Kompleksowa organizacja konferencji podsumowującej efekty realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach V osi priorytetowej POIiŚ Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych

Data publikacji 2015-08-11
Data zakończenia 2015-08-20 10:30:00
Instytucja Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 119957 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 799500008, 555200001, 224620006, 798100005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja konferencji podsumowującej efekty realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach V osi priorytetowej POIiŚ Ochrona przyrody i kształtowanie postaw ekologicznych.
2. Roboczy tytuł konferencji: Szlakiem naturalnych zmian - podsumowanie V priorytetu POIiŚ
i spojrzenie w przyszłość.
3. Głównym celem konferencji jest podsumowanie efektów realizacji projektów na rzecz ochrony przyrody i kształtowania postaw ekologicznych zrealizowanych w ramach V priorytetu POIiŚ, który będzie realizowany poprzez:
a) poinformowanie o efektach oraz osiągniętych celach w ramach realizacji całego priorytetu
b)ocena środowiskowych i społecznych efektów zrealizowanych projektów;
c) prezentacja najciekawszych projektów zrealizowanych w ramach V priorytetu;
d) wymiana informacji na temat dobrych praktyk i doświadczeń beneficjentów z każdego etapu prowadzenia projektu oraz możliwość ich wykorzystania w perspektywie finansowej 2014-2020
e) prezentacja możliwości uzyskania dotacji na projekty w zakresie ochrony przyrody
w perspektywie finansowej 2014-2020;
4. Konferencja skierowana jest przede wszystkim do: beneficjentów V priorytety POIiŚ, reprezentantów instytucji oraz resortów o istotnym znaczeniu dla implementacji tych projektów, przedstawicieli Komisji Europejskiej, organizacji pozarządowych, mediów, przedstawicieli świata nauki etc.
5. Termin: 7 października 2015 r. (środa).
6. Lokalizacja konferencji: sala kinowa w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju (ul. Wspólna 2/4,
00-926 Warszawa). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
Ulica ul. Stawki 2, piętro 20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-193
Województwo mazowieckie
Tel 22 318 70 82
Fax 22 318 70 98
Internet www.ckps.lasy.gov.pl
Regon 14073858500000
E-mail pzp@ckps.lasy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 07/10/2015
Wadium 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - Nr zamówienia: DZ.270.127.2015, konferencja V Priorytet); 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę polegającą na zorganizowaniu wydarzenia (np. konferencji/zjazdu/sympozjum/forum/kongresu/gali/ spotkania o charakterze konferencyjnym) dla min. 120 uczestników, o wartości min. 100 000,00 PLN brutto (sto tysięcy złotych brutto), obejmującą łącznie: a. zaprojektowanie i zrealizowanie scenografii i oprawy multimedialnej wydarzenia, b. zapewnienie obsługi techniczno-logistycznej wydarzenia (w tym zapewnienie oświetlenia i nagłośnienia), c. świadczenie usług cateringowych dla uczestników
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która posiada doświadczenie w przygotowaniu i koordynacji min. 3 wydarzeń (np. konferencji/zjazdu/sympozjum/forum/kongresu/gali/ spotkania o charakterze konferencyjnym) dla min. 120 uczestników każda.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 2. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, polegających na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. 4. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia: 4.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty w oryginale. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty. 4.3. Dokumenty, tj. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie, natomiast dokumenty na potwierdzenie spełniania warunków udziału, wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 4.4. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie (na jednym druku) - w przypadku łącznego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, albo każdy z Wykonawców odrębnie, w przypadku jeżeli taki Wykonawca spełnia samodzielnie wszystkie warunki udziału w postępowaniu. 5. Do oferty należy załączyć projekt scenografii oraz oprawy multimedialnej konferencji, które będą podlegały ocenie w kryterium Jakość: Projekt scenografii oraz oprawy multimedialnej konferencji, uwzględniający aranżację sali konferencyjnej, w której organizowana będzie część merytoryczna konferencji, foyer w którym zostanie zorganizowany catering oraz recepcji. Projekt powinien zawierać: a) 4 kolorowe, wydrukowane, wyraźne wizualizacje sali konferencyjnej, 2 kolorowe, wydrukowane, wyraźne wizualizację foyer oraz 1 kolorową, wydrukowaną, wyraźną wizualizację recepcji przedstawiających ich aranżację, umiejscowienie poszczególnych sprzętów oraz wygląd ścian wnętrz. Wizualizacje muszą odnosić się do realnie istniejącej przestrzeni, w której będzie odbywać się konferencja. Na wizualizacjach muszą znajdować się następujące elementy: i. Ekran diodowy, podest sceniczny w kolorze dostosowanym do aranżacji, mównica oraz meble fotelowe, które będą znajdować się na scenie. ii. Krzesła fotelowe dla uczestników konferencji w kolorze dostosowanym do aranżacji, rozstawione w ustawieniu teatralnym. iii. Efekty świetlne. iv. Aranżacja przestrzeni foyer - stoły na bufet szwedzki, stoły koktajlowe oraz podwieszane plansze, na których zostaną zaprezentowane zdjęcia wybranych projektów zrealizowanych w ramach V priorytetu POIiŚ. v. Aranżacja recepcji - oznakowanie w kolorze korespondującym z szatą graficzną konferencji vi. Opcjonalnie inne elementy wg pomysłu Wykonawcy. b) 2 rzuty (1 pionowy i 1 poziomy) przedstawiające salę konferencyjną, obrazujące elementy jej aranżacji (podest, ekran, krzesła) c) Wykonawca wskaże w formie osobnej listy dodatkowe elementy multimedialne lub interaktywne nieopisane w OPZ (Załącznik nr 1 do SIWZ), będące przedmiotem oceny w kryterium Jakość.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający ma na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 ustawy, dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w szczególności w następujących okolicznościach: a) zaistnienia siły wyższej. Termin siła wyższa oznacza akty terroru, wojny wypowiedziane i niewypowiedziane, blokady, powstania, zamieszki, epidemie, osunięcia gruntu, trzęsienia ziemi, powodzie, wybuchy i inne podobne nieprzewidywalne zdarzenia poza kontrolą którejkolwiek ze Stron i którym żadna ze Stron nie mogła zapobiec. b) z przyczyn (np. technicznego stanu obiektu), leżących po stronie udostępniającego obiekt w którym organizowana będzie konferencja. c) zmiany miejsca organizacji konferencji. Do zmiany terminu może dojść nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed pierwotnie określonym terminem konferencji. Termin organizacji konferencji może ulec zmianie o maksymalnie 30 dni kalendarzowych w stosunku do terminu określonego w §3 ust. 1 umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Doświadczenie
Kryt 2p 34
Kryt 3 Jakość
Kryt 3p 16
Adres strony internetowej siwz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa/zamowienia_publiczne
Adres uzyskania siwz Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20, 00-193 Warszawa
Data składania wniosków 20/08/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych, ul. Stawki 2, piętro 20 - sekretariat, 00-193 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie realizowane jest w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)