Zakup i dostawa sprzętu do ochrony informacji niejawnych dla 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu

Data publikacji 2015-08-04
Data zakończenia 2015-08-20 09:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 116413 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301914008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zestawienie asortymentowo - ilościowe określa: formularz cenowy załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3)
do SIWZ, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr od 1 do 3 załącznik nr 6 (6.1 - dla zadania nr 1; 6.2 - dla zadania nr 2; 6.3 - dla zadania nr 3) do SIWZ oraz
w projekt umowy - zał. nr 7 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia ilości asortymentu (sprzętu) będącego przedmiotem zamówienia (umowy) w poszczególnych zadaniach w ramach prawa opcji według poniższego opisu:
a) zadanie nr 1 o kwotę: 70 000,00 zł netto;
b) zadanie nr 2 o kwotę: 70 000,00 zł netto;
c) zadanie nr 3 o kwotę: 60 000,00 zł netto;
realizacja zamówienia (dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana najpóźniej do dnia 15 grudnia 2015 r

Opis

wg SIWZwg SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 61 857 48 02
Fax 61 857 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 5 500,00 zł, zadanie nr 2 - 3 000,00 zł, zadanie nr 3 - 1 800,00 zł.
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dotyczy
Wiedza nie dotyczy
Potencjał nie dotyczy
Zdolne nie dotyczy
Sytuacja nie dotyczy
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1 Oferta powinna ponadto zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularze cenowe, stanowiące załącznik nr 5 (5/1-zadanie 1; 5/2-zadanie 2; 5/3-zadanie 3) do SIWZ; 3) kopię dowodu wniesienia wadium (zalecane). 4) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Wykonawca przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia przedłoży Zamawiającemu: a) dla zadania nr 1 (dla poz. 1-4 formularza cenowego tj. niszczarek): - ważny Certyfikat bezpieczeństwa (deklaracja lub równoważny) wg DIN 66399 dla P-4, P-5 i P-7; - ważny Certyfikat / Świadectwo / Deklaracja CE lub inny dokument równoważny wystawione przez producenta; b) dla zadania nr 2 (dla poz. 8 formularza cenowego tj. szafka na klucze): - ważny Certyfikat klasy S1 wg IMP zgodnie z norma PN-EN 14450:2006; c) dla zadania nr 3: - ważny Certyfikat do przechowywania dokumentów potwierdzający zgodność wyrobu z wymaganiami szaf stalowych klasy A, B (dla poz. 1-6 formularza cenowego); - ważny Atest ognioodporności zgodny z normą NT FIRE 017 w klasie 60P (lub EN 1047-1 s 60 P) oraz UL 350 (dla poz. 7 formularza cenowego) - ważny Atest UL 350 (dla poz. 7 formularza cenowego).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w treści umowy zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Poznań, ul. Bukowska 34, bud. 9, p. 106
Data składania wniosków 20/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, kancelaria jawna 14 WOG-u ( budynek nr 2, parter, pokój. 17A), czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)