Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Gdyni

Data publikacji 2014-08-07
Data zakończenia 2014-08-25 09:00:00
Instytucja Gmina Miasta Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Wyroby biurowe,
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Akcesoria do kabli izolowanych,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Serwery komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 263654 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302313000, 488220006, 302370009, 302161100, 302321005, 301923004, 324200003, 480000008, 302313000, 302321108, 313400001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Komputer stacjonarny - 70 szt
2. Komputer stacjonarny - 4 szt
3. Monitor LCD 22 - 74 szt
4. Monitor LCD 24 z głośnikami - 2 szt.
5. Serwer - 2 szt
6. Komputer przenośny - 3 szt
7. Komputer przenośny - 2 szt
8. Laptop/ tablet z dotykowym ekranem - 1 szt
9. Części i akcesoria
10. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 12 szt
11. Drukarka laserowa kolorowa A4 - 4 szt
12. Drukarka laserowa kolorowa A3 - 3 szt
13. Skaner A4 - 3 szt
14. Skaner A3 - 1 szt
15. Skaner A4 - 1 szt
16. Urządzenie do opisywania przewodów - 1 szt
17. Taśma do wydruków - 1 szt
18. Taśma do wydruków - 1 szt
19. Taśma do wydruków - 1 szt
20. Taśma do wydruków - 1 szt
21. Taśma do wydruków - 1 szt
22. Taśma do wydruków - 1 szt
23. Czyszczarka do złączy światłowodowych - 1 szt
24. Czyszczarka do złączy światłowodowych - 1 szt
25. Urządzenie do czyszczenia czół ferrul światłowodowych - 1 szt
26. Przełącznik sieciowy do istniejącej infrastruktury - 1 szt
27. Przełącznik sieciowy - 4 szt
28. Przełącznik sieciowy zarządzalny - 2 szt
29. Przełącznik sieciowy do istniejącej infrastruktury - 1 szt
30. Przełącznik sieciowy zarządzalny - 1 szt
31. Oprogramowanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Gdyni
Ulica Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
Nr domu 52/54
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-382
Województwo pomorskie
Internet www.gdynia.pl
E-mail umgdynia@gdynia.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Wiedza Posiada wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej: dwie dostawy sprzętu komputerowego, każda w ramach odrębnej umowy, o wartości netto minimum 100 000 zł każda. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego spełniają łącznie, z tym że żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca biorący udział w postępowaniu winien złożyć: 1. Wypełniony formularz oferty 2.W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisywania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo to nie wynika z innych  dokumentów ( np: aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo powinno być w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. 3.wykaz oferowanego sprzętu na formularzu określonym w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w następujących zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji umowy w sytuacji działania siły wyższej, realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, powodujących konieczność ich skoordynowania. 2. Zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy w przypadkach uniemożliwiających im pełnienie wyznaczonych funkcji (np. przypadki losowe, rozwiązanie stosunku pracy z pracodawcą) 3. Zmiany podwykonawcy za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem, że nowy podwykonawca musi spełniać takie same warunki jak poprzedni. 4. Zmiany sposobu realizacji wymagań Zamawiającego w przypadku, gdy proponowane rozwiązania są lepsze pod względem technologicznym lub gwarantują lepszą funkcjonalność.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.gdynia.pl/bip/dostawy
Adres uzyskania siwz Kancelaria Ogólna Urząd Miasta Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia
Data składania wniosków 25/08/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miasta Gdyni Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54 81-382 Gdynia
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)