DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z WYPOSAZENIEM, OPROGRAMOWANIA, SERWERÓW, DYSKÓW TWARDYCH,BIBLIOTEKI TASMOWEJ, MONITORA, ROUTERADLA MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE. POSTĘPOWANIE NUMER 15/MSN/PN/2015

Data publikacji 2015-08-24
Data zakończenia 2015-09-02 15:00:00
Instytucja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania multimedialnego,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 218144 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 302131006, 485200009, 302313000, 488200002, 374533001, 480000008, 302331325
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z WYPOSAZENIEM, OPROGRAMOWANIA, SERWERÓW, DYSKÓW TWARDYCH,BIBLIOTEKI TASMOWEJ, MONITORA, ROUTERADLA MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE W TYM:
1. KOMPUTER STACJONARNY DO ZASTOSOWAŃ PROFESJONALNYCH - SZT. 2
2. KOMPUTER STACJONARNY DO ZASTOSOWAŃ BIUROWYCH - SZT. 2
3. KOMPUTER PRZENOŚNY - SZT. 3
4. KOMPUTER PRZENOŚNY Z MATRYCĄ 17 cali - 1 SZT.
5. BIBLIOTEKA TAŚMOWA LTO - SZT. 1
6. KOMPUTER PRZENOŚNY DO ZASTOSOWAŃ PROFESJONALNYCH - SZT. 1
7. MONITOR ZEWNĘTRZNY - SZT. 1
8. KOMPUTER PRZENOŚNY DLA CELÓW PROJEKTOWYCH - SZT. 2
9. ROUTER WIFI O WYSOKIEJ WYDAJNOŚCI - SZT. 6
10. SERWER DO OBSŁUGI DOMENY/BAZY DANYCH - SZT. 1
11. SERWER DO OBSŁUGI OPROGRAMOWANIA SYMFONIA - SZT. 1
12. KOMPUTER PRZENOŚNY 15 cali - SZT. 1
13. PRZENOŚNY DYSK TWARDY 2,5 cala - SZT. 3
14. PRZENOŚNY DYSK TWARDY 3,5cala - SZT. 1
15. DYSKI TWARDE DO ZASTOSOWANIA W MACIERZY DYSKOWEJ - SZT. 10
16. OPROGRAMOWANIE WSPOMAGAJĄCE ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI I ZASOBAMI - SZT. 2
17. KOMPUTER STACJONARNY DO ZASTOSOWAŃ BIUROWYCH - SZT. 1
18. KOMPUTER PRZENOŚNY DLA CELÓW PROJEKTOWYCH 17 cali -SZT. 1
1.1. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, wolny od wad materiałowych i prawnych.
1.2. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz wymagania i normy określone w opisach technicznych.
1.3. Ilekroć w niniejszej specyfikacji przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne.
1.4. Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia dostarczy dokumentację (instrukcja obsługi w języku polskim lub angielskim). Dopuszcza się dostarczenie dokumentacji w postaci plików cyfrowych w formacie PDF (z zabezpieczeniami zezwalającymi wydruk do postaci papierowej) na płycie CD/DVD..
1.5. Przedmiot zamówienia powinien być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
Dostarczony przedmiot zamówienia musi zawierać wszystkie niezbędne elementy umożliwiające rozpoczęcie pracy takie jak oprogramowanie, sterowniki, kable, itp.
. Miejsce dostawy dla przedmiotu postępowania: Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony do siedziby Zamawiającego tj.: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa.
Termin dostawy:
do 14 dni dla pozycji wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia nr: 1,2,3,4,6,7,8,9,12,13,14,15,16,17,18 - od dnia podpisania umowy
Do 30 dni dla pozycji wskazanej w opisie przedmiotu zamówienia nr: 5,10,11 - od dnia podpisania umowy

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Ulica ul. Pańska 3
Nr domu 3
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-124
Województwo mazowieckie
Tel 022 596 40 32, 596 40 00
Fax 022 596 40 22
Internet www.artmuseum.pl
Regon 14018743500000
E-mail info@artmuseum.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Muzeum/Inne instytucje kultury
Rodzaj zam inny Muzeum/Inne instytucje kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie przewiduje wadium w niniejszym postępowaniu
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1: Formularz Oferty wraz z opisem przedmiotu zamówienia 2: Oświadczenie o wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym innych podmiotów ( jeśli zachodzi) 3. W przypadku, gdy ofertę składa pełnomocnik wymagane jest pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy Informacja dla podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast wskazanego dokumentu wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o którym mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a. w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany nie są istotne w stosunku do treści oferty oraz są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności: - jeśli zaoferowany przedmiot zamówienia nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, Wykonawca może zaoferować inny model urządzenia o parametrach nie gorszych niż złożone w ofercie. b. w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; c. w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; d. w części dotyczącej sposobów realizacji poszczególnych czynności opisanych w Umowie, w przypadku konieczności dostosowania tych zapisów do aktualnych standardów rynkowych lub regulacyjnych wymaganych dla prawidłowego i akceptowalnego poziomu świadczonej dostawy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 GWARANCJA
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://www.artmuseum.pl/zamowieniapubliczne.php
Adres uzyskania siwz 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Data składania wniosków 02/09/2015
Godzina składania wniosków 15:00
Miejsce 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3 - recepcja Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)