Kompleksowe świadczenie usług żywienia pacjentów w SP ZOZ MSW w Zielonej Górze

Data publikacji 2014-03-18
Data zakończenia 2014-03-27 13:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Przetworzone produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 90496 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 553000003, 553210006, 553220003, 553200009, 555212000, 553200009, 158942209
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług kompleksowych związanych z całotygodniową i całodobową obsługą polegającą na przygotowaniu i dostarczaniu posiłków do kuchenki oddziałowej dla określonej przez zamawiającego dziennej ilości pacjentów maksymalnie 80 pacjentów, w tym: 1) 24 z Oddziału Kardiologii; 2) 27 z Oddziału Rehabilitacji; 3) 29 z Oddziału Wewnętrznego; w systemie termosowym do Oddziałów położonych w budynku Zamawiającego w Zielonej Górze, ul. Wazów 42. Zamawiający przewiduje, że łączna ilość dostarczonych posiłków w okresie 18 miesięcy trwania umowy wyniesie 27.400 posiłków. Wskazana liczba posiłków jest ilością szacunkową przygotowaną na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, stanowiącą zarazem wartość maksymalną zamówienia, która nie może zostać przekroczona. Faktyczna i ostateczna wielkość zamówienia uzależniona będzie od rzeczywistej liczby zamówionych oraz dostarczonych posiłków. Nie może ona jednak przekroczyć w/w wartości maksymalnej. Z uwagi na powyższe, Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania w pełni ilości posiłków będących przedmiotem zamówienia i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia wobec zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zamawianych posiłków o odpowiedniej jakości oraz odpowiadających obowiązującym normom i standardom żywienia pacjentów Zamawiającego zgodnie z aktualnymi wytycznymi Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie oraz przepisami w zakresie ochrony zdrowia i żywienia pacjentów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru oraz utylizacji resztek i odpadów pokonsumpcyjnych z kuchenek oddziałowych wraz z ich wywozem na zewnątrz obiektu.W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, jego pracownika lub przez Wykonawcę braków ilościowych posiłków lub niedopełnienia warunków określonych w punkcie 2.1.3. wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia w przeciągu 15 minut, stwierdzonych braków ilościowych i wydanych posiłków. Okoliczności te wymagają udokumentowania. W razie braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku przygotowania
i dostarczenia posiłków dla pacjentów Wykonawca we własnym zakresie zobowiązany jest zapewnić wyżywienie pacjentów bez dodatkowych kosztów dla Zamawiającego. Wykonawca będzie przygotowywał i wydawał posiłki z zachowaniem wymogów sanitarno - epidemiologicznych w zakresie produkcji i zatrudnienia personelu oraz ponosi odpowiedzialność za ich naruszenie. Zamawiający ma prawo do kontrolowania gramatury ilości dostarczanych posiłków zgodnie z jadłospisem. Zamawiający ma prawo do kontroli pomieszczeń kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla pacjentów zamawiającego. Fakt przeprowadzenia kontroli podlega udokumentowaniu w książce kontroli. W czasie trwania umowy Wykonawca na własny koszt zapewni: niezbędne ilości urządzeń i sprzętu do transportu posiłków na poszczególne Oddziały Zamawiającego. Podstawę do sporządzania posiłków pacjentów zamawiającego stanowią: 1) Wykaz diet obowiązujących w SP ZOZ MSW; 2) Skład diet. Rodzaje i skład diet określa zamawiający. Zatwierdzony u zamawiającego dekadowy jadłospis stanowi podstawę do opracowania przez wykonawcę dziennego jadłospisu wraz z określeniem wydajności potraw wynikającej z dziennej normy żywienia pacjenta. Wykonawca w oparciu o przedłożone przez Zamawiającego wykazy oraz skład diet zapewni opracowanie profesjonalnego jadłospisu przez dietetyka i przedłoży go do zatwierdzenia zamawiającemu (z określeniem wydajności potraw wynikających z dziennej normy żywienia pacjenta, a w przypadku diet normalnej z wyliczeniem kalorii, białka, tłuszczy i węglowodanów). Każda dokonana przez Wykonawcę zmiana zatwierdzonego jadłospisu wymaga zgody zamawiającego. Dzienny jadłospis przekazuje się na poszczególne Oddziały za pokwitowaniem wraz z dystrybucją pierwszego posiłku. Zestawienie ilości diet ze wszystkich komórek organizacyjnych zamawiającego na każdy dzień upoważniony pracownik zamawiającego przekazuje wykonawcy najpóźniej do godz. 1100 dnia poprzedniego. Zastrzega się możliwość wprowadzania zmian do ilości i rodzaju zamawianych posiłków najpóźniej na 15 minut przed terminem dostawy danego rodzaju posiłku. Zabrania się stosowania w posiłkach w jakiejkolwiek postaci parówek i mortadeli, a wędliny mają być podawane na gorąco z pieca (zabrania się podawania wędlin z wody). Wykonawca dokonuje dystrybucji posiłków na poszczególne Oddziały SP ZOZ MSW, stosując w tym celu odpowiednie pojazdy (wózki) i