Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) stacji roboczej (część I zamówienia), b) monitorów (część II zamówienia), c) urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, skanera (część III zamówienia), d) monitorów (część IV zamówienia).

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-21 13:30:00
Instytucja Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83150 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302140002, 302313000, 331951004, 301212005, 302321108, 385200006, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) stacji roboczej - 1 kpl (część I zamówienia),
b) monitorów nr I - 4 szt., monitora nr II - 1 szt., monitorów nr III - 25 szt., monitorów nr IV - 7 szt., monitorów nr V - 17 szt., monitora nr VI - 1 szt. (część II zamówienia),
c) urządzenia wielofunkcyjnego nr I - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjnego nr II - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjnego nr III - 1 szt., drukarek nr I - 2 szt., drukarki nr II - 1 szt., drukarek nr III - 2 szt., drukarki nr IV - 1 szt., skanera - 1 szt. (część III zamówienia),
d) monitorów nr I - 4 szt., monitorów nr II - 2 szt. (część IV zamówienia).

Opis

Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej, nieużywanej:
a) stacji roboczej - 1 kplDostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) monitorów nr I - 4 szt., monitora nr II - 1 szt., monitorów nr III - 25 szt., monitorów nr IV - 7 szt., monitorów nr V - 17 szt., monitora nr VI - 1 szt.Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych: a) urządzenia wielofunkcyjnego nr I - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjnego nr II - 1 szt., urządzenia wielofunkcyjnego nr III - 1 szt., drukarek nr I - 2 szt., drukarki nr II - 1 szt., drukarek nr III - 2 szt., drukarki nr IV - 1 szt., skanera - 1 szt.Dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych, nieużywanych:
a) monitorów nr I - 4 szt., monitorów nr II - 2 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych
Ulica ul. Księcia Bolesława 6
Nr domu 6
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-494
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 685 14 82
Fax +48 22 685 14 50
Internet www.itwl.pl
Regon 01040136900000
E-mail przetargi@itwl.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę fabrycznie nowych, nieużywanych monitorów, o wartości brutto nie mniejszej niż 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), w zakresie części II zamówienia. Poprzez: - jedną dostawę należy rozumieć wszystkie dostawy realizowane w ramach jednej umowy. - wartość dostawy należy rozumieć łączną wartość wszystkich dostaw realizowanych w ramach jednej umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego od Wykonawców warunku udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wskazane w pkt. III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Deklaracja zgodności CE na oferowane monitory nr I, II, III, IV, VI (w zakresie części II i IV zamówienia), urządzenia wielofunkcyjne nr I, II, III, drukarki nr I, II, III, IV. 2. Dokument poświadczający, że oferowane monitory nr I, II, III, IV (w zakresie części II zamówienia), urządzenia wielofunkcyjne nr I, II, III, drukarki nr I, II, III, IV są zgodne z normą Energy Star. Katalog internetowy http://www.eu-energystar.org lub http://www.energystar.gov.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza następujące możliwości dokonania istotnych zmian umowy: a) Zmiana terminu wykonania umowy, gdy dochowanie terminu wskazanego w umowie, okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca, w szczególności w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których nie można było przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie i skutki uniemożliwiają wykonanie umowy zgodnie z jej treścią. Strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia drugiej Strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu. Okres wydłużenia terminu realizacji nie może być dłuższy niż okres działania siły wyższej powodujący brak możliwości realizacji umowy, b) Zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku zmiany stanu prawnego dotyczącego podatku od towarów i usług VAT.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.itwl.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, budynek Działu Przetargów Zaopatrzenia - pok. nr 2 i 3, godz. 8:00-15:00
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 13:30
Miejsce Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych, ul. Księcia Bolesława 6, 01-494 Warszawa, Kancelaria Jawna (budynek nr 1, pokój nr 5)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)