Dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych

Data publikacji 2015-08-28
Data zakończenia 2015-09-07 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 223664 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000, 391621006, 384240003, 380000005, 331110001, 331100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoriów dydaktycznych ogólnowydziałowych. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części:
Część 1: Dostawa wyposażenia pracowni analizy sygnałów EEG i EKG,
Część 2: Dostawa zestawów eksperymentalnych do demonstracji fizycznych,
Część 3: Dostawa zestawu rentgenowskiego,
Część 4 - Autokeratorefraktometr otwartego pola.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni analizy sygnałów EEG i EKG,Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów eksperymentalnych do demonstracji fizycznychPrzedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu rentgenowskiegoPrzedmiotem zamówienia jest dostawa autokeratorefraktometr otwartego pola.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica Krakowskie Przedmieście 26/28
Nr domu 26/28
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-927
Województwo mazowieckie
Tel 22 55 32 403
Fax 22 55 32 213
Internet www.fuw.edu.pl
Regon 00000125800000
E-mail zamowienia.publiczne@fuw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 16/11/2015
Wadium Wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Wiedza Wykonawca wykaże główne dostawy wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne dostawy, należy rozumieć: dla części 1: co najmniej dwie dostawy wzmacniaczy EEG/EKG o wartości nie mniej niż 100 000,00 zł brutto/każda (słownie: sto tysięcy złotych brutto/każda), dla części 2: co najmniej dwie dostawy zestawów eksperymentalnych do demonstracji fizycznych, zawierających co najmniej dwa z elementów wymienionych w tabeli nr 1 (opis przedmiotu zamówienia dot. część 2); o wartości nie mniej niż 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych brutto/każda dostawa), dla części 4: jedna dostawa urządzenia do automatycznego pomiaru stanu refrakcji o wartości co najmniej 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych brutto)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Wykonawca złoży wraz z ofertą: 1) w stosunku do 1 części zamówienia - certyfikat CE (na wyroby medyczne), klasa II a. Zamawiający dopuszcza złożenie certyfikatu CE w języku angielskim 2) w stosunku do 4 części zamówienia - świadectwo dopuszczenia sprzętu do obrotu na terenie UE. Zamawiający dopuszcza złożenie świadectwa dopuszczenia do obrotu w języku angielskim.
Inne dokumenty 1. Wykonawca jest zobowiązany by złożyć wraz z ofertą: a) w stosunku do 1 części zamówienia - opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe, b) w stosunku do 2 części zamówienia: opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe, c) w stosunku do 3 części zamówienia: opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe, d) w stosunku do 4 części zamówienia: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia lub karty katalogowe sprzętu Na podstawie dokumentów wskazanych w ppkt. a - d Zamawiający zweryfikuje zgodność techniczno - funkcjonalną przedmiotu zamówienia z treścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów, wskazanych w ust. 1 ppkt a - d w języku angielskim. 2. formularz ofertowy 3. jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii, 4. pełnomocnictwo (jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (każda strona zawierająca treść) przez osoby upoważnione, z zastrzeżeniem pełnomocnictw, zobowiązania podmiotu do oddania zasobów oraz oświadczenia dotyczącego przynależności do grupy kapitałowej, które należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: 1) zmianę terminu realizacji zamówienia - w przypadku opóźnienia prac budowlanych w pomieszczeniach laboratoryjnych w budynku CeNT II.2, które spowodują niemożność wprowadzenia zamawianego wyposażenia do tych pomieszczeń, 2) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Sprzedawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) w wypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli tak zamiana leży w interesie publicznym, 4) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, 5) zmiany parametrów elementów wyposażenia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów wyposażenia należy uzgodnić z Kupującym. Kupujący winien zaakceptować nowe elementy. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.fuw.edu.pl
Adres uzyskania siwz Wydział Fizyki UW, Pasteura 5, 02-093 Warszawa
Data składania wniosków 07/09/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Wydział Fizyki UW, Pasteura 5, 02-093 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu p.n. Centrum Nowych Technologii Ochota - drugi etap budowy budynku Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego (CeNT II.2) współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko, Priorytet: XIII - Infrastruktura szkolnictwa wyższego, Działanie: 13.1 - Infrastruktura szkolnictwa wyższego - nr umowy o dofinansowanie: UDA-POIS.13.01-044 12-00. 2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie zamówienia jest: Agnieszka Ciechańska - fax (22) 55 32 597, e-mail: Agnieszka.Ciechanska@fuw.edu.pl 3. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. 4. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)