Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
|
Ulica |
ul. Stawki 2, piętro 20
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-193
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 318 70 82
|
Fax |
22 318 70 98
|
Internet |
www.ckps.lasy.gov.pl
|
Regon |
14073858500000
|
E-mail |
pzp@ckps.lasy.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodzaj zam inny |
Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
07/10/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych 00/100).
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:
2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - Nr zamówienia: DZ.270.127.2015, konferencja V Priorytet); 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Wiedza |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu wydarzenia (np. konferencji/zjazdu/sympozjum/forum/kongresu/gali/ spotkania o charakterze konferencyjnym) dla min. 120 uczestników, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto (sto tysięcy złotych brutto), obejmującą łącznie: a. zaprojektowanie i zrealizowanie scenografii i oprawy multimedialnej wydarzenia, b. zapewnienie obsługi techniczno-logistycznej wydarzenia (w tym zapewnienie oświetlenia i nagłośnienia), c. świadczenie usług cateringowych dla uczestników
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Zdolne |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada doświadczenie w przygotowaniu i koordynacji min. 3 wydarzeń (np. konferencji/zjazdu/sympozjum/forum/kongresu/gali/ spotkania o charakterze konferencyjnym) dla min. 120 uczestników każda.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, polegających na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 4.3. Dokumenty, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 4.4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
5. Do oferty należy załączyć projekt scenografii oraz oprawy multimedialnej konferencji, które będą podlegały ocenie w kryterium Jakość:
Projekt scenografii oraz oprawy multimedialnej konferencji, uwzględniający aranżację sali konferencyjnej, w której organizowana będzie część merytoryczna konferencji, foyer w którym zostanie zorganizowany catering oraz recepcji. Projekt powinien zawierać:
a) 4 kolorowe, wydrukowane, wyraźne wizualizacje sali konferencyjnej, 2 kolorowe, wydrukowane, wyraźne wizualizację foyer oraz 1 kolorową, wydrukowaną, wyraźną wizualizację recepcji przedstawiających ich aranżację, umiejscowienie poszczególnych sprzętów oraz wygląd ścian wnętrz. Wizualizacje muszą odnosić się do realnie istniejącej przestrzeni, w której będzie odbywać się konferencja. Na wizualizacjach muszą znajdować się następujące elementy:
i. Ekran diodowy, podest sceniczny w kolorze dostosowanym do aranżacji, mównica oraz meble fotelowe, które będą znajdować się na scenie.
ii. Krzesła fotelowe dla uczestników konferencji w kolorze dostosowanym do aranżacji, rozstawione w ustawieniu teatralnym.
iii. Efekty świetlne. iv. Aranżacja przestrzeni foyer - stoły na bufet szwedzki, stoły koktajlowe oraz podwieszane plansze, na których zostaną zaprezentowane zdjęcia wybranych projektów zrealizowanych w ramach V priorytetu POIiŚ.
v. Aranżacja recepcji - oznakowanie w kolorze korespondującym z szatą graficzną konferencji
vi. Opcjonalnie inne elementy wg pomysłu Wykonawcy.
b) 2 rzuty (1 pionowy i 1 poziomy) przedstawiające salę konferencyjną, obrazujące elementy jej aranżacji (podest, ekran, krzesła)
c) Wykonawca wskaże w formie osobnej listy dodatkowe elementy multimedialne lub interaktywne nieopisane w OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ), będące przedmiotem oceny w kryterium Jakość.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający ma na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w szczególności w następujących okolicznościach:
a) zaistnienia siły wyższej. Termin siła wyższa oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec.
b) z przyczyn (np. technicznego stanu obiektu), leżących po stronie udostępniającego obiekt w którym organizowana będzie konferencja.
c) zmiany miejsca organizacji konferencji.
Do zmiany terminu może dojść nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed pierwotnie określonym terminem konferencji. Termin organizacji konferencji może ulec zmianie
o maksymalnie 30 dni kalendarzowych w stosunku do terminu określonego w §3 ust. 1 umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
Doświadczenie
|
Kryt 2p |
34
|
Kryt 3 |
Jakość
|
Kryt 3p |
16
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
|
Adres uzyskania siwz |
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa
|
Data składania wniosków |
20/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20 - sekretariat, 00-193 Warszawa
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
|
Czy unieważnienie |
Nie
|