Zakup, dostawa i instalacja skaningowego mikroskopu elektronowego SEM z przystawką EDS wraz z wyposażeniem, jako wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli.

Data publikacji 2014-03-12
Data zakończenia 2014-03-21 12:00:00
Instytucja Gmina Stalowa Wola
Miejscowość Stalowa Wola
Województwo podkarpackie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83962 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006, 389000004, 380000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem Zamówienia jest jednorazowa dostawa, instalacja i uruchomienie urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
w Stalowej Woli.
1. Wykonywane przez urządzenia prace/próbki muszą charakteryzować się dużą precyzją oraz powtarzalnością, co jest niezwykle istotnym parametrem.
2. Dostawa może obejmować urządzenia o parametrach lepszych, a przynajmniej równoważnych pod każdym względem w stosunku do wskazanych w niniejszej Specyfikacji.
3. W sytuacji, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy, usługi i urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
4. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5. W celu potwierdzenia parametrów oferowanego przedmiotu zamówienia należy do oferty dołączyć opisy w formie papierowej, które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne
z wymaganiami Zamawiającego, przedstawionymi w specyfikacji technicznej (Załącznik Nr 1 - zawarty w formularzu ofertowym)
6. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta
7. Okresy gwarancji:
Okres pełnej gwarancji na urządzenia stanowiące wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb
Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli musi wynosić minimum 24 miesiące liczone od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego z wyjątkiem pozycji w specyfikacji technicznej dla których Zamawiający żąda gwarancji dłuższej. Wykonawca może zaproponować okres gwarancji dłuższy niż wymagany. Oferty z okresem gwarancji dłuższym niż 60 miesięcy będą traktowane przy ocenie ofert jakby miały 60 miesięcy gwarancji.

8. Dostawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres minimum 24 miesiące zarówno na całe urządzenie jak i wszystkie jego podzespoły oraz elementy wyposażenia.
9. Wykonawca zabezpieczy serwis gwarancyjny na przedmiot zamówienia opisany Specyfikacją techniczną. Cena serwisu gwarancyjnego powinna być wliczona w cenę oferty (Załącznik Nr 1) .
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku do SIWZ -Specyfikacja techniczna dostawy, instalacji i uruchomienia skaningowego mikroskopu elektronowego
z możliwością obserwacji próbek przewodzących z wyposażeniem, jako wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli - Załącznik Nr 1;
11. Dostawa i instalacja: Urządzenia/aparatura zostaną zainstalowane w pomieszczeniach laboratoryjnych w nowo budowanym obiekcie dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli przy ul. Kwiatkowskiego. Dostawca po podpisaniu umowy określi szczegółowo warunki jakie muszą być spełnione by umożliwić zamontowanie urządzeń. Koszt transportu, załadunku i rozładunku, ustawienia, instalacji oraz uruchomienia urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego
w Stalowej Woli, ponosi Dostawca.
12. Dokumentacja budowlana, montażowa i przyłączeniowa musi być udostępniona przez Dostawcę nie później niż 21 dni przed planowanym terminem instalacji.

Uruchomienie i odbiór urządzeń stanowiących wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli zostanie dokonane w oparciu
o przeprowadzenie prób wg opisu zawartego w Załączniku Nr 1 w terminie uzgodnionym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
13. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
31000000-6. Maszyny aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie
38900000-4. Różne przyrządy do badań lub testowania
38000000-5. Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego

14. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert częściowych;
15. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych;
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty za pomocą aukcji elektronicznej

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Stalowa Wola
Ulica ul. Wolności 7
Nr domu 7
Miejscowość Stalowa Wola
Kod Pocztowy 37-450
Województwo podkarpackie
Tel 015 6433456
Fax 015 6433412
Internet http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Regon 83040908600000
E-mail bzalesny@stalowawola.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 w wysokości 5 % zamówienia.
Czas D
Data zakończenia 10/05/2014
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy) do dnia 21 marca 2014 r., do godziny 12:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), tj.: 1. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2. gwarancjach bankowych; 3. gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. pieniądzu; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 04 1020 4913 0000 9802 0117 4663 prowadzony przez: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. w Warszawie z dopiskiem Zakup, dostawa i instalacja skaningowego mikroskopu elektronowego SEM z przystawką EDS wraz z wyposażeniem, jako wyposażenie laboratoryjne dla potrzeb Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli. 3. Zamawiający dokonuje zwrotu wniesionego przez wykonawców wadium w trybach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
Wiedza a) Zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert co najmniej jedno zamówienie, (dostawa wraz z instalacją urządzeń podobnych do przedmiotu zamówienia), na kwotę co najmniej 400 000 zł brutto; co winni potwierdzić dowodami, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
Zdolne warunek w tym zakresie zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp;
Sytuacja a) Znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą realizację zamówienia w wysokości minimum 400 000 zł,
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 15 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1. próbek, opisów lub fotografii produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego - warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca dołączy do oferty opis narzędzi i urządzeń wskazanych w ofercie w formie papierowej (katalogi lub prospekty, ewentualnie zdjęcia), które w sposób jednoznaczny pozwolą stwierdzić, że parametry eksploatacyjno - techniczne oferowanego urządzenia będą zgodne z wymaganiami Zamawiającego. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych; 3. Parafowany wzór umowy; 4. Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom; 5. Informacja zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy z dnia 29.01.2004 r - Prawo zamówień publicznych. 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazana jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, z zastrzeżeniem ust.2 i 3. 2. Dopuszcza się następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) w przypadku kolizji dostaw lub instalacji przedmiotu zamówienia określonego w § 1 ust. 1 niniejszej umowy z pracami budowlanymi, realizowanymi przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych na wniosek Zamawiającego c) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie niniejszej umowy w określonym pierwotnie terminie, d) gdy nastąpi zmiana dokumentacji budowlanej, montażowej i przyłączeniowej dokonana przez Dostawcę na wniosek Zamawiającego 2) Zmianę wysokości wynagrodzenia określonego w § 3 ust.1 umowy. 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2, dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) ad pkt.1): - lit a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit b) - o czas niezbędny do zakończenia prac budowlanych, - lit c) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit d)- o czas niezbędny do zrealizowania zmiany wprowadzonej w dokumentacji technicznej, 2) ad pkt.2) - w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), od daty wejścia w życie ustawy zmieniającej stawkę podatku od towarów i usług - w zakresie zmiany tej stawki 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej zgody obu stron, w formie aneksu do umowy. 5. Dopuszcza się powstanie odrębnego porozumienia do umowy dotyczącego realizacji i terminu przeprowadzenia szkolenia personelu w zakresie programowania, obsługi oraz konserwacji maszyn/urządzeń/aparatury, ujętego w Specyfikacji technicznej przy wymaganiach dodatkowych.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta w Stalowej Woli pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola
Data składania wniosków 21/03/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta w Stalowej Woli pokój nr 9 ul. Wolności 7 37-450 Stalowa Wola
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zakup i dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. /Stworzenie kompleksowej bazy naukowo-dydaktycznej i socjalnej dla uczelni wyższych w Stalowej Woli jako ośrodka intensyfikacji rozwoju gospodarczego i społecznego Polski Wschodniej/. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013, Oś priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie I.1 Infrastruktura uczelni
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)