Dostawa i montaż urządzeń ppoż. na terenie Nadleśnictwa Tuczno

Data publikacji 2015-08-03
Data zakończenia 2015-08-12 10:00:00
Instytucja Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno
Miejscowość Tuczno
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza,
  • Aparatura telewizyjna o obwodzie zamkniętym,
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Kamery telewizyjne,
  • Urządzenia do przesyłu danych,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 196428 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 322400007, 322000005, 322340002, 322310001, 322240009, 325620000, 325621001, 322600003, 511000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż:Zestawu obserwacyjnego-2 szt,Pulpitu sterowniczego -1 szt,Programu do obsługi zestawu obserwacyjnego,Kabla HDMI:15m-2szt,3m-2szt,Telewizora -2szt,Monitora -2szt,Komputera dekodującego strumień obrazu-1 szt,Switcha zarządzalnego-1 szt,Routera sprzętowego-1 szt.,Autoprzetwornicy 3000W-1szt.,Autoprzetwornicy 500 W-3szt.,Akumulatora 12V,120Ah żelowego-14 szt.,Anteny transmisyjnej na pasmo 5GHz-4szt.,Radiolinii do transmisji na 24GHz -2 szt., Switcha przemysłowego zarządzalnego-4szt.,Switcha przemysłowego niezarządzalnego-2szt., Modułu światłowodowego SFP-2 szt., Kabla światłowodowego zewnętrznego wewnętrznego,4 włókna jednomodowe dł.115m-1szt,Zdalnego wyłącznika,kontrolera temperatury, napięcia, prądu -6szt., Zewnętrznego układu ładowania,300W-3szt,Zewnętrznego układu ładowania,1000W - 1szt,Modułu GSM z zasilaniem buforowym -2 szt,Zewnętrznej kamery IP z nocną wizją -2szt,Zewnętrznego czujnika ruchu,minimalne parametry techniczne-4szt.,Kontaktronu- 5 szt,Miejsca dostawy i montażu urządzeń ppoż:Pomieszczenie PAD Nadleśnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36,Maszt antenowy Nadleśnictwo Tuczno ul.Klasztorna 36,Wieża antenowa przy Zespole Szkół w Tucznie ul.Świerczewskiego 41,obręb Tuczno 109 dz.250/33,Wieża ppoż. Strzaliny,dz.8087,obręb Strzaliny,Maszt ppoż.planowany w Róży Wielkiej, dz.538/9.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ oraz Projekcie Budowlano-Wykonawczym Branży Elektrycznej stanowiącym załącznik nr2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno
Ulica ul. Klasztorna 36
Nr domu 36
Miejscowość Tuczno
Kod Pocztowy 78-640
Województwo zachodniopomorskie
Tel 067 2593147
Fax 067 2593299
Internet http://www.tuczno.pila.lasy.gov.pl/nadlesnictwo
E-mail tuczno@pila.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego.
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium:w wysokości - 5000,00 zł,Wadium należy wnieść w terminie do dnia 12.08.2015 r. do godz. 10:00,Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PKO BP S.A. Oddział Wałcz Nr rachunku: 58 1020 2847 0000 1102 0039 0948 Z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZEŃ PPOŻ. NA TERENIE NADLEŚNICTWA TUCZNO poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych;poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.)Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię zaleca się załączyć do oferty.Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje:nazwa i adres Zamawiającego; nazwę przedmiotu; nazwę i adres Wykonawcy; termin ważności gwarancji;Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie pełna kwota wymaganego wadium wpłynie na rachunek bankowy Zamawiającego Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy wraz z montażem w zakresie zbliżonych swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia tj. polegających na dostawie i montażu urządzeń ppoż. itp. o wartości co najmniej 50.000,00 zł netto każda.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolne Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie co najmniej jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z aktualnymi uprawnieniami zawodowymi
Sytuacja Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane:w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy;w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia;w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu.W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę sprzętu będącego przedmiotem umowy na inny, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem otrzymania oświadczenia producenta o zaprzestaniu produkcji i uzyskaniu akceptacji propozycji zmiany.Zmiana sprzętu nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia;w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. 2. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp:zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjna umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców);zmiana danych teleadresowych oraz osób wskazanych do kontaktów między stronami.Zmiany wynagrodzenia: Wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności:zmiana obowiązującej stawki podatku VAT - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiające dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_tuczno/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Nadleśnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, pok.13
Data składania wniosków 12/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Nadleśnictwo Tuczno ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)