DOSTAWA OBŁOŻEŃ OPERACYJNYCH- 21 ZADAŃ

Data publikacji 2015-08-11
Data zakończenia 2015-08-19 11:30:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119789 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa obłożeń operacyjnych. Zakres zamówienia obejmuje 21 zadań, w tym zadanie nr 12 podzielone na części stanowiące dwie pozycje asortymentowe:

Zadanie nr 1 - Dostawa masek, czepków operacyjnych i okularów ochronnych
Zadanie nr 2 - Dostawa ubrań chirurgicznych
Zadanie nr 3 - Dostawa jałowych fartuchów chirurgicznych
Zadanie nr 4 - Dostawa ręczników chłonnych
Zadanie nr 5 - Dostawa folii chirurgicznych
Zadanie nr 6 - Dostawa kieszeni, taśm lepnych, osłon chirurgicznych i torby na płyny
Zadanie nr 7 - Dostawa serwet chirurgicznych
Zadanie nr 8 - Dostawa podkładów higienicznych i absorpcyjnych
Zadanie nr 9 - Dostawa prześcieradeł
Zadanie nr 10 - Dostawa zestawów do wkłucia lędźwiowego, centralnego i usuwania szwów oraz pakietów noworodkowych
Zadanie nr 11 - Dostawa zestawów serwet uniwersalnych
Zadanie nr 12 - Dostawa zestawów do laparoskopii
Zadanie nr 13 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego (pozycja leżąca)
Zadanie nr 14 - Dostawa zestawów do cięcia cesarskiego
Zadanie nr 15 - Dostawa zestawów do zabiegów ginekologicznych
Zadanie nr 16 - Dostawa obłożeń do operacji stawu biodrowego
Zadanie nr 17 - Dostawa obłożeń do artroskopii kolana i operacji barku
Zadanie nr 18 - Dostawa obłożeń do zabiegu PCNL i TUR
Zadanie nr 19 - Dostawa obłożeń do zabiegu cystoskopii
Zadanie nr 20 - Dostawa do zabiegów brzuszno-kroczowych i żylaków
Zadanie nr 21 - Dostawa zestawów do odbioru porodu

3.2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień:
39 51 80 00-6- bielizna szpitalna

3.3.Szczegółowe wymagania w stosunku do w/w asortymentu zamówienia i jego zakres zawierają Załączniki nr 1-21 do SIWZ.
3.4. Zamawiający wymaga aby obłożenia posiadały minimum 2 naklejki do kompetencji medycznej oraz nazwę i skład zestawu w języku polskim umieszczony wewnątrz każdego pojedynczego opakowania.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza aby elementy danego zestawu pakowane były oddzielnie.
3.6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
3.7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych wskazanym zestawom/zadaniom w załącznikach 1-21.
3.8. Zamawiający nie wymaga aby całość zamówienia była wykonana samodzielnie przez Wykonawcę.

