Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Koszalin
|
Ulica |
Rynek Staromiejski 6-7
|
Nr domu |
6-7
|
Miejscowość |
Koszalin
|
Kod Pocztowy |
75-007
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
094 3488600
|
Fax |
094 3488625
|
Internet |
www.bip.koszalin.pl
|
Regon |
00059065100000
|
E-mail |
regina.fibingier@um.man.koszalin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
77
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 system monitoringu wizyjnego, obejmujący minimum 4 punkty kamerowe zewnętrznych kamer IP o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
|
Zdolne |
Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, które będą pełniły funkcje:
- kierownika budowy - 1 osoba, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności telekomunikacja przewodowa (m.in. w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych) w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. Ponadto osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie
w prowadzeniu robót oraz uczestnictwo w realizacji co najmniej 2 zamówień z zakresu telekomunikacji przewodowej,
- kierownika robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane
do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ponadto osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu robót.
- instalatora/montera - 2 osoby, posiadające minimum 2 letnie doświadczenie
w zakresie instalacji/montażu systemów monitoringu wizyjnego oraz kwalifikacje pracownika zabezpieczenia technicznego.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca złoży wraz z ofertą KARTY KATALOGOWE oferowanych urządzeń zgodnie ze specyfikacją zawartą w projektach wykonawczych.
|
Inne dokumenty |
W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
§ 11 projektu umowy ( Rozdział V SIWZ)
1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności:
a) na skutek działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których strony nie były
w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których wystąpienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC);
b) wystąpienia konieczności wykonania przedmiotu umowy dodatkowego
w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy;
c) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY;
d) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez WYKONAWCĘ;
e) ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad
w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
f) wystąpienia innych okoliczności, które nie powstały z winy WYKONAWCY.
2) zmiany - w przypadkach losowych - osób wskazanych przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji przedmiotu umowy, przy czym kwalifikacje
oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych
w wykazie.
2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu, podpisany przez osoby, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4.
3. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób, pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ.
4. Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich,
o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których WYKONAWCA wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, że zaproponowany nowy Podwykonawca spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania
o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.koszalin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski,
Biuro Zamówień Publicznych,
ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24,
75-004 Koszalin
|
Data składania wniosków |
07/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski,
Biuro Zamówień Publicznych,
ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24,
75-004 Koszalin
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|