Data publikacji |
2014-08-06 |
Data zakończenia |
2014-08-21 10:00:00 |
Instytucja |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku |
Miejscowość |
Białystok |
Województwo |
podlaskie |
Branża |
- Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
- Wyroby elektryczne,
- Lokalna sieć komputerowa,
- Urządzenia sieciowe,
- Okablowanie sieciowe,
- Elementy składowe sieci,
- Usługi w zakresie wsparcia technicznego
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
262934 / 2014 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
713200007, 712470001, 452100002, 453000000, 310000006, 316825108, 324100000, 324200003, 324210000, 324220007, 453100003, 453143004, 453300009, 453312008, 454000000, 507300001, 726110006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku
|
Ulica |
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 24A
|
Nr domu |
24A
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-276
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
085 7468000
|
Fax |
085 746 88 80
|
Internet |
www.usk.bialystok.pl
|
Regon |
00028861000000
|
E-mail |
ZPSPSKAM@cksr.ac.bialystok.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
6
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 PLN.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
PKO BP nr konta: 49 1020 1332 0000 1902 0649 0694
4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert.
5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego.
6. Wadium wnoszone nie w formie pieniężnej mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
7. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium.
8. Jeżeli wadium było wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej Prawem zamówień publicznych i przedmiotową SIWZ treści i formie zostanie wykluczony z postępowania.
11. Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami (art. 46 ust. 4a), jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to przyczyn nieleżących po jego stronie.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, dotyczącym posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku, zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na wykonaniu/dostosowaniu pomieszczeń serwerowi, każda na kwotę minimum 200 000,00 PLN brutto.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dotyczącym dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający oceni jako spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi we wszystkich wymaganych branżach oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
oświadczenie, iż używane materiały przy wykonywaniu zamówienia posiadają stosowne atesty dopuszczające do używania zgodnie ze stosownymi przepisami prawa. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego
prawo do zażądania dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów/warunków, które zostały określone Załącznikach nr 1.1. Dokumenty te zostaną udostępnione przez Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takich zmian w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. Warunkami tymi, które przewidział Zamawiający mogą być:
a) zmniejszenie ceny określonej w umowie - w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z zasad funkcjonowania rynku takich jak np. zmniejszenie ceny producenckiej;
b) wydłużenia terminu płatności,
c) wydłużenie terminu gwarancji określonych w umowie;
d) za zgodą Zamawiającego dostarczenie asortymentu o parametrach wyższych niż określone w umowie.
e) zmiana podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wskazanych w ofercie na spełnienie warunku udziału w postępowaniu (osoby w uprawnieniami we wszystkich niezbędnych branżach: ogólnobudowlanej, elektrycznej, sanitarnej - zgodnie z Załącznikiem nr 5), pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Zmiany w treści niniejszej umowy, winne być poprzedzona stosownym aneksem do zawartej umowy i będzie obowiązywać od dnia zawarcia powyższego aneksu pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.usk.bialystok.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne)
|
Data składania wniosków |
21/08/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Białymstoku, 15-276 Białystok, ul. M. Skłodowskiej- Curie 24A, budynek administracji, pokój nr 28 (zamówienia publiczne).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu WND-RPPD.04.01.00-20-001/11 pn. Podlaski System Informacyjny e-Zdrowie, realizowanego w ramach Decyzji nr UDA-RPPD.04.01.00-20-001/11-00 z dnia 8 listopada 2011r. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz środków budżety państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|