Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz zapewnieniem stałego dostępu do Internetu w ramach projektu pn.: Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Daleszyce - kontynuacja

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-18 10:00:00
Instytucja Gmina Daleszyce
Miejscowość Daleszyce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi doradcze w zakresie sprzętu komputerowego,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50267 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 486240008, 724000004, 805331000, 721000006, 482000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Dostawa, instalacja i znakowanie antykradzieżowe 70 komputerów typu
all - in - one, wraz z oprogramowaniem,
2) Dostawa i instalacja 70 routerów do transmisji bezprzewodowej,
3) Dostawa, instalacja i konfiguracja oprogramowania do monitorowania i zarządzania komputerami typu all - in - one,
4) Zwiększenie przepustowości łącza internetowego o 40Mb/s,
5) Usługa wsparcia technicznego do dnia 31.12.2014r.,
6) Usługa dostępu do Internetu do dnia 31.12.2014r.,
7) Usługa szkoleniowa dla 70 uczestników projektu,
8) Ubezpieczenie dostarczonych komputerów wraz z oprogramowaniem.
2. Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1 do SIWZ.
3. Zamawiający zaleca odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz zaleca uzyskanie samemu i na własną odpowiedzialność wszelkich informacji pomocnych do przygotowania oferty.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Daleszyce
Ulica pl. Staszica 9
Nr domu 9
Miejscowość Daleszyce
Kod Pocztowy 26-021
Województwo świętokrzyskie
Tel 0-41 3171693
Fax 0-41 3171693
Internet www.daleszyce.pl
Regon 29101004000000
E-mail sekretarz@daleszyce.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny być wystawione na Zamawiającego, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a) oraz art. 46 ust. 5 pkt 1, 2, 3 ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy 04 8485 0009 0000 0130 9000 0002 z dopiskiem: Wadium - dot. przetargu w projekcie PO IG, 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale wraz z ofertą w odrębnej kopercie oznaczonej Wadium. 7. Wadium winno obejmować cały okres czasu związania ofertą. 8. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust1.tj. spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 P.z.p.
Wiedza W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, rozumianego jako wykonanie-wykonywanie - Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - jednego zamówienia, w ramach którego dokonano dostawy, instalacji i konfiguracji sprzętu informatycznego, który obejmował co najmniej 50 lokalizacji rozproszonych geograficznie o wartości łącznej co najmniej 400 000 zł brutto. - jednego zamówienia, w ramach którego dokonano dostawy, instalacji i konfiguracji komputerów z monitorami i oprogramowaniem wraz z usługą instalacji o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto, - jednego zamówienia polegającego na dostawie, konfiguracji i wdrożeniu oferowanego oprogramowania do monitorowania i zarządzania sprzętem IT o wartości co najmniej 20 000,00 zł brutto, które obejmowało monitoring co najmniej 25 urządzeń, - jednego zamówienia polegającego na świadczeniu usługi dostępu do Internetu dla co najmniej 50 użytkowników przez okres co najmniej 12 miesięcy. Przez lokalizacje rozproszone geograficznie Zamawiający rozumie miejsca na obszarze geograficznym (co najmniej teren gminy) np.: budynki biurowe, domy mieszkalne, miejsca pożytku publicznego, w których zainstalowano sprzęt stanowiący przedmiot dostawy. Ocena spełnienia warunku zostanie przeprowadzona na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ - wykaz dostaw i usług oraz dowodów, że dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie żąda wykazania spełnienia powyższego warunku.
Zdolne Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - co najmniej 2 osoby posiadające minimum 2 letnie doświadczenie w konfiguracji i instalacji komputerów i routerów do transmisji bezprzewodowej oraz uczestniczyły w co najmniej 2 projektach, w których konfigurowały i instalowały komputery oraz urządzenia sieciowe do bezprzewodowej transmisji danych. - co najmniej 1 osoba posiadająca minimum 2 letnie doświadczenie w instalacji i konfiguracji oprogramowania do monitorowania i zarządzania infrastrukturą IT, która uczestniczyła w co najmniej 1 projekcie, w którym instalowała i konfigurowała oferowane oprogramowanie do monitorowania i zarządzania infrastrukturą IT.
Sytuacja Wykonawca wykaże: - posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 450.00,00 zł brutto; - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 450.000,00 zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) pełnomocnictwo (w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii) dla osoby/osób podpisującej/podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych, 2) w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie należy przedstawić dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia w oryginale bądź notarialnie poświadczonej kopii, 3) wszelkie dokumenty wymagane w OPZ (załącznik nr 1 do SiWZ).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.daleszyce.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pokój nr 22.
Data składania wniosków 18/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Daleszyce Plac Staszica 9 26-021 Daleszyce pokój nr 25 - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Innowacyjna Gospodarka, Narodowa strategia Spójności. Projekt współfinansowany przez UE z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach projektu pn. :Rozwój społeczeństwa informacyjnego poprzez przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Daleszyce - kontynuacja
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)