Świadczenie usługi drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów za pomocą zintegrowanego systemu zarządzająco-monitorującego

Data publikacji 2014-08-04
Data zakończenia 2014-08-12 12:00:00
Instytucja Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i przemysłowe,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania urządzeniami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 168605 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798000002, 301230007, 503132004, 484210005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi drukowania, kopiowania, skanowania i faksowania dokumentów za pomocą zintegrowanego systemu zarządzająco-monitorującego.

Na przedmiot zamówienia składa się w szczególności następujący zakres czynności Wykonawcy:
1) dostarczenie, instalacja i uruchomienie 21 szt. urządzeń wielofunkcyjnych o parametrach zgodnych z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy),
2) instalacja i wdrożenie systemu zarządzająco-monitorującego,
3) szkolenie pracowników Zamawiającego, korzystających z urządzeń w zakresie ich obsługi,
4) dostarczenie instrukcji obsługi 21 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych urządzeń w języku polskim wraz z innymi niezbędnymi do eksploatacji dokumentami,
5) obsługa konserwacyjno-serwisowa 21 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych przez cały okres trwania umowy.
Minimalna ilość faktycznie wykonanego zamówienia wynosić będzie co najmniej 70%.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
Ulica al. Krakowska 257
Nr domu 257
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-133
Województwo mazowieckie
Tel 22 44 34 330
Fax 22 44 34 333
Internet http://www.ud-wlochy.waw.pl
Regon 01070258500000
E-mail przetargiwlo@um.warszawa.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Wielkość zamówień uzupełniających stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 30/09/2017
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Wiedza Spełnianie warunku oceniane będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów, o których mowa w SIWZ cz. III pkt 3 ppkt 1), 2), tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wykaz usług, dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie i ewentualnie zobowiązanie zgodnie z zapisem zawartym w art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych o którym mowa w Informacjach dodatkowych. W wykazie usług powinny znaleźć się informacje, że wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje jedną usługę obejmującą drukowanie, kopiowanie wraz z obsługą konserwacyjno-serwisową, wykonywaną w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, na co najmniej 10 urządzeniach wielofunkcyjnych, które zostały przez wykonawcę wydzierżawione jednemu odbiorcy lub udostępnione jednemu odbiorcy. W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy, obejmujące zakres podany wyżej. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; Do wykazu usług należy załączyć dowody czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie; Wśród dowodów załączanych do oferty muszą być dowody dla usługi wymaganej rodzajowo, ilościowo i terminowo przez zamawiającego. Dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wyżej. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa wyżej. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać wymagania zamawiającego.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wymagany jest wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W wykazie musi być wpisana co najmniej 1 usługa (wykonana lub wykonywana) obejmująca drukowanie, kopiowanie wraz z obsługą konserwacyjno-serwisową, wykonywana w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy, na co najmniej 10 urządzeniach wielofunkcyjnych, które zostały przez wykonawcę wydzierżawione jednemu odbiorcy lub udostępnione jednemu odbiorcy. W przypadku usług wykonywanych zamawiający uzna usługi już zrealizowane w sposób ciągły przez okres 12 miesięcy, obejmujące zakres podany wyżej. Do wykazu usług należy załączyć dowody czy usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wśród dowodów załączanych do oferty muszą być dowody dla usługi wymaganej rodzajowo, ilościowo i terminowo przez zamawiającego.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Dokument (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz warunki takich zmian: 1) za dopuszczalne należy uznać zmiany rzeczowego zakresu prac przewidzianych dla podwykonawcy wskazanego w formularzu oferty; 2) możliwa jest zmiana podwykonawców. W sytuacji, gdy wykonawca, wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu, polegał na zasobach innych podmiotów, które następnie brały udział w realizacji przedmiotu zamówienia jako podwykonawcy, w przypadku ich zmiany niezbędne jest wykazanie przez nowego podwykonawcę spełniania warunku w zakresie nie mniejszym niż wykazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; 3) w przypadku rezygnacji wykonawcy z podwykonawcy (dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych), wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w zakresie rodzaju/modelu sprzętu w trakcie trwania umowy urządzeń na inne niż wskazane w ofercie Wykonawcy, o takich samych lub lepszych właściwościach i parametrach (w przypadku zmiany/zakupu nowego/-ych urządzenia/sprzętu przez wykonawcę); 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości wydruków - zmniejszenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia) w stosunku do ilości podanych w formularzu cenowym. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekt ilości wydruków - zwiększenia (wynikających z bieżących potrzeb powstałych w trakcie realizacji umowy, a nie znanych w chwili jej zawarcia, np. zmiany przepisów prawa i inne) w stosunku do ilości podanych w formularzu cenowym. Zwiększenie ilości wydruków jednego typu będzie następować kosztem zmniejszenia ilości wydruków innego typu. Dokonywane w ten sposób zmiany nie mogą przekroczyć wynagrodzenia wykonawcy, określonego na ten cel w § 6 ust. 3 umowy (kwoty razem brutto z formularza cenowego); 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia o 1 szt. urządzenia (wśród wymaganych przez zamawiającego typów) w przypadku np.: a) zmian organizacyjnych zamawiającego; b) zmniejszonej ilości wydruków przez 3 kolejne miesiące na danym urządzeniu, tj. poniżej 5 100,00 wydruków (w okresie kolejnych 3 miesięcy); c) innych nieprzewidzianych okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia o 1 szt. urządzenia (wśród wymaganych przez zamawiającego typów) w przypadku np. zmian organizacyjnych zamawiającego, innych nieprzewidzianych okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy; Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku jeżeli obydwie strony umowy (zamawiający i wykonawca) zgodnie uznają, że wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Zmiany muszą nastąpić w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.ud-wlochy.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zamawiającego pok. 213 lub pocztą. SIWZ pocztą (cena SIWZ + opłata pocztowa). Płatność za SIWZ 10,00 zł -kasa urzędu lub przelew (nr konta-nr 74 1030 1508 0000 0005 5003 5006)..
Data składania wniosków 12/08/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Siedziba zamawiającego, adres j.w., pok. 1 Parter..
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe - Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. - Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. - Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Prawa zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.. Termin realizacji zamówienia- Termin rozpoczęcia usług: data podpisania umowy Termin zakończenia usług: do wyczerpania kwoty brutto określonej w § 6 ust. 3 umowy, ale nie dłużej niż do dnia 30.09.2017 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)