Zaprojektowanie i wykonanie systemu bezprzewodowych punktów dostępowych do Internetu w ramach zadania Free wifi in Lublin - Bezpłatny miejski internet w Lublinie

Data publikacji 2015-08-24
Data zakończenia 2015-09-01 11:30:00
Instytucja Gmina Lublin
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 125479 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 513000005, 324200003, 302300000, 713200007, 324180006, 324200003, 453140001, 453000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. zaprojektowanie bezprzewodowych punktów dostępowych wraz z łączami dosyłowymi,
2. uzgodnienie projektu z zamawiającym oraz administratorami obiektów,
3. dostawa i instalacja urządzeń wraz z okablowaniem, systemem zasilania i podłączeniem do zasilania z sieci elektrycznej,
4. uruchomienie i konfiguracja systemu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Lublin
Ulica Pl. Króla Władysława Łokietka 1
Nr domu 1
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-109
Województwo lubelskie
Tel 81 4663000
Fax 81 4663001
Internet www.bip.lublin.eu
Regon 43101951400000
E-mail zamowienia@um.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 100
Wadium Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem min. 3 usług obejmujących instalację bezprzewodowych urządzeń dostępowych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto każda usługa(dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 1.Wykaz winien wskazywać wykonanie min. 3 usług obejmujących instalację bezprzewodowych urządzeń dostępowych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto każda usługa(dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie min. 3 usług obejmujących instalację bezprzewodowych urządzeń dostępowych o wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto każda usługa (dla usług rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100 000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1.Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 4. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy: 1)zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto 2)zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a)działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie; b)wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, c)konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie prac. 2.Zmiany umowy przewidziane w pkt. 1 dopuszczalne są na następujących warunkach: - ad pkt 1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT; - ad pkt 2) - zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia: lit. a) - o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, lit. b) - o okres wydłużenia terminów dostaw materiałów ponad 7 dni, lit. c) - o okres niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień
Kod kryterium B
Kryt 1p 75
Kryt 2 Termin realizacji
Kryt 2p 20
Kryt 3 Okres gwarancji
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.lublin.eu
Adres uzyskania siwz Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5zł + koszty przesyłki)
Data składania wniosków 01/09/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są: 1.W zakresie przedmiotu zamówienia: p. Andrzej Małecki - Wydział Informatyki i Telekomunikacji Urzędu Miasta Lublin, ul. Okopowa 11, pokój nr 21, telefon 81 466 11 31. 2.W zakresie procedury: p. Iwona Wieżel - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 12
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)