urządzenia zapewniające utrzymanie odpowiedniej jakości i temperatury posiłków (temperatura minimalna u pacjenta + 650 C). Wyżej wskazane środki transportu i urządzenia Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie i na swój koszt. Przed wydaniem posiłków pacjentom upoważniony pracownik Zamawiającego dokonuje kontroli jakości i walorów smakowych, wpisując uwagi do książki kontroli. W przypadku zastosowania systemu dystrybucji posiłków tacowo- termosowego w ramach jednego Oddziału może być zastosowany tylko system tacowy lub system termosowy, z wyłączeniem pacjentów żywionych sondą lub karmionych dietą ścisłą. Wykonawca dostarcza posiłki do poszczególnych komórek zamawiającego w następujących godzinach, z wyłączeniem pacjentów z dietą ścisłą oraz żywionym przez sondę posiłki w przypadku których posiłki będą dostarczane w czasie określonym przez pielęgniarkę Oddziału: 1)śniadania godz. 08.30; 2) drugie śniadanie godz. 11.00; 3) obiady godz. 12.30; 4) podwieczorek godz. 16.00; 5) kolacje godz. 18.00. Odbiór posiłków potwierdza pisemnie pielęgniarka oddziałowa lub inny upoważniony przez nich pracownik na zbiorczym zestawieniu ilości i rodzajów zamawianych posiłków dla danej komórki organizacyjnej. Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy przysługuje wynagrodzenie stanowiące iloczyn liczby zamówionych posiłków i ceny jednostkowej za 1 osobodzień zgodnie z udziałem procentowym poszczególnych posiłków. W przypadku wystąpienia diet niepełnych (pacjenci przyjęci w godzinach popołudniowych lub opuszczający SP ZOZ MSW po śniadaniu) udział procentowy poszczególnych posiłków wynosi: 1) śniadanie i drugie śniadanie - 30% ceny jednostkowej netto; 2) obiad i podwieczorek - 50 % ceny jednostkowej netto; 3) kolacja - 20% ceny jednostkowej netto. Wyłoniony wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji i wartości zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. Do realizacji zamówienia wykonawca powinien dysponować kuchnią (miejscem) do produkcji posiłków, która będzie zlokalizowana (e) w odległości nie większej niż 10 kilometrów od granic administracyjnych Miasta Zielona Góra wraz z podaniem podstawy dysponowania takim obiektem. Kuchnia (miejsce) powinna (o) być zatwierdzona
na podstawie art. 62 ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 171 z 2006r. poz. 1225 z późn. zm) decyzją właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSW
Ulica ul. Wazów 42
Nr domu 42
Miejscowość Zielona Góra
Kod Pocztowy 65-044
Województwo lubuskie
Tel 68 4527700
Fax 68 4527702
Internet www.poliklinika.zgora.pl
E-mail dyrektor@poliklinika.zgora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie precyzuje się
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia warunku wymienionego w punkcie 3.1.2. Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie min. 2 zadania polegające na całodziennym świadczeniu usług wyżywienia w systemie termosowym (usługa cateringu) przez okres co najmniej 12 miesięcy pacjentów przebywających w zakładach opieki zdrowotnej (szpitalach) o wartości nie mniejszą niż: 200.000,00 złotych brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) dla każdego zadania.
Potencjał Nie precyzuje się
Zdolne Nie precyzuje się
Sytuacja Nie precyzuje się
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) oświadczenie (sporządzone wg wzoru załącznika nr 6 do SIWZ) w zakresie dysponowania kuchnią (miejscem) do produkcji posiłków wraz z podaniem podstawy dysponowania tym obiektem; 2) decyzję wydaną na podstawie art. 62 ustawy z dnia 25. 08. 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia z późniejszymi zmianami (Dz. U. nr 171 z 2006r. poz. 1225 z późn. zm) przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego dotyczącą kuchni (miejsca) do produkcji posiłków.
Inne dokumenty Do oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) należy ponadto dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany umowy są dopuszczalne w przypadku: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa, 2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy, 3) urzędowej zmiany stawek podatku VAT w okresie trwania umowy - wartość umowy zostanie zmieniona odpowiednio do zmian stawek podatku VAT, 4) zmiany terminu (czasu trwania umowy), zakresu, sposobu albo wielkości realizacji przedmiotu zamówienia, gdy uzasadnione są m.in. aktualnymi potrzebami Zamawiającego lub zmianami organizacyjnymi w jego strukturze, o ile zmiany te nie powodują przekroczenia szacowanej maksymalnej wartości umowy wynikającej z załącznika do Umowy.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.poliklinika.zgora.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29
Data składania wniosków 27/03/2014
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce SP ZOZ MSW w Zielonej Górze, sekretariat Dyrektora SP ZOZ MSW, ul. Wazów 42, 65-044 Zielona Góra, pok. 29
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)