Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie
|
Ulica |
ul. Rybacka 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-204
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 48 00 700
|
Fax |
91 48 00 769
|
Internet |
www.pum.edu.pl
|
Regon |
00028888600000
|
E-mail |
dzppum@pum.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
14
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100).
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Wiedza |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. 4) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony Załącznik nr 6 do SIWZ. By warunek został spełniony Zamawiający wymaga by wykonawcy ubiegający się
o udzielenie zamówienia wykazali się zrealizowaniem przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości 230 000,00 PLN brutto.
Za zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna dostawę materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących obejmującą swoim zakresem co najmniej wkłady do drukarek atramentowych lub tonery do drukarek laserowych. W przypadku wykazania kontraktu znajdującego się w trakcie realizacji wartość wykonanych dostaw na dzień składania ofert nie może być niższa niż kwota wymagana do uznania warunku za spełniony.3. Dowody potwierdzające, że dostawy wymienione przez wykonawcę w Załączniku nr 6 zostały wykonane należycie. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Potencjał |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu wymagań. Ocena zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów w formule: spełnia-nie spełnia.
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o następujące dokumenty: 1: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
By warunek został spełniony Zamawiający wymaga by wykonawcy ubiegający się
o udzielenie zamówienia wykazali się zrealizowaniem przynajmniej jednej dostawy odpowiadającej przedmiotowi zamówienia o wartości 230 000,00 PLN brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
formularz ofertowy - załacznik nr 1 do SIWZ
Wykaz dokumentów potwierdzających wydajność materiału - wypełniony Załącznik nr 8 do SIWZ. Dla każdego z dostarczanych produktów - dokumenty potwierdzające wykonanie w oparciu o normy wskazane w SIWZ lub normy do nich równoważne testów wydajności materiału albo oświadczenie o którym mowa w §8 punkt 6. Jeżeli dany dokument dotyczy kilku modeli materiału należy dokładnie oznaczyć, której pozycji z Załącznika ne 2 on dotyczy.
UWAGA:
Raporty z testów muszą być wystawione przez niezależny podmiot zewnętrzny uprawniony do kontroli jakości oferowanego materiału będącego przedmiotem dostawy. Podmiot ten winien posiadać stosowną akredytację, pod kątem wymaganych dla danego wyrobu norm.
Jeżeli testy wydajności dla materiału eksploatacyjnego nie są wykonywane - na przykład w przypadku produktów oryginalnych, dla których brak potwierdzenia - należy złożyć oświadczenie według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający w zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień przedmiotowej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w następujących okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia - z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę. 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielnie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3) w zakresie terminu obowiązywania kontraktu w razie ogłoszenia na terytorium, na którym umiejscowiona jest siedziba Zamawiającego stanu nadzwyczajnego, 4) w przypadku wystąpienia uzasadnionej konieczności zmiany parametrów technicznych oferowanych materiałów eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zmiana cechy lub funkcjonalności powoduje, że zmodyfikowany produkt jest lepszy lub przynajmniej równoważny w stosunku do zaoferowanego 5) w przypadku gdy wystąpią okoliczności mające wpływ na koszt wykonania zamówienia w postaci zmian przepisów dotyczących: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. Nr 200, poz. 1679, z 2004 r. Nr 240, poz. 2407 oraz z 2005 r. Nr 157, poz. 1314), c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy partii zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.pum.edu.pl/contents/214
|
Adres uzyskania siwz |
POMORSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY W SZCZECINIE ul. RYBACKA 1, 70-204 SZCZECIN pokój 309
|
Data składania wniosków |
09/09/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Oferty składa się w siedzibie zamawiającego mieszczącej się w Szczecinie przy ulicy Rybackiej 1, w Kancelarii Ogólnej PUM na pierwszym piętrze.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie częściowo współfinansowane:1. PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI:AGNITIO - innowacyjny model monitoringu losów absolwentów realizowany przy współpracy z branżowymi medycznymi instytucjami samorządowymi - nr POKL.04.01.01-00-279/11-00. 2. FUNDUSZE NORWESKIE - Projekt: Jak szybko diagnozować choroby naczyń w reumatologii - nr 002/FWD/07/I, 3. SZWAJCARSKO-POLSKI PROGRAM WSPÓŁPRACY - Projekt:DZIECIŃSTWO BEZ PRÓCHNICY - nr KIK 11
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa
w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw zamówień, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
|