Dostawa warzyw i owoców do stołówki Gminnego Zespołu Szkół w Ozimku

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-20 10:00:00
Instytucja Gminny Zespół Szkół w Ozimku
Miejscowość Ozimek
Województwo opolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52151 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw i owoców do stołówki szkolnej przy Gminnym Zespole Szkół w Ozimku, ul. Korczaka, woj. Opolskie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
Dostawa - warzyw i owoców, kod CPV 15300000-1

ZASADY REALIZACJI ZAMÓWIENIA :
1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014r. z wyłączeniem okresów wakacyjnych, ferii, okresów świątecznych.
2. Dostawy (w zależności od potrzeb) należy realizować sukcesywnie w asortymencie i ilości zgodnej ze złożonym zamówieniem, w uzgodnionych przez Zamawiającego dniach i godzinach. Termin realizacji zamówienia nie dłuższy niż 48h od złożenia zamówienia, które to Zamawiający będzie składał telefonicznie, faksem lub pisemnie.
3. Dostawa wraz z rozładunkiem i wniesieniem w ilościach i asortymencie wskazanym przez Zamawiającego będzie się odbywać transportem Wykonawcy w terminie nie później niż w ciągu 48h od dnia zgłoszenia zapotrzebowania. Ryzyko i koszt dostawy ponosi Wykonawca.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość swobodnego zmniejszenia zadeklarowanych szacunkowych ilości każdej pozycji asortymentu.
5. Dostarczane wyroby muszą odpowiadać Polskim Normom.
6. Dostarczane produkty muszą być świeże z terminem przydatności do spożycia określonym w SIWZ załącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia i przewożone według obowiązujących norm.
7. Oferowane wyroby powinny spełniać warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, składowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej.
8. Wyroby mają być dostarczane środkiem transportu dostosowanym do przewozu produktów spożywczych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w towary z pierwszego gatunku, których okres przydatności jest maksymalny do spożycia dla danego artykułu oraz z cechami podanymi w SIWZ. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z wymaganiami HACCP, posiadać świadectwa jakości i termin przydatności do spożycia.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie do jego wymiany na towar wolny od wad, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
11. Dostawca zobowiązuje się do przestrzegania przy produkcji i transporcie obowiązujących przepisów ze szczególnym uwzględnieniem przepisów sanitarno-epidemiologicznych oraz dostarczy towar Zamawiającemu własnym transportem.
12. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podane w załączniku nr 1 wielkości są szacunkową wielkością zapotrzebowania na żywność w 2014 roku i mogą ulec zmniejszeniu.


Uwaga!
Jeśli w jakimkolwiek punkcie załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia użyto nazwy towarowej - Wykonawca może złożyć ofertę na towar równoważny do towaru, który wymieniono przy użyciu nazwy towarowej. W tym wypadku wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności artykułów żywnościowych wskazanych w formularzu ofertowym, spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają takie same wymagania jak produkty określone przez Zamawiającego dotyczące składu produktu, jego jakości, trwałości itp. parametrów

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gminny Zespół Szkół w Ozimku
Ulica ul. Korczaka 12
Nr domu 12
Miejscowość Ozimek
Kod Pocztowy 46-040
Województwo opolskie
Tel 77 4654-375
Fax 77 4654-375
Internet www.gzs.ozimek.pl
Regon 16014821800000
E-mail gzs@gzs.ozimek.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka administracji samorządowej - Gminny Zespół Szkół w Ozimku
Rodzaj zam inny Jednostka administracji samorządowej - Gminny Zespół Szkół w Ozimku
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych - do 20 % zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2014
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia przedmiotowego warunku, ponieważ nie ma on zastosowania w niniejszym postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający oceni spełnianie ww. warunku na podstawie oświadczenia - załącznik nr 1 do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty a. ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część II SIWZ; b. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 3 do oferty c. dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b Pzp, na inny pod warunkiem udowodnienia Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, 2) obniżenie wynagrodzenia, gdy zmiana zostanie spowodowana zmniejszeniem ilości dostaw i jest korzystna dla Zamawiającego. 3) zmiana wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki VAT. 4) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zamiany dostaw przedstawionych w ofercie przetargowej pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. 5) Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w szczególności w przypadku: zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową;przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową;wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. 6) Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów - w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. 7) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę, w przypadku, gdy Wykonawca polegał na zasobach podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych). W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenia przedmiotowego zamówienia, zmiana podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia co najmniej takie warunki jak podano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przeprowadzonego postępowania; 8) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy. 9) Zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych:zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami; Zmiana terminu częściowej dostawy nie powodująca zmiany ostatecznego terminu realizacji umowy nie wymaga sporządzania aneksów. 11) Warunkiem zmiany umowy będzie udokumentowany lub odpowiednio uzasadniony wniosek, a zmiana może nastąpić w przypadku, gdy jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia, a druga Strona umowy wyrazi zgodę. 12) Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gzs.ozimek.pl
Adres uzyskania siwz Gminny Zespół Szkół w Ozimku 46 - 040 Ozimek ul. Korczaka 12 sekretariat I piętro
Data składania wniosków 20/03/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Gminny Zespół Szkół w Ozimku 46 - 040 Ozimek ul. Korczaka 12 sekretariat I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)