, co w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia; 4.2) zmiany na korzyść Zamawiającego na skutek udzielonych rabatów, promocji, zmiany kursów walutowych; 5) zmiana terminu obowiązywania umowy - zmiana wynikająca z niewykorzystania zamawianej przez Zamawiającego ilości przedmiotu zamówienia do momentu ich wykorzystania w zakresie i na warunkach określonych w umowie, na okres nie dłuższy niż 6 miesięcy; 6) zmiana asortymentu będącego przedmiotem umowy, która nie wynikła po stronie Zamawiającego, min. W przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie lub zmian wykonywanych procedur medycznych; 7) możliwość dostaw przedmiotu umowy nowszej generacji na skutek postępu i rozwoju technologii medycznych przy nie zmienionej jakości i cenie przetargowej; 8) * zmiana podwykonawcy - zmiana związana z wystąpieniem siły wyższej lub zdarzeń losowych; 9) zmiana danych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej; 10) zmiany wynikające z powstania niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku: 1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy; 2) powstania nadzwyczajnych okoliczności będących siłą wyższą skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; Jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli i intencji którejkolwiek ze Stron umowy; 3) powstania nadzwyczajnych okoliczności nie będących siłą wyższą, grożących rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy; 3. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i zostaną wprowadzone do umowy w formie aneksu. * jeżeli dotyczy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.rckik.bialystok.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 204 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ - 26,40zł brutto (opłata w Kasie lub przelewem)
Data składania wniosków 18/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, pokój nr 201 (Sekretariat), 19-950 Białystok
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)