Opis

1. Czepek chirurgiczny w kształcie beretu, ściągniety lekką nie uciskającą gumką, pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000
2. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej, wiązany na troki. Rozmiar L. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000
3. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej, wiązany na troki. Rozmiar XL. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000
4. Czepek chirurgiczny o kroju furażerki, w części bocznej wykonany z włókniny pochłaniającej pot, w części górnej z włókniny perforowanej. Rozmiar XL. Pakowany w kartonik w formie podajnika. szt. 8000
5. Maska chirurgiczna trójwarstwowa wykonana z wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, długość troków min. 40cm, wymagana barierowość maski min. 95% szt. 15000
6. Maska chirurgiczna trójwarstwowa wykonana z wysokiej jakości włóknin, warstwa twarzowa specjalnie wygładzana nie posiada mikrowłosków powodujących podrażnienia skóry, maska wyposażona w dodatkowy sztywnik umożliwiający łatwe dopasowanie się maski do kształtu twarzy, wymagana barierowość maski min. 95%, z gumką szt. 15000
7. Maska chirurgiczna czterowarstwowa z osłoną na oczy, odporna na przesiąkanie. Maska posiada wkładki chroniące osłonę na oczy przed zaparowaniem, wiązana na troki, spełniająca wymagania normy EN 14683 (typ IIR). szt. 200
8. Okulary ochronne wielorazowego użytku wykonane z przeźroczystego poliwęglanu, wyposażone w zauszniki z wielostopniową regulacją kąta pochylenia szybki oraz regulacją długości. Szkła posiadają specjalną powłokę chroniącą je przed zaparowaniem. Produkt zakwalifikowany jako sprzęt ochrony indywidualnej zgodny z normą europejską EN 166. szt. 701. Ubranie chirurgiczne męskie, rozmiar XS-XXXXL, jednorazowego użytku, składające się z bluzy (z krótkim rękawem, wyposażonej w nap pod szyją, praktyczne kieszenie - na piersi jedna, na dole dwie) oraz spodni (ściągane trokiem, z kieszenią boczną na nogawce i klapką na nap). szt. 2640
2. Ubranie chirurgiczne damskie (sukienka), rozmiar XS-XXL, jednorazowego użytku, z wcięciem pod szyją w kształcie litery V, wyposażone w kieszeń w dolnej części. szt. 24001. Barierowy jałowy fartuch chirurgiczny szt. 4000
2. Barierowy jałowy wzmocniony fartuch chirurgiczny szt. 20001. Ręcznik składany op.a2 szt. op 52001. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 34x35 szt. 260
2. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 56x45cm szt. 90
3. Folia chirurgiczna o działaniu bakteriobójczym, zawierająca jodofor w warstwie klejącej. Folia wykonana z poliestru o grubości 0,025, oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym i niepalna, rozmiar w warstwie lepnej 56x60cm szt. 50
4. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 10x25 szt. 20
5. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 19x25 szt. 20
6. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 28x25 szt. 40
7. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 28x41 szt. 40
8. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 35x35 szt. 20
9. Folia chirurgiczna wykonana z poliestru o grubości 0,025 oddychająca, rozciągliwa, antystatyczna, hypoalergiczna z klejem akrylowym, niepalna, rozmiar w części lepnej 50x45 szt. 151. Kieszeń samoprzylepna jednokomorowa w rozmiarze 30x30cm, wykonana z półprzezroczystej folii, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegu, sterylna szt. 100
2. Kieszeń samoprzylepna dwukomorowa przeznaczona na ssak i koagulację, w rozmiarze 2x15x30cm, wykonana z mocnej półprzezroczystej folii, wyposażona w sztywnik do modelowania brzegu, sterylna szt. 200
3. Osłona chirurgiczna na kończynę w rozmiarze 35x80, nieprzemakalna, zgodna z normą PN EN 13795 szt. 100
4. Osłona na kończynę - dwie nogawice w rozmiarze 35-120, nieprzemakalne, wyposażone w taśmy lepne, zgodne z normą PN EN 13795 szt. 100
5. Taśma samoprzylepna 10x50 (+/-1cm) szt. 1000
6. Torba przechwytująca płyny z taśmą lepną, w kształcie trójkąta, rozmiar 50x50, z wyjściem na podłączenie drenu do ssaka, sterylna szt. 100
