Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju, w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu.

Data publikacji 2014-03-10
Data zakończenia 2014-03-18 12:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79852 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301923200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia, o wartości szacunkowej poniżej 134 000 euro, jest jednorazowa dostawa fabrycznie nowych, nie egenerowanych i nie napełnianych, zalecanych przez producenta urządzenia (drukarki), do którego są przeznaczone, tonerów oraz taśm barwiących. Drukarki te eksploatowane są w Oddziałach ZUS w Biłgoraju , w Kielcach, w Lublinie i w Radomiu. Dopuszcza się dostarczenie materiałów równoważnych, tj. innych niż oryginalne - fabrycznie nowych, nieużywanych, nie zawierających żadnych znamion wcześniejszej eksploatacji ( nie regenerowanych i nie napełnianych), o wydajności i jakości wydruku (nierozmazywanie się nadruku, nie przerywanie ciągłości nadruku, nie brudzenie drukowanych stron) nie gorszych od zalecanych przez producenta urządzenia, do którego są przeznaczone i kompatybilnych z tym urządzeniem;
Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, na potwierdzenie spełniania wymagań jakościowych materiałów w zakresie wydajności, złoży wraz z ofertą dokument (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy potwierdzający, że przedstawiona w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne z właściwymi normami ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych i ISO/IEC 19798 - dla tonerów do urządzeń kolorowych.

1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
1.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składanie ofert częściowych.

1.3. Wspólny Słownik Zamówień: 30125110-5 - dostawa tonerów do drukarek; 30192320-0 dostawa taśm do drukarek igłowych;

2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy a warunki tych zmian są opisane w SIWZ;

3. Nie przewiduje się zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. , poz. 907 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą;

4. Wymagany termin wykonania zamówienia: 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy - do każdego z Oddziałów ZUS objętych zamówieniem.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Lublinie
Ulica ul. Tomasza Zana 36,38c
Nr domu 36,38c
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-601
Województwo lubelskie
Tel 081 5357402
Fax 081 5357402
Internet www.zus.pl
Regon 00001775600442
E-mail koczkodajw@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Ocena spełniania bedzie przeprowadzona na podstawie oswiadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Ocena spełniania bedzie przeprowadzona na podstawie oswiadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowych wymagZamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Ocena spełniania bedzie przeprowadzona na podstawie oswiadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Ocena spełniania bedzie przeprowadzona na podstawie oswiadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym warunku. Ocena spełniania bedzie przeprowadzona na podstawie oswiadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku oferty wspólnej (np. konsorcjum ) 1/ spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. Iii.3), będzie oceniane łącznie. 2/ oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.1) (z art. 22 ust.1 ustawy), składają wspólnie wszyscy wykonawcy lub pełnomocnik wykonawcy; przy czym pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty, 3/ brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy ze składających ofertę wspólną poprzez złożenie wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2); 3.Wykonawca, który oferuje materiały równoważne, na potwierdzenie spełniania wymagań jakościowych materiałów w zakresie wydajności, złoży wraz z ofertą dokument (w szczególności może być to zaświadczenie lub raport z badań) wystawiony przez podmiot niezależny od wykonawcy potwierdzający, że przedstawiona w ofercie wydajność znamionowa materiałów ustalona była zgodne z właściwymi normami ISO w zakresie wydajności: ISO/IEC 19752 - dla tonerów do urządzeń monochromatycznych i ISO/IEC 19798 - dla tonerów do urządzeń kolorowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy opisane w SIWZ
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 902 - budynek 38C
Data składania wniosków 18/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. Nr 406 - budynek przy ul. T. Zana 38C (sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. SIWZ zamieszczona będzie na stronie internetowej Zamawiającego: www.zus.pl od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych tj. od 10.03.2014r. do upływu terminu składania ofert; 2. SIWZ w formie papierowej (bezpłatna), można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego, ZUS Oddział w Lublinie, 20-601 Lublin, ul. T. Zana 38C , piętro IX. pokój nr 902 - budynek 38C lub otrzymać pocztą; 3. Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są Włodzimierz Kwiatkowski tel.(81) 535-74-44; e-mail: Włodzimierz.Kwiatkowski@zus.pl i Włodzimierz Koczkodaj, tel./fax: (81) 535-77-94; e-mail: koczkodajw@zus.pl w godzinach : 07:15 -15:15; 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.03.2014r. o godzinie 12:30 w siedzibie Zamawiającego, piętro IV, pok. 414 -budynek 36A; 5. Termin związania ofertą - 30 dni od daty składania ofert - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert; 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej; 7. Ustanawianie dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy niniejszego zamówienia; 8. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, o których mowa w art. 151a ustawy; 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia (o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy), tj. dotyczących zatrudnienia osób bezrobotnych i młodocianych w celu przygotowania zawodowego, niepełnosprawnych i innych, o których mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego; 10. Na podstawie art. 27.1 ustawy Zamawiający ustala faksową (nr faksu: 81 535-77-94) lub elektroniczną (koczkodajw@zus.pl) - w postaci skanów - formę przekazywania informacji, oświadczeń, wniosków, zawiadomień; przy czym każda ze stron, na żądanie drugiej, potwierdzi niezwłocznie fakt otrzymania korespondencji. Niezależnie od powyższego ustalenia zawsze dopuszczalna jest forma pisemna ( w szczególności forma ta jest obowiązująca dla oferty i dokumentów składanych jako uzupełnienie oferty na wezwanie Zamawiającego) z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w ustawie. W zakresie określonym ustawą, Zamawiający będzie zamieszczał dokumenty i informacje dotyczące niniejszego postępowania na stronie internetowej www.zus.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)