Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli

Data publikacji 2014-03-07
Data zakończenia 2014-03-17 10:00:00
Instytucja Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49731 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i ustawieniem fabrycznie nowych mebli biurowych do wyznaczonych pomieszczeń w budynku administracyjno-socjalnym Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Tychach przy ul. Lokalnej, zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 oraz wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
10 kompletów mebli biurowych (dla 10 stanowisk pracowniczych) ujętych w przedmiocie zamówienia w ramach Kontraktu Nr 2f - Wyposażenie miejsc pracy służących do obsługi Zakładu w meble biurowe, w zakresie dostawy przenośnego sprzętu i wyposażenia dla Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych jest dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.1 - Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
2.1. Dostawę do budynku administracyjno-socjalnego Międzygminnego Zakładu Kompleksowego Zagospodarowania Odpadów Komunalnych przedmiotu zamówienia opisanego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) i projekcie wizualizacji (załącznik 6 a do SWIZ)
2.2. Montaż przedmiotu zamówienia oraz jego ustawienie w pomieszczeniach budynku administracyjno-socjalnego w uzgodnieniu z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego,
2.3. Usunięcie wszelkich odpadów i nieczystości powstałych w następstwie czynności związanych z dostawą, montażem i ustawieniem mebli na własny koszt oraz pozostawieniem pomieszczeń (podłóg, ścian itp.) w stanie nie gorszym niż przed dniem montażu i ustawiania mebli.
3. Dostarczone meble winny posiadać co najmniej 24 miesięczny okres gwarancyjny zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Master" Sp. z o.o.
Ulica ul. Grota Roweckiego 44
Nr domu 44
Miejscowość Tychy
Kod Pocztowy 43-100
Województwo śląskie
Tel 032 2198427
Internet www.master.tychy.pl
Regon 27385470400000
E-mail szymon.lakota@master.tychy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodzaj zam inny Przedsiębiorstwo Międzygminne
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 u.p.z.p.: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 10 %wartości zamówienia podstawowego polegających na: dostawie i montażu mebli w przypadku konieczności uzupełnienia umeblowania (np. zatrudnienia dodatkowych pracowników).
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 50
Wadium 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w terminie do 17 marca 2014 r. do godz. 10:00. Decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu - przelewem na konto w Banku Ochrony Środowiska Nr: 66154011282001704349770004 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), Gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. c) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać się należytym wykonaniem minimum 3 dostaw (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Usługi muszą odpowiadać swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 400.000,00 PLN netto - każda. Przez główne dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia należy rozumieć dostawę mebli biurowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: W celu wykazania spełniania warunku wykonawca przedłoży: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania 1)podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - (Wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). 2) dowodami, o których mowa są: A) poświadczenia, (z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); B) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt A ).
Potencjał Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje oceny spełniania warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty - Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. - - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego - załącznik nr 2 do SIWZ. - Parafowany wzór umowy - Dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) zmiany terminu dostawy ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego, w szczególności przedłużające się prace budowlane w wyposażanym w meble budynku Zamawiającego, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców oraz zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 4) zakończenia serii produkcyjnej zaoferowanego modelu mebli oraz rozpoczęcia produkcji modelu o takich samych lub wyższych parametrach technicznych od opisanych przez Zamawiającego w SIWZ, 5) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta mebli lub Wykonawcę, 6) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy; Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości przedmiotu zamówienia, określonej w §3 ust. 1 umowy,
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.master.tychy.pl
Adres uzyskania siwz Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44 lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Data składania wniosków 17/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w sekretariacie Międzygminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Odpadami i Energetyki Odnawialnej Master Sp. z o.o. w Tychach przy ul. Grota Roweckiego 44
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Kompleksowe przedsięwzięcia z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi ze szczególnym uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych priorytetu II - Gospodarka odpadami i ochrona powierzchni ziemi. W ramach Funduszu Spójności - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)