Realizacja robót budowlanych zadania remontowego pn.: Modernizacja SOK i remont wejść do budynku I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wyposażeniem meblowym.

Data publikacji 2015-08-13
Data zakończenia 2015-09-02 10:30:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 120737 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454000001, 454211304, 454310007, 454421008, 454530007, 453300009, 453320003, 453311007, 453312008, 453100003, 453120007, 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie robót budowlano montażowych: realizacja robót budowlanych zadania remontowego pn.: Modernizacja SOK i remont wejść do budynku I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim wraz z wyposażeniem meblowym.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 Części:
2.1. Część nr 1: Modernizacja SOK i remont wejść do budynku I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim.
2.2. Część nr 2: Wyposażenie meblowe SOK w I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim.
3. Szczegółowy zakres robót określony został w :
3.1. Część nr 1:
3.1.1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót:
a) budowlanych - SOK - załącznik nr 1 do SIWZ
b) sanitarnych - SOK - załącznik nr 2 do SIWZ
c) elektrycznych i teletechnicznych - SOK - załącznik nr 3 do SIWZ
d) budowlanych - wejścia do budynku - załącznik nr 4 do SIWZ
3.1.2. Przedmiarze robót:
a) budowlanych - SOK - załącznik nr 5 do SIWZ
b) sanitarnych - SOK - załącznik nr 6 do SIWZ
c) elektrycznych i teletechnicznych - SOK - załącznik nr 7 do SIWZ
d) budowlanych - wejścia do budynku - załącznik nr 8 do SIWZ
3.1.3. Projekt wykonawczy:
a) branża architektura - SOK - załącznik nr 9 do SIWZ
b) branża sanitarna - SOK - załącznik nr 10 do SIWZ
c) branża elektryczna i teletechniczna - SOK- załącznik nr 11 do SIWZ
d) branża architektura - wejścia do budynku - załącznik nr 12 do SIWZ
3.2. Część nr 2:
3.2.1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru - wyposażenie meblowe - załącznik nr 13 do SIWZ
3.2.2. Przedmiar - wyposażenie meblowe - załącznik nr 14 do SIWZ
3.2.3. Projekt wykonawczy - wyposażenie meblowe - załącznik nr 15 do SIWZ
4.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia nie można było opisać urządzeń i materiałów klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych za pomocą dostatecznie dokładnych obiektywnych określeń bez użycia znaków towarowych. Przyjęte materiały i urządzenia klimatyzacyjne można zastąpić równoważnymi pod warunkiem zapewnienia właściwego, wynikającego z obliczeń rozdziału i ilości powietrza w pomieszczeniach.

Opis

1.Modernizacja SOK i remont wejść do budynku I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim.
2.Szczegółowy zakres robót określony został w :
2.1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót:
a) budowlanych - SOK - załącznik nr 1 do SIWZ
b) sanitarnych - SOK - załącznik nr 2 do SIWZ
c) elektrycznych i teletechnicznych - SOK - załącznik nr 3 do SIWZ
d) budowlanych - wejścia do budynku - załącznik nr 4 do SIWZ
2.2. Przedmiarze robót:
a) budowlanych - SOK - załącznik nr 5 do SIWZ
b) sanitarnych - SOK - załącznik nr 6 do SIWZ
c) elektrycznych i teletechnicznych - SOK - załącznik nr 7 do SIWZ
d) budowlanych - wejścia do budynku - załącznik nr 8 do SIWZ
2.3. Projekt wykonawczy:
a) branża architektura - SOK - załącznik nr 9 do SIWZ
b) branża sanitarna - SOK - załącznik nr 10 do SIWZ
c) branża elektryczna i teletechniczna - SOK- załącznik nr 11 do SIWZ
d) branża architektura - wejścia do budynku - załącznik nr 12 do SIWZ1. Wyposażenie meblowe SOK w I/ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim
2. Szczegółowy zakres robót określony został w:
2.1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru - wyposażenie meblowe - załącznik nr 13 do SIWZ
2.2. Przedmiar - wyposażenie meblowe - załącznik nr 14 do SIWZ
2.3. Projekt wykonawczy - wyposażenie meblowe - załącznik nr 15 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie
Ulica ul. Czerniakowska 16
Nr domu 16
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-701
Województwo mazowieckie
Tel 22 890 40 00
Fax 22 827 83 75
Regon 00001775600578
E-mail adam.konopko@zus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 30/12/2015
Wadium 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.1. Część nr 1: 13 400,00 zł 2.2. Część nr 2: 2 100,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Wiedza zamawiający uzna, że warunek został spełniony w zakresie: 1. Część nr 1: jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlano montażowe w zakresie wznoszenia lub remontów budynków. Wartość każdej z robót budowlanych winna być nie mniejsza niż 360 000 zł brutto; 2. Część nr 2: jeżeli wykonawca wykaże że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 dostawy polegające na dostawie wyposażenia meblowego. Wartość brutto każdej dostawy winna być nie mniejsza niż 69 000 zł brutto;
Potencjał zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Zdolne zamawiający uzna, że warunek został spełniony w zakresie: 1. Części nr 1 jeżeli wykonawca dysponuje co najmniej: a) 1 osobą kierująca robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane; b) 1 osobą kierująca robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane; c) 1 osobą kierująca robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane; d) 1 osobą, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89 poz. 828 i Nr 129, poz.1184, oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) do wykonywania pracy na stanowisku EKSPLOATACJI w zakresie aparatury kontrolno - pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wentylacji, klimatyzacji. e) 1 osobą, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89, poz.828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) do wykonywania pracy na stanowisku DOZORU w zakresie: zasad i warunków wykonywania prac kontrolno pomiarowych i montażowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV; f) 1 osobą, posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci ( Dz. U. z dnia 21.05.2003 r. Nr 89, poz.828 i Nr 129, poz. 1184 oraz z 2005 r. Nr 141, poz. 1189) do wykonywania pracy na stanowisku EKSPOLATACJI w zakresie: zasad i warunków wykonywania prac kontrolno pomiarowych i montażowych dla urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energie elektryczną o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 2. Części nr 2 - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Sytuacja zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ustawy Pzp dopuszcza zmianę umowy: 1.1. z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych umową zmiany treści umowy dokonywane będą za zgodą obu Stron aneksem do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 1.2. zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych w pkt. 1.3, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Strony umowy wyraziły zgodę na wprowadzenie zmian. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wskazanych w niniejszym rozdziale nie stanowi zobowiązania Stron do wprowadzenia zmiany. 1.3. niezależnie od treści innych zapisów umowy, zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadku wystąpienia któregokolwiek z następujących przypadków: 1.3.1. w zakresie Części 1 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) siłą wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową, b) warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c) niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w dokumentacji, d) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych, uzupełniających albo wykonania części robót inną technologią niż założona w dokumentacji. f) ograniczeniami i uwarunkowaniami wewnętrznymi, które mają wpływ na wykonanie zamówienia. g) zmiana wynagrodzenia, o której mowa w § 6 ust. 4 umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 5 umowy. 1.3.2. w zakresie Części 2 zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana w szczególności: a) siłą wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z umową b) niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w dokumentacji, c) przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, d) ograniczeniami i uwarunkowaniami wewnętrznymi, które mają wpływ na wykonanie zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz www.zus.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16 Centrum Zamówień Publicznych pok. 108
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Zakład Ubezpieczeń Społecznych III Oddział w Warszawie 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska 16 Centrum Zamówień Publicznych pok. 108
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający w zakresie Części nr 1 przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. zakres zamówienia uzupełniającego tożsamy z zamówieniem posdtawowym
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)