Montaż urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii o mocy do 40kW

Data publikacji 2015-08-25
Data zakończenia 2015-09-09 10:00:00
Instytucja Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
Miejscowość Debrzno
Województwo pomorskie
Branża
  • Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 126071 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 453100003, 317123319, 453310006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest montaż urządzeń wykorzystujących odnawialne źródła energii o mocy do 40kW, tj. instalacji fotowoltaicznych o mocach ok. 1kW lub 5kW lub/i pomp ciepła dla potrzeb ciepłej wody użytkowej typu powietrze-woda na terenie gminy Debrzno oraz ustanowienie kierownika budowy, uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie instalacji (jeżeli będzie to wymagane) lub powiadomienie właściwego organu administracji budowlanej o zakończeniu robót i zamiarze przystąpienia do użytkowania (jeżeli będzie to wymagane), uruchomienie instalacji, a także skuteczne zgłoszenie wybudowanej instalacji do ENERGA Dystrybucja S.A. oraz przeszkolenie Zamawiającego w zakresie obsługi instalacji fotowoltaicznej w terminie ustalonym z Zamawiającym.
Dokumentacja przyłączeniowa powinna zostać przygotowana i przekazana Zamawiającemu w terminie wykonania budowy a następnie złożona do właściwego Zakładu Energetycznego w terminie umożliwiającym przyłączenie do sieci energetycznej z dniem 01 stycznia 2016 roku.
Wszystkie elementy zamówienia musza być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 r.
MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na roboty budowlane wynosi 36 miesięcy, natomiast na dostarczone i zamontowane urządzenia techniczne instalacji fotowoltaicznej wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszych niż wymagane okresy gwarancji lub niepodanie (niewpisanie) gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z dodatkowymi wymaganiami dotyczącymi zamówienia określają dokumenty wymienione w załączniku nr 1 do SIWZ, stanowiące załączniki do SIWZ;
3) Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich wykonania opisują następujące dokumenty stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ:
a) projekty budowlane dla poszczególnych wariantów wykonania zamówienia,
Zamawiający podzielił zakres robót na 7 wariantów wykonania zamówienia.
b) specyfikacja wykonania i odbioru robót
c) przedmiary robót,
d) Opis wykonania poszczególnych wariantów zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ
e) wzór umowy stanowiący załączniki nr 2 do SIWZ.
4) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż zaprojektowane.
UWAGA :
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia opisanego w przedmiarach robót zakresu wykonania zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta i Gminy w Debrznie
Ulica ul. Traugutta 2
Nr domu 2
Miejscowość Debrzno
Kod Pocztowy 77-310
Województwo pomorskie
Tel 059 8335366
Fax 059 8335351
Internet bip.debrzno.pl
Regon 00053021200000
E-mail budownictwo@debrzno.pl
Captcha sec code ctdWf
Query select id_rec, nrpozycji, nrbiuletynu, datawydaniabiuletynu, date_part('year', datawydaniabiuletynu) as data, miejscowosc, przedmiotzamowienia, data_term from public.bzp where rodzajzamowienia = $1 and kod_trybu = $2 and kodnuts = 0 and (data_term >= current_date or (data_term is null and datawydaniabiuletynu >= current_date - 31)) and datawydaniabiuletynu = $3 and nrcpv = $4B,PN,2015-08-21,453100003
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 09/10/2015
Wadium W niniejszym postępowaniu wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 20.000,00 zł.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu poprzez złożenie przez wykonawcę oświadczenia wynikającego z art. 44 ustawy (w treści zał. nr 3 do SIWZ) oraz gdy wykonawca wykaże, że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał z należytą starannością i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej min. 2 podłączonych do sieci energetycznej mikroinstalacji fotowoltaicznych oraz min. 2 instalacji pompy ciepła powietrze - woda, udokumentuje, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
Zdolne 2) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: a) co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; b) co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej , w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, wodociągowych, i kanalizacyjnych. W przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w innych krajach Unii Europejskiej a także osób z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. Królestwo Norwegii, Księstwo Lichtensteinu, Republika Islandii) i obywateli Konfederacji Szwajcarskiej posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.)
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Ponadto do oferty należy dołączyć następujące informacje i dokumenty: a) formularz ofertowy (Wzór - zał. nr 3 do SIWZ oraz Kalkulacje cenową , wzór - zał. nr 3a do SIWZ), b) pełnomocnictwo do podpisywania oferty oraz do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy/konsorcjum (np. jeśli ofertę podpisuje osoba/osoby nie figurujące w odpisie z właściwego rejestru), 2) Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania jest karalne; 3) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 15 ppkt 2 lit. b SIWZ, może przedłożyć równoważny dokument określony Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) tj. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 4) Na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia; 5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółka cywilna, konsorcjum), każdy z wykonawców składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt 15 ppkt 2 SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, możliwość dokonania istotnych zmian w umowie, polegających na: 1. Zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w zakresie sposobu wykonania umowy: 1) w razie zaistnienia okoliczności technicznych uzasadniających zastosowanie odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych innych niż wskazane w dokumentacji projektowej - w zakresie w jakim okażą się korzystne dla Zamawiającego z punktu widzenia sposobu wykonania instalacji lub jej przyszłego funkcjonowania, a nadzór autorski zaakceptuje zmianę, 2) w razie wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy - zmiana jest dopuszczalna w zakresie niezbędnym do wykonania umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3) w razie wyłączenia lub rezygnacji z wykonania części zamówienia (zmniejszenie wynagrodzenia), 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz bip.debrzno.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta i Gminy Debrzno, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno - pokój nr 16
Data składania wniosków 09/09/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta i Gminy Debrzno, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno - sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich, na lata 2007-2013 w ramach działania 321- Podstawowe Usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)