7. Osłona na przewód kamery lasera z taśmą lepną na jednym 250x13cm szt. 600
8. Torba sterylna do zabezpieczania pola operacyjnego o powierzchni przylepnej 30x30cm, zintegrowana z polietylenowym zbiornikiem na płyny 360 stopni, wyposażonym w organizatory przewodów szt. 801. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 150x240, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000
2. Serweta chirurgiczna, rozmiar 75x90, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000
3. Serweta chirurgiczna, rozmiar 50x50 lub 50x60, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 2000
4. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 50x60, otwór ø7, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 400
5. Serweta chirurgiczna samoprzylepna, rozmiar 75x90, otwór ø7, nieprzemakalna, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, sterylna szt. 5001. Podkład higieniczny j.u. na stół operacyjny wykonany z 2 scalonych powłok: mocnego, nieprzemakalnego 3-warstwowego laminatu i chłonnego rdzenia na całej długości prześcieradła. Produkt o gładkiej, jednorodnej powierzchni (bez zagięć i przeszyć) - nie powodującej uszkodzeń skóry pacjenta. Wchłanialność conajmniej 4l, rozmiar 100cm (+/-2cm) x 225cm (+/-4cm) szt. 1000
2. Podkład absorbcyjny niesterylny, rozmiar 120x60 szt. 50
3. Podkład absorbcyjny niesterylny, rozmiar 72x37 szt. 501. Prześcieradło w rolce celulozowo-foliowy, nieprzemakalny, szerokość 60cm, perforowany co 35-50cm, długość rolki 50m szt. 150
2. Prześcieradło wiskozowo-foliowe wzmocnione włóknami co ok. 15-17mm, nieprzemakalne, rozmiar 80x210cm szt. 60001. Zestaw do wkłucia lędźwiowego. Minimalny skład zestawu: serweta 75x45 (1 szt.); serweta z dwuwarstwowej włókniny 50x60cm z otworem o średnicy 10cm (1 szt.); kompres włókninowy 30g/m 4W 7,5x7,5cm (10 szt.); strzykawka 3ml (1 szt.); strzykawka 5ml (1 szt.); igła 1,2x40mm (1 zt.); igła 0,5x25mm (1 szt.); pęseta plastikowa 13cm ( 1szt.); przylepiec z opatrunkiem 5x7,2cm (1 szt.). zestaw 2000
2. Zestaw do wkłucia centralnego. Minimalny skład zestawu: serweta z laminatu 45x75cm (1 szt.); serweta z laminatu dwuwarstwowego 45x75 z otworem o średnicy 8cm i przylepcem wokół otworu (1 szt.); kompres z gazy 17N, 8W 7,5x7,5cm (10 szt.); tupfer kula 17N 20x20cm (10 szt.), pęseta plastikowa (1 szt.); strzykawka 10ml (1 szt.); strzykawka 20ml (1 szt.); igła 1,2x40 (1 szt.); igła 0,8x40 (1szt.); ostrze 11 (1 szt.); imadło metalowe (1 szt.). zestaw 60
3. Zestaw do usuwania szwów. Minimalny skład zestawu: rękawica lateksowa M - 2 (2 szt.); tupfer kula 17N, 20x20cm (6 szt.); pęseta metalowa Adson 12,5cm (1 szt.); nożyczki chirurgiczne metalowe oczne 11cm (1 szt.). zestaw 40
4. Pakiet noworodkowy: czapeczka dla noworodka (12x10cm) wykonana z dzianiny, 100% bawełna, kocyk flanelowy z motywem dziecięcym (160x75), serweta z włókniny kompresowej 40gm2 (80x60cm) - 2 szt., chłonność900%, podkład chłonny z pulpy celulozowej (60x60cm), chłonność 1050g. zestaw 22001. Zestaw serwet uniwersalnych szt. 300
2. Zestaw serwet uniwersalnych z fartuchami szt. 12001. Zestaw do laparoskopii szt. 1502. Zestaw do laparoskopii z fartuchami szt. 2401. Zestaw chirurgiczny do cięcia cesarskiego (pozycja leżąca) szt. 8001. Zestaw chirurgiczny do cięcia cesarskiego szt. 1001. Jałowy zestaw chirurgiczny do zabiegów ginekologicznych z osłoną na stolik Mayo szt. 170
2. Jałowy zestaw chirurgiczny do zabiegów ginekologicznych szt. 6001. Obłożenie do operacji stawu biodrowego szt. 1101. Obłożenie do artroskopii szt. 60
2. Obłożenie do artroskopii z torbą szt. 100
3. Obłożenie do operacji barku szt. 201. Obłożenie do PCNL szt. 100
2. Obłożenie z torbą do TUR szt. 4001. Obłożenie do cystoskopii małej z fartuchami szt. 450
2. Obłożenie do cystoskopii dużej z fartuchami szt. 5001. Obłożenie do zabiegów brzuszno-kroczowych szt. 30
2. Obłożenie do żylaków szt. 1501. Jednorazowy zestaw do odbioru porodu szt. 1800

