ZAKUP i DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA WRAZ Z JEGO WDROŻENIEM W INSTYTUCIE MEDYCYNY PRACY W ŁODZI

Data publikacji 2014-08-05
Data zakończenia 2014-08-13 11:00:00
Instytucja Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Sprzęt wideokonferencyjny,
  • Kamery telewizyjne,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 261004 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 488200002, 324200003, 322320008, 322400007, 302320004, 302132007, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania wraz z wdrożeniem w siedzibie Zamawiającego tj. Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi, ul. św. Teresy od Dzieciątka Jezus nr 8; 91-348 Łódź, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:

1. Zakup Serwera wirtualizacyjnego np. HP ProLiant DL360p Gen8 lub równoważny (tzn. spełniający, co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku 1a ) - liczba sztuk: 1
2. Rozbudowa przełącznika SAN IBM System Storage SAN24B-4 Express - liczba sztuk: 1
3. Rozbudowa macierzy EMC Clariion AX4-5FC - liczba sztuk: 1
4. Zakup licencji na serwerowy system operacyjny np. Windows Server 2012 R2 Standard lub Równoważny (tzn. spełniający, co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku 1a) - liczba sztuk: 1
5. Zakup subskrypcji na serwerowy system operacyjny np. SUSE Linux lub równoważny (tzn. spełniający, co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku 1a) - liczba sztuk: 1
6. Zakup systemu ochrony łącza do Internetu - liczba sztuk: 1
7. Zakup systemu wideokonferencyjnego np. Polycom QDX 6000 z kamerą EagleEye QDX lub równoważny (tzn. spełniający, co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
8. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe np. A3 HP M775f lub równoważne (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
9. Zakup systemu logowania i raportowania zdarzeń - liczba sztuk: 1
10. Tablet multimedialny 7 calowy np. T235 Galaxy Tab 4 7 8GB LTE lub równoważny (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 13
11. Tablet multimedialny 10 calowy np. Lenovo ThinkPad 10 Tablet 10 128GB WWAN lub równoważny (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
12. Tablet iPad Air 10 WiFi+Cell 32GB lub równoważny (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
13. Notebook np. HP EliteBook 850 lub równoważny (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 2
14. Drukarka Laserowa np. HP LaserJet Pro 400 M401dn lub równoważna (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
15. Monitor panoramiczny np. Iiyama ProLite B2480HS-B1 lub równoważny (tzn. spełniający co najmniej wymagane parametry opisane w załączniku nr 1a) - liczba sztuk: 1
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
UWAGA
W załączniku 1a opisane są minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące specyfikacji technicznej urządzeń, oraz wymagania w zakresie realizacji umowy dotyczące gwarancji, dostawy, montażu, instalacji i konfiguracji urządzeń.
Jednocześnie załącznik 1a stanowi formularz cenowy
- Wykonawca może zaproponować produkt równoważny tzn. taki, który co najmniej posiada parametry określone przez Zamawiającego dla poszczególnych urządzeń (załącznik nr 1a - formularz cenowy). Wymagane parametry należy traktować jako parametry graniczne minimalne. Ich niespełnienie skutkować będzie odrzuceniem oferty.
- Wykonawca oświadcza, że sprzęt oraz oprogramowanie dostarczane w ramach umowy jest sprzętem fabrycznie nowym i będzie posiadał parametry techniczne i użytkowe w pełni zgodne z zapisanymi w ofercie Wykonawcy, a także nie spowoduje utraty gwarancji urządzeń do których jest przeznaczony.
- Przedmiot zamówienia wchodzący w zakres dostawy zostanie dostarczony do Zamawiającego w opakowaniach zabezpieczających przed uszkodzeniem w czasie transportu.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia do Zamawiającego towaru oryginalnie zapakowanego i oznaczonego w sposób umożliwiający jego identyfikację (ilość, dane indywidualizujące - marka, symbol) bez naruszania opakowania.
- Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego (magazynu IMP) na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wykonawca zobowiązuje się uzgodnić z Zamawiającym termin dostawy przedmiotu zamówienia z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego.
- Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzony poprzez sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego, wskazującego producenta, model, konfigurację sprzętu i numery seryjne produktów oraz z ich krótką charakterystykę według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym. Protokół zostanie podpisany przez Strony niniejszej umowy. Podpisanie Protokołu nastąpi w terminie 7 dni roboczych od dnia ukończenia instalacji i konfiguracji dostarczonego sprzętu w siedzibie Zamawiającego.
