Dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń SHARP - nr spr. ZP-AT-49/14

Data publikacji 2014-11-26
Data zakończenia 2014-12-04 12:00:00
Instytucja Urząd Dozoru Technicznego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 388670 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 503132004, 503131003, 301250001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług serwisu 104 urządzeń kopiujących (wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ), zlokalizowanych
w jednostkach organizacyjnych Urzędu Dozoru Technicznego.
2. Serwis naprawczy, obejmować będzie:
- wykonanie regulacji i napraw niezbędnych do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania urządzeń i utrzymywania stałej jakości kopii,
- wymianę zużytych lub uszkodzonych części, które powodują nieprawidłowe funkcjonowanie urządzeń,
- wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych (bez papieru i zszywek),
- dostawę tonerów i innych materiałów wymienianych przez operatorów,
- naprawy nie objęte gwarancją producenta,
- odbiór i utylizację pustych tonerów,
- koszt napraw bieżących,
- koszt robocizny i dojazdu techników serwisowych,
- pomoc telefoniczną z zakresu obsługi urządzeń.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do SIWZ - wzór umowy wraz z warunkami realizacji umowy stanowiącej załącznik do umowy oraz lista urządzeń, a także załącznik do SIWZ - charakterystyka urządzeń kopiujących - zawierający informacje dotyczące zakończenia okresu gwarancji urządzeń oraz stanu przebiegu urządzeń kopiujących na dzień 10.10.2014 r.
4. Miejsce wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w miejscu lokalizacji urządzeń, zgodnie
z załącznikiem - adresy lokalizacji urządzeń

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Dozoru Technicznego
Ulica ul. Szczęśliwicka 34
Nr domu 34
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-353
Województwo mazowieckie
Tel 022 5722100
Fax 022 5722388
Internet www.udt.gov.pl
Regon 01719630000000
E-mail azp@udt.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Osoba Prawna
Rodzaj zam inny Państwowa Osoba Prawna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Ustala się wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł). 2. Wykonawca wnosi wadium: 1) w pieniądzu: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038, zaznaczając w tytule przelewu temat: wadium dot. dostawy materiałów eksploatacyjnych oraz świadczenie usług serwisowych urządzeń SHARP; za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego lub w jednej z poniżej podanych form: 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 7, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłacenie pełnej kwoty wadium. UWAGA: z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy oraz w art. 46 ust. 4a ustawy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert lub nie złożył oferty. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w pkt 11 i 12. 13. W rzypadku składania oferty wspólnej przez Wykonawców (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiujących, o wartości min. 200 000,00 zł brutto (każda), trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda), w tym co najmniej jedną - na obsługę serwisową urządzeń firmy Sharp zrealizowaną w ramach jednej umowy o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającej przez co najmniej 6 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę: - okres jej realizacji na dzień składania ofert musi trwać co najmniej 6 miesięcy, - wartość zrealizowanej usługi na dzień składania ofert musi wynosić min. 200 000,00 zł brutto; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wskazany powyżej warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiujących, o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, w tym co najmniej jeden z Wykonawców - obsługę serwisową urządzeń firmy Sharp, zrealizowaną w ramach jednej umowy o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającej przez co najmniej 6 miesięcy
Zdolne Wykonawca musi dysponować minimum dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi wydany przez producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela certyfikat poświadczający, że osoby te zostały przeszkolone przez producenta urządzeń Sharp lub jego autoryzowanego przedstawiciela w zakresie wykonywania serwisu urządzeń kopiujących Sharp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi serwisu urządzeń kopiujących, o wartości min. 200 000,00 zł brutto (każda), trwające przez co najmniej 6 miesięcy (każda), w tym co najmniej jedną - na obsługę serwisową urządzeń firmy Sharp zrealizowaną w ramach jednej umowy o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającej przez co najmniej 6 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje usługę: - okres jej realizacji na dzień składania ofert musi trwać co najmniej 6 miesięcy, - wartość zrealizowanej usługi na dzień składania ofert musi wynosić min. 200 000,00 zł brutto; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wskazany powyżej warunek może zostać spełniony łącznie, tzn.: każdy z dwóch Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi wykazać co najmniej jedną usługę serwisu urządzeń kopiujących, o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającą przez co najmniej 6 miesięcy, w tym co najmniej jeden z Wykonawców - obsługę serwisową urządzeń firmy Sharp, zrealizowaną w ramach jednej umowy o wartości min. 200 000,00 zł brutto, trwającej przez co najmniej 6 miesięcy
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty - wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z oferowanymi cenami, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w umowie w następujących przypadkach: 1) w zakresie danych teleadresowych Stron, 2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, spowodowanych, m.in. zmianą obowiązujących przepisów prawnych; 3) zaistnienie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 4) wystąpienia zdarzeń siły wyższej, jako zdarzenia zewnętrznie niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, 5) w przypadku zmiany lub wprowadzenia podwykonawcy; Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas reakcji
Kryt 2p 5
Kryt 3 Czas wykonania naprawy
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.udt.gov.pl - zakładka: o nas - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku
Adres uzyskania siwz bezpłatnie: ze strony internetowej UDT - www.udt.gov.pl - zakładka-o nas-zamówienia publiczne; odpłatnie: w siedzibie UDT-koszt powielenia SIWZ:0,50zł za stronę A4 +13,50 zł przesyłka
Data składania wniosków 04/12/2014
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34 w Warszawie - kancelaria UDT
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.01.2015 r. do dnia 31.12.2015 r. lub do dnia wyczerpania kwoty wynikającej z umowy, w zależności od tego która z dat nastąpi wcześniej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)