Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Poznańska
|
Ulica |
Pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Poznań
|
Kod Pocztowy |
60-965
|
Województwo |
wielkopolskie
|
Tel |
61 6653538
|
Fax |
61 6653738
|
Internet |
www.put.poznan.pl
|
E-mail |
zamowienia.publiczne@put.poznan.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
15/12/2015
|
Wadium |
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie będzie pobierał wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Wiedza |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
opisy techniczne przedmiotu zamówienia, tj. modułu zarządzania DNS do systemu autoryzacji dostępu do sieci komputerowej Scan IT nacView v0.9 pracującego w Politechnice Poznańskiej (w przypadku zaoferowania modułu równoważnego Wykonawca musi udostępnić specyfikacje techniczne modułu umożliwiające weryfikację zgodności modułu z wymaganiami technicznymi)
|
Inne dokumenty |
3.8 Inne dokumenty:
a. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z oświadczeniem, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia określonymi w niniejszej specyfikacji i załącznikach oraz umowie, i że akceptuje je bez zastrzeżeń.
b. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje do realizacji zamówienia podwykonawców na załączniku umieszcza stosowną adnotację.
c. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik 3 do SIWZ.
d. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ).
e. Oryginał lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę, (jeżeli nie wynika wprost z treści dokumentów), obejmujące uprawnienia do składania oświadczeń wynikających z toku niniejszego postępowania.
f. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy (art. 23 i 141 ustawy PZP). Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
g. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (określonych w punkcie 2.7 SIWZ), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
h. Wykonawca może złożyć inne dokumenty, niż wymagane przez Zamawiającego, nie stanowiące części oferty, np. materiały reklamowe, informacyjne itp. Dokumenty takie muszą stanowić odrębną część, nie złączone z ofertą w sposób trwały.
i. W przypadku zastrzeżenia przez Wykonawcę informacji złożonych w ofercie (pkt. 3.9 SIWZ), Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
3.9 Informacje składane w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 1993 r. Nr 47, poz. 211 z późn. zm.), co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
3.10 Wykonawca nie może zastrzec informacji (zawartych w formularzu ofertowym), o których mowa w art. 86, ust. 4. PZP (Podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach).
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
20.2 Na podstawie art. 144, ust. 1 Ustawy PZP Zamawiający dopuszcza istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
1) dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
2) zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku, gdy ze względów organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Zamawiającego, nie było możliwe przystąpienie do wykonania lub kontynuowanie zamówienia, w terminie przewidzianym przez zamawiającego, (art. 144, ust. 1 Ustawy PZP).
3) dopuszczalne są zmiany postanowień umowy, które wynikają ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie postanowień umowy do nowego stanu prawnego,
4) jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego,
5) dopuszczalna jest zmiana personelu zarządzającego lub personelu Wykonawcy wskazanego w umowie jeżeli wystąpiła konieczność zmiany personelu zarządzającego lub personelu Wykonawcy, wymienionego w umowie (choroba, śmierć, inny wypadek losowy) pod warunkiem, że nowy personel Wykonawcy posiadał będzie co najmniej równorzędne doświadczenie i kwalifikacje, co personel zastępowany.
20.5 Oprócz przypadków wymienionych w Kodeksie Cywilnym, innych przepisach obowiązującego prawa, Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy poniżej opisanych przypadkach:
a) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) w razie złożenia wobec Wykonawcy wniosku o ogłoszenie upadłości lub otwarcie postępowania układowego,
c) otwarcia postępowania likwidacyjnego Wykonawcy,
d) wykreślenia Wykonawcy z właściwego rejestru lub ewidencji,
e) zajęcia majątku Wykonawcy w stopniu umożliwiającym mu wykonanie Umowy,
f) gdy Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w wyznaczonym terminie bez uzasadnionych przyczyn lub nie kontynuuje realizacji umowy pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
g) gdy Wykonawca przerwał realizację umowy bez uzasadnionej przyczyny i trwa dłużej niż 14 dni,
h) gdy Wykonawca realizuje przedmiot umowy niezgodnie z postanowieniami określonymi w umowie, pomimo wezwania przez Zamawiającego do prawidłowej realizacji.
20.6 Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie. Termin na złożenie oświadczenia o odstąpieniu wynosi 30 dni od powzięcia wiadomości o okolicznościach uprawniających do odstąpienia od umowy, a określonych w niniejszym rozdziale.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
96
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji i wsparcia technicznego
|
Kryt 2p |
4
|
Adres strony internetowej siwz |
www.put.poznan.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Gmach Główny Politechniki Poznańskiej
Dział Zamówień Publicznych, p.102
pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
|
Data składania wniosków |
31/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Gmach Główny Politechniki Poznańskiej
Dział Zamówień Publicznych, p.102
pl. M. Skłodowskiej-Curie 5
60-965 Poznań
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|