- Zamawiający, bez jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tym związanych, może odmówić przyjęcia dostawy jeżeli jakikolwiek element przedmiotu zamówienia nie będzie oryginalnie zapakowany i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami lub opakowania będą naruszone.
- W przypadku gdy zaoferowany i dostarczony przez Wykonawcę przedmiot niniejszej umowy spowoduje uszkodzenia lub utratę gwarancji sprzętu komputerowego lub dotychczasowej infrastruktury Zamawiającego, koszty naprawy ponosi Wykonawca po uprzednim przedstawieniu ekspertyzy wykonanej przez właściwy organ np. niezależny serwis stwierdzający, iż powstałe uszkodzenia związane są z zastosowaniem niewłaściwego sprzętu komputerowego/dostarczonych urządzeń/oprogramowania.
- Wykonawca zobowiązany jest do wydania dokumentu gwarancyjnego (karty gwarancyjnej) na dostarczony przedmiot niniejszej umowy. Szczegółowe warunki sprawowania serwisu gwarancyjnego określa karta gwarancyjna załączona do wydanego sprzętu przez Wykonawcę oraz zapisy określone w załączniku nr 1a (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez Zamawiającego wad/usterek w siedzibie Zamawiającego. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Instytutu, Wykonawca zapewni:
a) odbiór na własny koszt i ryzyko wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych;
b) dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt i ryzyko, w terminie nie przekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, a w uzasadnionych przypadkach w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego (Wykonawca zobowiązuje się powiadomienia Zamawiającego o przyczynach uzasadniających przedłużenie terminu dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego w dniu upływu terminu, o którym mowa w ppkt. a);
c) w przypadku braku możliwości usunięcia wady w terminie 14 dni roboczych od dnia odebrania wadliwego sprzętu z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dostarczenia i uruchomienia w siedzibie Zamawiającego nowego sprzętu zastępczego o parametrach równoważnych z parametrami sprzętu odebranego od Zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do podjęcia czynności serwisowych w czasie nieprzekraczającym jednego dnia roboczego od momentu zgłoszenia wady przez Zamawiającego.
- Wymienione powyżej zobowiązania Wykonawcy dotyczące czynności gwarancyjnych obejmujących poszczególne elementy przedmiotu zamówienia ulegają zmianie, jeśli ustanawia je Załącznik nr 1a
- Koszt dojazdu ekipy serwisowej w ramach napraw gwarancyjnych i koszt transportu sprzętu naprawianego w ramach gwarancji poza siedzibą Zamawiającego pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualizacji sterowników za pośrednictwem serwisu internetowego.
- Wskazana cena w ofercie Wykonawcy jest ceną stałą.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
Ulica ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 91-348
Województwo łódzkie
Tel 42 6314533
Fax 42 6314573
Internet www.imp.lodz.pl
Regon 00028853800000
E-mail zampubl@imp.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytut badawczy
Rodzaj zam inny Instytut badawczy
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Uprawnienie oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ
Wiedza Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, by Wykonawca wykazał, iż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje: - 5 dostaw rodzajowo odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości brutto co najmniej 150.000,00 PLN brutto (słownie złotych: sto pięćdziesiąt tysięcy ), z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodu czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik Nr 8 do SIWZ - Oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż Wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań oraz usług z nim związanych - Załącznik nr 7 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ
Potencjał oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ
Zdolne - Zamawiający żąda przedłożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami (minimum 1 osoba), które posiadają Certyfikat Inżyniera Wykonawcy od producenta oferowanego systemu ochrony łącza do Internetu i systemu logowania i raportowania zdarzeń, świadczący o posiadanej wiedzy i możliwości wykonania wdrożenia zgodnie z zaleceniami producenta systemu ochrony Internetu i systemu logowania i raportowania zdarzeń (certyfikat wystawiony nie później niż w terminie 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ
Sytuacja - oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2 do SIWZ
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Inne dokumenty 1. wypełnione załączniki do SIWZ, 2. dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.imp.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 384 - Sekcja Zamówień Publicznych
Data składania wniosków 13/08/2014
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Instytut Medycyny Pracy w Łodzi, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus Nr 8 w pokoju 81 - Kancelaria Główna
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego syscancer Zintegrowany system informatyczny wspomagający badania nad nowotworami pochodzenia środowiskowego
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)