Budowa punktów monitoringu wizyjnego w wybranych lokalizacjach miasta Koszalina

Data publikacji 2015-08-21
Data zakończenia 2015-09-07 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Koszalin
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Urządzenia telekomunikacyjne,
  • Kable światłowodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 215590 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452300008, 453100003, 323235008, 325623003, 325230005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Budowa punktów monitoringu wizyjnego w wybranych lokalizacjach miasta Koszalina.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące lokalizacje:
a) skrzyżowanie ul. Konstytucji 3-go Maja z ul. Połczyńską,
b) skrzyżowanie ul. Piłsudskiego z ul. Traugutta,
c) przy ul. Bosmańskiej (Osiedle Morskie),
d) plac zabaw i boisko przy ul. Grochowskiego,
e) Cerkiew Prawosławna (teren prac archeologicznych) przy ul. Mickiewicza 22.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Koszalin
Ulica Rynek Staromiejski 6-7
Nr domu 6-7
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-007
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3488600
Fax 094 3488625
Internet www.bip.koszalin.pl
Regon 00059065100000
E-mail regina.fibingier@um.man.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 77
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem (zakończone) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej 1 system monitoringu wizyjnego, obejmujący minimum 4 punkty kamerowe zewnętrznych kamer IP o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł.
Zdolne Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym zamówieniem, z niezbędnymi uprawnieniami zgodnie z wymogami prawa budowlanego, które będą pełniły funkcje: - kierownika budowy - 1 osoba, posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r., poz.1409 ze zm.) i Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacja przewodowa (m.in. w zakresie linii, instalacji i urządzeń liniowych) w zakresie do kierowania robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie. Ponadto osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu robót oraz uczestnictwo w realizacji co najmniej 2 zamówień z zakresu telekomunikacji przewodowej, - kierownika robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Ponadto osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu robót. - instalatora/montera - 2 osoby, posiadające minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie instalacji/montażu systemów monitoringu wizyjnego oraz kwalifikacje pracownika zabezpieczenia technicznego. W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób, od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.)
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca złoży wraz z ofertą KARTY KATALOGOWE oferowanych urządzeń zgodnie ze specyfikacją zawartą w projektach wykonawczych.
Inne dokumenty W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres winno być również złożone wraz z ofertą (o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy § 11 projektu umowy ( Rozdział V SIWZ) 1. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty WYKONAWCY: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia poniższych okoliczności: a) na skutek działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których wystąpienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie, w tym wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, uniemożliwiających prowadzenie robót (np. intensywne opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej -5OC); b) wystąpienia konieczności wykonania przedmiotu umowy dodatkowego w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, którego realizacja będzie miała wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy; c) wstrzymania robót przez ZAMAWIAJĄCEGO lub przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność ZAMAWIAJĄCY; d) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez WYKONAWCĘ; e) ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie; f) wystąpienia innych okoliczności, które nie powstały z winy WYKONAWCY. 2) zmiany - w przypadkach losowych - osób wskazanych przez WYKONAWCĘ w wykazie będącym załącznikiem do oferty, przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych przy realizacji przedmiotu umowy, przy czym kwalifikacje oraz doświadczenie tych osób będą takie same lub wyższe jak osób podanych w wykazie. 2. Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 1, będzie protokół konieczności określający wystąpienie okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany terminu, podpisany przez osoby, o których mowa w § 2 ust. 3 i 4. 3. W przypadku wniosku WYKONAWCY o dokonanie zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, WYKONAWCA obowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające kwalifikacje wskazywanych osób, pozwalające na stwierdzenie spełniania przez wskazane osoby wymagań SIWZ. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany na etapie realizacji zamówienia podmiotów trzecich, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, za pomocą których WYKONAWCA wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać ZAMAWIAJĄCEMU, że zaproponowany nowy Podwykonawca spełnia warunki w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy Podwykonawca. Zmiana taka nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.koszalin.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24, 75-004 Koszalin
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, ul.A.Mickiewicza 26, I piętro, pokój nr 24, 75-004 Koszalin
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)