Sukcesywna dostawa artykułów biurowych z możliwością składania ofert częściowych

Data publikacji 2014-12-04
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 251913 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów biurowych, w następujących częściach:
- Część I - dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (załącznik nr 5 do SIWZ),
- Część II - dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamówienie stanowi realizację projektu w ramach działania 3.1 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
- Część III - dostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim (załącznik nr 7 do SIWZ).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach nr 5, 6 i 7 do SIWZ.
3. Określone w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiących załączniki nr 5, 6 i 7 do niniejszej SIWZ, ilości artykułów biurowych są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości przedmiotu zamówienia w poszczególnych asortymentach w ramach ustalonej ogólnej wartości umowy.
4. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min. 70% łącznej wartości przedmiotu zamówienia.

Opis

dostawa artykułów biurowych dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniudostawa artykułów biurowych dla Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniudostawa artykułów biurowych dla Wojewódzkiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności w Województwie Wielkopolskim

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
Ulica Al. Niepodległości 16/18
Nr domu 16/18
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-713
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8541300
Fax 061 8541204
Internet www.poznan.uw.gov.pl
Regon 00051433100000
E-mail zampubl@poznna.uw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - część I - 4000 zł (słownie: cztery tysiące zł),
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy polegającej na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany umowy polegającej na zmianie danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1 i 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostarczenia poszczególnych partii przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.poznan.uw.gov.pl
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego al. Niepodległości 16/18 Poznań pokój 455 budynek A
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce w Sekretariacie Biura Organizacyjno-Administracyjnego al. Niepodległości 16/18 Poznań, pokój nr 373 budynek A
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Tak
Informacje dodatkowe Część II - dostawa artykułów biurowych dla Wydziału Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu - zamówienie stanowi realizację projektu w ramach działania 3.1 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013. Zamówienie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)