zakup i dostawa trumien oraz wyrobów pogrzebowych do GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-21 10:00:00
Instytucja Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
Miejscowość Głogów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Wyroby pogrzebowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81772 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392961004, 392960003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawa trumien oraz wyrobów pogrzebowych do GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ). Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego . Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy PZP.

Opis

trumny standardowe (proste, sześciokątne z wiekiem płaskim lub wypukłym z 4 uchwytami i standardowym wybiciem) - łącznie 210 szt. tj.:
1 . trumna z drzewa pospolitego - ok.150 szt. (minimum 5 wzorów)
2. trumna dębowa - ok. 60 szt. (minimum 5 wzorów)
Wzory dotyczące trumien z drzewa pospolitego oraz dębowego nie mogą się powielać.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).trumny o podwyższonym standardzie (proste, rzeźbione, ośmiokątne z wiekiem wypukłym, półokrągłym pełnym lub dzielonym z ekskluzywnym wybiciem, zdobieniami i uchwytami , również rurowymi) - łącznie 320 szt. tj:
1. trumna z drzewa pospolitego - ok.120 szt. (minimum 5 wzorów)
2. trumna dębowa - ok.200 szt. (minimum 5 wzorów)
Wzory dotyczące trumien z drzewa pospolitego oraz dębowego nie mogą się powielać.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).trumny dziecięce oraz trumny ekshumacyjne/kremacyjne - łącznie 140 szt. tj:
1. trumny dziecięce:
- Trumna dziecięca biała do 0,80m, uchwyt zwykły, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym - w ilości 30 szt.
- Trumna dziecięca biała do 1,20m, uchwyt zwykły, w kolorze złotym, srebrnym lub miedzianym - w ilości 10 szt.
2. Trumny ekshumacyjne/kremacyjne wykonane z litego drewna liściastego, bez okuć, zdobień i powłoki lakierniczej:
- trumny ekshumacyjne/kremacyjne małe o długości do 100cm - w ilości 50 szt.
- trumny ekshumacyjne/kremacyjne duże - w ilości 50 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).krzyże oraz ramy (obudowy) - łącznie 1050 szt. tj:
1. Krzyże, w ilości 540 szt.:
- wykonane z drewna pospolitego , suszonego ,sezonowanego, klasy co najmniej II
- malowane minimum 2 razy bez wad powłoki ,
- elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, szpachlowań.
- malowane w kolorach zbliżonych do dostarczonych kolorów trumien
1.1. krzyże duże w ilości 500 szt. o n/w rozmiarach:
- długość - 175 cm


1.2. krzyże małe w ilości 40 szt. o n/w rozmiarach:
- długość - 145 cm

2. ramy (obudowy) nagrobne w ilości 510 szt.:

wykonane z drewna pospolitego , suszonego ,sezonowanego, klasy co najmniej II
- malowane minimum 2 razy bez wad powłoki ,
- elementy dobrze spasowane bez widocznych pęknięć, szczelin, szpachlowań.
- malowane w kolorach zbliżonych do dostarczonych kolorów trumien

2.1. ramy (obudowy) na grób pojedynczy w ilości 400 szt. o n/w rozmiarach:
(wymiar górny) - długość - 180 cm
szerokość- 60 cm

2.2. ramy (obudowy) na grób podwójny w ilości 80 szt. . o n/w rozmiarach:
(wymiar górny) - długość - 180 cm
szerokość- 130 cm

2.3 ramy (obudowy) na grób dziecięcy / urnowy w ilości 30 szt. o n/w rozmiarach:
(wymiar górny) - długość - 60 cm
szerokość- 30 cm
UWAGA: Krzyże oraz ramy (obudowy) nagrobne należy traktować jako komplet i wykonać według wymogów określonych przez Zamawiającego, tj. rodzaj drewna, kolor, rodzaj lakieru - jednakowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz wzór umowy (załącznik nr 8 do SIWZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Głogowskie Przedsiębiorstwo Komunalne - SITA Głogów Sp. z o.o.
Ulica ul. Przemysłowa 7A
Nr domu 7A
Miejscowość Głogów
Kod Pocztowy 67-200
Województwo dolnośląskie
Tel 076 7265656
Fax 076 7265666
Internet www.gpk-sitaglogow.pl
Regon 39076792000000
E-mail gpk-sitaglogow@gpk-sitaglogow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej
Rodzaj zam inny Spółka z o.o. z udziałem Gminy Miejskiej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 10% wartości zamówienia podstawowego netto
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp.
Wiedza Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały prawidłowo ukończone. Przez zakres niezbędny do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na wykonaniu i dostarczeniu trumien oraz wyrobów pogrzebowych na łączną kwotę co najmniej 100.000,00 zł netto każda,
Potencjał Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp.
Sytuacja Ocena spełnienia tego warunku określonego przez Zamawiającego nastąpi na podstawie przedłożonego oświadczenia art. 22 ust 1 Pzp.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Wypełniony i podpisany druk FORMULARZ CENOWY (załącznik Nr do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie, 4) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i oświadczenia - jeśli uprawnienie tej osoby nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty, 5) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza zlecić do wykonania podwykonawcom. 6) Zobowiązania innych podmiotów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego. Zmiany w umowie będą mogły nastąpić w następujących przypadkach: 1) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, 2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 3) wystąpienia przedłużającej się procedury badania i oceny ofert oraz procedury odwoławczej - zmianie może ulec termin realizacji zamówienia, 4) konieczności wykonania ewentualnych zamówień uzupełniających - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, 5) ograniczenia zakresu, czego nie można było przewidzieć mimo dochowania należytej staranności - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w tym terminu realizacji zamówienia, 6)Zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji usługi. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania Pozostałe zmiany: 1) jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania po stronie wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT , 2) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT, 3) rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy - w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gpk-sitaglogow.pl
Adres uzyskania siwz GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A.
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce GPK-SITA Głogów Sp. z o.o. w Głogowie, 67-200 Głogów, ul. Przemysłowa 7A, pokój nr 6 Sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)