Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
|
Ulica |
al. Niepodległości 10
|
Nr domu |
10
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
61-875
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
061 8569000, 8569500
|
Fax |
061 8543988
|
Internet |
www.ue.poznan.pl
|
E-mail |
tomasz.lulka@ae.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/09/2014
|
Wadium |
1.Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w terminie do 14 sierpnia 2014 r., godz. 8:00 - w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) na konto Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Al. Niepodległości 10 w BZ WBK 3 Oddział Poznań 54 1090 1359 0000 0000 3501 8918 lub wadium w formie poręczeń bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2.Wadium musi być ważne przez okres związania ofertą. Oferta nie zabezpieczona wadium w wymaganej formie, zostanie odrzucona bez rozpatrzenia. 3. Kserokopię dowodu wniesienia wadium lub gwarancji (poręczenia) należy załączyć do oferty.
4.Oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w miejscu składania ofert przed upływem terminu składania ofert. 5.Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 pzp. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, ale zostanie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;- Wykonawca na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony po wykazaniu wykonania lub wykonywania, co najmniej jednego zamówienia na dostawę, montaż i uruchomienie bezprzewodowego systemu mikrofonowego lub równoważnego systemu konferencyjnego z pulpitami mikrofonowymi bezprzewodowymi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, za kwotę co najmniej 30 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodem, o którym mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane będzie poświadczenie podmiotów, na rzecz których dostawy były (są) wykonane. Ocenie podlegać będą w/w dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony i podpisany formularz specyfikacji techniczno - cenowej z danymi technicznymi, cenami i gwarancją na oferowany sprzęt bezprzewodowego systemu mikrofonowego (załącznik nr 5 do SIWZ).
3.Opis oferowanego sprzętu/asortymentu (prospekty, foldery lub informatory techniczne producenta oferowanego sprzętu/ asortymentu) w wersji papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/ DVD, w powszechnym formacie np.: PDF, DOC) z wyróżnieniem cech równoważnych, poświadczające spełnianie wymagań zamawiającego, pełnej wymaganej funkcjonalności.
4.Deklarację zgodności oferowanego sprzętu, o której mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia
2002 r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087, późn. zmianami). Wykonawca jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli oferowany sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca oferujący taki sprzęt jest jednak zobowiązany dołączyć do oferty pisemne oświadczenie o tym, że oferowany sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony.
5.Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt pochodzi z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych; jest dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz jest wytworzony zgodnie z prawami patentowymi (w sposób nie naruszający praw patentowych podmiotów trzecich).
6.Oświadczenie Wykonawcy, że producenci oferowanego sprzętu dostarczonego w ramach realizacji umowy posiadają na terenie Polski autoryzowany serwis.
7.Oświadczenie Wykonawcy że świadczenia gwarancyjne będą oparte na serwisie gwarancyjnym świadczonym przez producenta - Zamawiający wymaga, by zapewniona była naprawa lub wymiana urządzeń lub ich części, na nowe i oryginalne, zgodnie z metodyką
i zaleceniami producenta
8.Oświadczenie Wykonawcy, że zapewni dostępność części zamiennych do dostarczonego sprzętu przez okres minimum pięciu lat od momentu wykonania zamówienia stanowiącego przedmiot umowy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
a)aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp.,
b)zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu, wersji) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie przedmiot zamówienia o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej); wycofanie modelu (typu, wersji), objętego przedmiotem zamówienia z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować,
c)zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł dostarczyć sprzętu lub oprogramowania w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z SIWZ, umowy i oferty Wykonawcy oraz że cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie (tzn. sprzęt zamienny może mieć cenę niższą albo równą cenie ofertowej),
d)zmianę terminów realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, w szczególności w przypadku okoliczności wystąpienia siły wyższej lub z powodu działania osób trzecich, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować,
e)zmniejszenie ilości dostarczanego sprzętu oraz związane z tym zmniejszenie wartości umowy, wynikające z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
http://ue.poznan.pl/pl/wspolpraca,c10/zamowienia-publiczne,c115/ogloszenia,c127/
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 107.
|
Data składania wniosków |
14/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
08:00
|
Miejsce |
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10 Budynek B, pok. 016
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|