Sukcesywna dostawa artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek

Data publikacji 2015-08-18
Data zakończenia 2015-08-26 10:00:00
Instytucja Województwo Łódzkie
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 211510 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301990000, 301976428, 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby Zamawiającego transportem Wykonawcy fabrycznie nowych artykułów piśmienniczych, biurowych oraz papieru do drukarek i kopiarek. W ramach dostawy Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia do miejsca na terenie miasta Łodzi oraz w cztery miejsca zlokalizowane na terenie województwa łódzkiego (Bełchatów, Brzeziny, Łowicz, Sieradz), wskazanego każdorazowo przez Zamawiającego w zamówieniu częściowym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku Nr 7 do SIWZ - Projekt umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Łódzkie
Ulica al. Piłsudskiego 8
Nr domu 8
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-051
Województwo łódzkie
Tel 042 6633385, 6633384
Fax 042 6633391
Internet www.lodzkie.pl
Regon 47207171500000
E-mail or.info@lodzkie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: Pięć tysięcy złotych); 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, ze zm.).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają niniejszy warunek, jeżeli wykażą, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali (tj. zakończyli) co najmniej dwie dostawy artykułów biurowych, każda o wartości minimum 80 000 zł brutto. Uwaga: Przez dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na dostawie artykułów biurowych. (Zamawiający nie dopuszcza - w celu wykazania spełniania powyższego warunku - łączenia kilku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana). Uwaga: Dla potrzeb oceny spełniania warunków określonych powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, w którym zostanie on opublikowany.
Potencjał Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Zdolne Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Sytuacja Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne dostawy Zamawiający przyjmuje: dostawy artykułów biurowych. Zamawiający wymaga, aby w wykazie głównych dostaw znalazły się również dostawy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, o których mowa w pkt III.3.2) niniejszego ogłoszenia. Zamawiający wymaga załączenia dowodów, o których mowa poniżej tylko odnośnie dostaw potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - poświadczenie, - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w tirecie pierwszym. Przez poświadczenie należy rozumieć dokument potwierdzający określone fakty lub wiedzę wystawcy, którego wystawcą nie jest wykonawca. Poświadczeniem będą zatem zarówno dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane np. referencje, jak i dokumenty wystawione przez inny podmiot, który posiada kompetencje, by poświadczyć określone fakty. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o których mowa powyżej
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego będzie jednoznacznie wynikać uprawnienie do dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Uwaga: Treść zobowiązania lub innego dokumentu podmiotu trzeciego musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. Obok wymaganych oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust 2 pkt 5) ustawy Pzp, do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy): - w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna tj. wspólnicy spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (w przypadku wspólników spółek cywilnych nie jest wymagane składanie pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie, dla wspólnika podpisującego ofertę lub załączone do niej dokumenty, do reprezentowania spółki cywilnej), Zamawiający w Załączniku Nr 8 do SIWZ udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa, - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze - odpowiednie pełnomocnictwo.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.lodzkie.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, Biuro Zamówień Publicznych, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, piętro XV, pok. 1520
Data składania wniosków 26/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego, al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, parter - Biuro Podawcze
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013, ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Pomocy Technicznej objętej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020, budżetu państwa oraz środków własnych Województwa Łódzkiego. 2. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty Formularz Cenowy (Załącznik Nr 2B do SIWZ) zawierający opis oferowanych artykułów. W Formularzu Cenowym (Załącznik Nr 2B do SIWZ) Wykonawca zobowiązany jest w sposób jednoznaczny i precyzyjny wpisać (w kolumnie 3 tabeli) nazwę producenta/markę, symbol oraz parametry oferowanego produktu, tak, aby Zamawiający mógł dokładnie określić jaki produkt został zaoferowany. W ramach danej pozycji Wykonawca nie może zaoferować produktów różnych producentów/marek. W pozycjach od 332 do 337 Wykonawca musi zaoferować papier, którego głównym przeznaczeniem jest wydruk fotografii. Uwaga: Formularz Cenowy (Załącznik Nr 2B do SIWZ) stanowić będzie treść oferty oraz będzie jednym z dokumentów stanowiących o zgodności oferty z przedmiotem zamówienia. Dokument ten nie będzie podlegał uzupełnieniu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. W związku z powyższym w sytuacji: braku Formularza Cenowego (Załącznik Nr 2B do SIWZ) lub gdy dokument ten będzie wskazywał na niezgodność złożonej oferty z treścią SIWZ, lub nie będą wypełnione wszystkie pola w kolumnie 3 tabeli znajdującej się w Formularzu Cenowym, bądź treść nie pozwoli na jednoznaczne ocenienie oferty, oferta zostanie odrzucona, jako oferta której treść nie odpowiada treści SIWZ (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp). 3. Ilekroć w SIWZ i załącznikach do SIWZ jest mowa o materiałach, wyrobach lub sprzęcie z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy: lub równoważne. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym ofertę. Za produkty równoważne przyjmuje się produkty które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od asortymentu wskazanego przez Zamawiającego. 4. Informacja uzupełniająca do punktu II.2 niniejszego ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia - od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania kwoty, o której mowa w § 4 Projektu umowy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)