Świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Ornontowice dla 45 gospodarstw domowych i 3 jednostek podległych Zamawiającemu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Ornontowice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - część II.

Data publikacji 2015-08-27
Data zakończenia 2015-09-04 09:30:00
Instytucja Gmina Ornontowice
Miejscowość Ornontowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 222030 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi stałego dostępu do sieci Internet na terenie Gminy Ornontowice dla 45 gospodarstw domowych i 3 jednostek podległych Zamawiającemu w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion w Gminie Ornontowice realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion - część II.
1. Dostawa sygnału internetowego, uruchomienie i świadczenie usługi w okresie od 01.10.2015 r. do 30.09.2018 r.
2. Parametry dla połączenia:
- szybkość transmisji do komputera klienta minimum 6Mbit/s,
- szybkość transmisji od komputera klienta minimum 1Mbit/s,
- stały zewnętrzny adres IP.
3. W ramach I części realizacji projektu wykonany został montaż wszystkich elementów koniecznych do uruchomienia sygnału internetowego (m.in. okablowanie, korytka, urządzenia aktywne). W przypadku braku możliwości wykorzystania obecnie zainstalowanych urządzeń oraz konfiguracji połączenia u beneficjentów projektu należy skalkulować wszystkie niezbędne elementy w cenie abonamentowej.
Właścicielem urządzeń jest Gmina Ornontowice, która użyczyła je beneficjentom projektu.
4. Wykaz punktów adresowych beneficjentów projektu wraz z wykazem urządzeń aktywnych stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.
5. Udostępnienie infolinii pomocy technicznej dostępnej dla beneficjentów projektu w zakresie uruchomienia łącza oraz zgłaszania usterek przez cały okres trwania umowy na zasadach ogólnych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ornontowice
Ulica ul. Zwycięstwa 26a
Nr domu 26a
Miejscowość Ornontowice
Kod Pocztowy 43-178
Województwo śląskie
Tel 32 3306222
Fax 32 3306215
Internet www.bip.ornontowice.pl
Regon 27625775900000
E-mail inwestycje@ornontowice.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2018
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Nie dotyczy
Wiedza Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością, zamówienia polegające na wykonaniu usługi internetowej o łącznej wartości co najmniej 70.000 zł (brutto).
Potencjał Nie dotyczy
Zdolne Nie dotyczy
Sytuacja Nie dotyczy
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz oferty- załącznik nr 1 do SIWZ wraz z oświadczeniami: - o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i przyjęciu ich bez zastrzeżeń, - o zapoznaniu się z postanowieniami załączonego do SIWZ wzoru umowy i przyjęciu go bez zastrzeżeń, - o zgodności oferty z przedmiotem zamówienia, - o terminie związania z ofertą.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. 2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W związku z art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, w następujących okolicznościach: 1) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na dostawę/usługę, 2) w przypadku wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej Umowy, którego skutkom nie można było zapobiec, występujące po podpisaniu Umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z Umowy w jej obecnym brzmieniu. 4. Jeżeli czasie obowiązywania umowy zmienione zostaną przepisy prawa określającego wysokość stawki podatku od towarów i usług (VAT), Wykonawca będzie uprawniony przy wystawianiu faktury do naliczenia wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towarów i usług obowiązującej w dacie wystawienia faktury. 5. Wynagrodzenie netto nie będzie podlegać zmianie i waloryzacji w okresie obowiązywania niniejszej umowy. 6. W przypadku zmian wskaźników określonych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany wysokości miesięcznego wynagrodzenia brutto Wykonawcy. 7. Wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 7, zostanie dokonane na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie wpływu w/w zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę oraz kosztorys przedstawiający proponowane miesięczne wynagrodzenie brutto. 8. W terminie 14 dni od złożenia wniosku przez Wykonawcę Strony przystąpią do negocjacji w celu ustalenia nowych warunków miesięcznego wynagrodzenia brutto. 9. Zmiana umowy w zakresie warunków miesięcznego wynagrodzenia brutto, zostanie wprowadzona w formie aneksu, który wejdzie w życie od pierwszego dnia miesiąca następującego po jego zawarciu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.bip.ornontowice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice
Data składania wniosków 04/09/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Gminy Ornontowice ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, pok.320
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)