Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, papierniczych i plastycznych w podziale na 4 pakiety

Data publikacji 2014-03-11
Data zakończenia 2014-03-19 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bloki papierowe,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Tabliczki szkolne lub tablice z powierzchniami do pisania lub rysowania lub przybory,
  • Farby do celów artystycznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81826 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 392924009, 301995005, 301970006, 302343001, 301976301, 448123008, 378210009, 228160003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych, płyt CD wg pakietów zamkniętych, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik od nr 2.1 do 2.4 do s.i.w.z

Opis

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych, płyt CD wg pakietów zamkniętych, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.1 do s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych, płyt CD wg pakietów zamkniętych, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.2 do s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych, płyt CD wg pakietów zamkniętych, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.3 do s.i.w.z.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych, płyt CD wg pakietów zamkniętych, przez okres 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2.4 do s.i.w.z.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Dobrzyńska 21/23
Nr domu 21/23
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-403
Województwo dolnośląskie
Tel 71 7747790
Fax 71 7747790
Internet www.dobrzynska.wroc.pl
Regon 93026615200000
E-mail przetargi@wzsoz.wroc.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnych warunków w tym zakresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające w przypadku zaoferowania produktów równoważnych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania Zamawiającemu, że oferowany produkt spełnia wymagania jakościowe przykładowego produktu, w tym celu do oferty należy dołączyć dokumenty w języku polskim zawierające pełne dane umożliwiające identyfikację oferowanego artykułu, potwierdzające, że zamienne produkty są równoważne (np. ulotki, ksero opisów z katalogów itp. wraz z opisem, której pozycji formularza asortymentowo-cenowego dotyczą). oświadczenie, że Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje produktów, które posiadają świadectwo dopuszczenia do stosowania w Polsce (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
Inne dokumenty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zał. nr 3 do s.i.w.z.)oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne we właściwym oddziale ZUS lub KRUS (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym terytorialnie Urzędzie Skarbowym (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełniony i podpisany formularz oferty (zał. nr 1 do s.i.w.z.) wypełnione i podpisane formularze asortymentowo-cenowe (zał. od nr 2.1 do 2.4 do s.i.w.z.) oświadczenie o zobowiązaniu dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego w godzinach urzędowania - z wniesieniem do miejsca wskazanego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - na własny koszt i ryzyko z zapewnieniem właściwego transportu gwarantującego bezpieczną i bezusterkową dostawę (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz załącznikami do niej, a także projektem umowy jak również do sposobu przekazywania informacji przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i nie wnosi do nich żadnych zastrzeżeń (zał. nr 1 do s.i.w.z.) pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wszystkimi modyfikacjami wprowadzonymi przez Zamawiającego na drodze wyjaśnień treści s.i.w.z. (zał. nr 1 do s.i.w.z.) oświadczenie, że Wykonawca zobowiązuję się w przypadku dokonania wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na warunkach i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (zał. nr 1 do s.i.w.z.) Oświadczenie o wykonaniu przedmioty zamówienia z udziałem Podwykonawcy. oświadczenie, że trakcie realizacji umowy na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi dokumenty potwierdzające wszystkie złożone oświadczenia (zał. nr 1 do s.i.w.z.)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku: a)zmiany danych Zamawiającego i Wykonawcy: tj. w przypadku zmiany danych firmy (np.: adresu, nazwy, itd.), w przypadku m.in. przejęć, zmiany siedziby itp., b)zmniejszenia ceny jednostkowej przedmiotu umowy w przypadku obniżenia cen przez Wykonawcę, c)ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT: Zamawiający wyraża zgodę na zmianę ceny brutto towarów w trakcie realizacji umowy, w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku VAT dla zamawianego przedmiotu umowy; wówczas strony dokonają odpowiedniej zmiany zapisów umowy, bez zmiany wartości netto umowy, d) zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową (zaoferowanego w formularzu asortymentowo cenowym), w przypadku: wystąpienia przejściowego braku towarów objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy, zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, wprowadzenia po zawarciu umowy na rynek towaru o parametrach lepszych niż zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, e)wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru, f)zmiany terminu realizacji dostaw, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe w razie zaistnienia okoliczności, za które żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, g)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów mających wpływ na realizację umowy, h)gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie. i)zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy - jeżeli Wykonawca polegał na wiedzy i doświadczeniu podwykonawcy (podmiotu trzeciego) wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia, wówczas zmiana tego podwykonawcy lub rezygnacja z tego podwykonawcy jest dopuszczalna za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem wykazania przez Wykonawcę, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia spełnia warunki opisane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dobrzynska.wroc.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław pok. 432 - Dział Logistyki (IV p.)
Data składania wniosków 19/03/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław pok. 419 - Sekretariat (IV p.)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)