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego
Ulica ul. Biernackiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-089
Województwo lubelskie
Tel 81 740 86 14
Fax 81 740 39 34
Internet www.spszw.lublin.pl
Regon 43099240200000
E-mail zamowienia@spszw.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 22
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o dokument przedłożony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
Wiedza Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego, określonym w pkt. 5.3. lit. b) SIWZ na potwierdzenie warunku określonego w ppkt. 5.1. lit. b) SIWZ. Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie lub wykonywanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem była dostawa obłożeń operacyjnych i/lub produktów stanowiących przedmiot postępowania, o łącznej wartości nie mniejszej niż 644 835,60 zł w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania oferty na wybrane zadanie w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań: Numer zadania Dostawa o wartości w PLN Zad. 1 -24 992,17 Zad. 2 -42 793,92 Zad. 3 -39 744,00 Zad. 4 -4 829,76 Zad. 5 -14 567,36 Zad. 6 -9 313,27 Zad. 7 -22 524,48 Zad. 8 -20 671,20 Zad. 9 -21 787,38 Zad. 10 -67 487,26 Zad. 11 -89 100,00 Zad. 12 -31 849,20 Zad. 13 -36 599,04 Zad. 14 -11 611,08 Zad. 15 -34 290,22 Zad. 16 -10 335,60 Zad. 17 -15 480,72 Zad. 18 -39 610,08 Zad. 19 -54 756,00 Zad. 20 -15 751,26 Zad. 21 -36 741,60 W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie, wartość dostaw musi odpowiadać wartości zadania, na które jest składana oferta, np. dla Zad. 1 i Zad. 2, wymaga się spełnienia warunku min: 67 786,09 zł dla każdej z wykazanych dostaw.
Potencjał Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego
Zdolne Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.
Sytuacja Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenie przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiem Zamawiającego.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 9.1. Dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny dokumenty wymagane zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U.z 2010r. nr 107 poz. 679.) : - certyfikat CE wydany przez jednostkę notyfikowaną (z aktualną datą ważności, identyfikacją producenta i typ wyrobu) potwierdzający spełnienie wymagań zasadniczych, lub - deklaracja zgodności wyrobu medycznego z określonymi dla niego wymaganiami zasadniczymi, wystawiona przez wytwórcę lub autoryzowane przedstawiciela, z udziałem jednostki notofikowanej UWAGA: Zaleca się aby dowód dopuszczenia na rynek krajowy został dołączony do oferty bezpośrednio po załączniku stanowiącym kosztorys ofertowy na dostawę w poszczególnych zadaniach. 9.2. Opis zaproponowanych zestawów /przedmiotu oferty w formie katalogów oferowanych produktów, ulotek, folderów, materiałów techniczno-reklamowych, opisów technicznych - opisujących parametry oferowanego asortymentu nie sprzeczne z opisem przedmiotu zamówienia podanym w SIWZ. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zaznaczył, którego asortymentu dotyczy złożony dokument. 9.3. Do oferty należy dołączyć arkusz danych technicznych (charakterystykę produktu), wystawiony przez producenta wyrobu, potwierdzający spełnienie normy EN 13795- 1, 2, 3 . 9.4. Wypełnione tabele parametrów granicznych, zaznaczyć właściwą kolumnę TAK lub NIE dla każdego z parametrów/cech. Oferty z produktami nie spełniającymi wszystkich parametrów granicznych zostaną odrzucone. Odrzucenie oferty spowoduje również podanie sprzecznych opisów z dokumentami dołączonymi do oferty lub złożonymi na wezwanie Zamawiającego. Nie złożenie dokumentów określonych w pkt. od 9.1 do 9.4 skutkować będzie odrzuceniem oferty po wyczerpaniu dyspozycji określonej w art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Inne dokumenty 8.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno: - jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania - wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców udzielających pełnomocnictwa musi podpisać się na dokumencie pełnomocnictwa, zgodnie z zasadą reprezentacji 8.2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.3. Zgodnie z art. 141 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8.4. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu z zastrzeżeniem sytuacji obniżenia ceny produktu (§2 ust.3 ). 2. Poza okolicznościami wskazanymi w § 2 ust. 3, strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w niżej wymienionych przypadkach: a) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta przy niezmienionym produkcie b) zmiany nazwy lub producenta dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek zaprzestania produkcji lub wstrzymania produkcji nie jest możliwe dostarczenie przedmiotu zmówienia określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie Wykonawcy. Ponadto dopuszcza się możliwość zmiany umowy w części dotyczącej sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia w zakresie jak wyżej. Powyższe zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen produktów. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek udokumentowania powyższych okoliczności. 3. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Strony umowy sporządzą wówczas stosowny aneks do umowy, przy czym nowa stawka podatku VAT obowiązywała będzie po dniu podpisania aneksu przez Strony umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostaw cząstkowych
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.spszw.lublin.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia pok. nr 12A.
Data składania wniosków 19/08/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Kancelaria Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Jana Bożego ul. Biernackiego 9, 20-089 ( w budynku administracyjnym pok. 27) lub drogą pocztową ( na własne ryzyko ).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)