Dostawa paliw płynnych do środków transportu Wojewódzkiego Inspektoratu Transprotu Drogowego w Katowicach

Data publikacji 2015-08-31
Data zakończenia 2015-09-09 12:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Karty płatnicze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 224114 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 91321008, 91321004, 301631000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla środków transportu WITD w Katowicach w ilości: benzyna bezołowiowa PB 95: 12.000 litrów, olej napędowy ON: 90.000 litrów.
Dostawy paliw płynnych odbywać się będą sukcesywnie, w ilościach uzależnionych od potrzeb zamawiającego na stacji (stacjach) paliw należących do wykonawcy, jak również na stacjach paliw, z którym wykonawca podpisał stosowne umowy umożliwiające zamawiającemu dokonywanie zapłaty w formie bezgotówkowej z wykorzystaniem flotowych kart paliwowych. Szacunkowe zapotrzebowanie na karty flotowe paliwowe: 28 szt. Szacunkowa wielkość zapotrzebowania na karty paliwowe wynika z aktualnego stanu wyposażenia zamawiającego w pojazdy służbowe oraz w agregaty prądotwórcze i odśnieżarkę. Zamawiający wymaga aby wydane karty paliwowe dla pojazdów służbowych wyposażonych w zabudowany agregat prądotwórczy umożliwiała bezgotówkowy zakup paliwa płynnego właściwego dla pojazdu służbowego oraz zabudowanego w nim agregatu. Zamawiający wymaga aby zakup paliwa do agregatu prądotwórczego przenośnego umożliwiała karta paliwowa wydana na okaziciela.
Zakup paliw będzie się odbywał w formie bezgotówkowej, przy użyciu wydanych nieodpłatnie przez wykonawcę flotowych kart paliwowych, na następujących zasadach:
a) forma płatności za dostarczone paliwo - przelew bankowy na wskazane w fakturze zbiorczej konto,
b) faktury zbiorcze za dostarczone paliwo, wystawiane z terminem płatności 30 dni,
c) rejestracja ilości i rodzaju paliwa przy dostawie (zakupu paliwa (tankowania) na stacji paliwa),
d) rejestracja numeru rejestracyjnego pojazdu służbowego tankującego paliwo,
e) zapewnienie blokady karty paliwowej od momentu zgłoszenia jej utraty lub kradzieży.

Wykonawca winien zabezpieczyć możliwość dostawy paliw płynnych na terenie na terenie województwa śląskiego i na terenie pozostałych piętnastu województw.

Na terenie województwa śląskiego wykonawca winien dysponować co najmniej 11 stacjami paliw, w tym następującymi ilościami stacji paliw na terenie miast:
a) Katowice - minimum dwie stacje,
b) Częstochowa -minimum jedna stacja,
c) Wodzisław Śląski -minimum jedna stacja,
d) Cieszyn -minimum jedna stacja,
e) Sosnowiec -minimum jedna stacja,
f) Dąbrowa Górnicza -minimum jedna stacja,
g) Zawiercie -minimum jedna stacja,
h) Jaworzno -minimum jedna stacja,
i) Tychy -minimum jedna stacja,
j) Bielsko-Biała -minimum jedna stacja.

Na terenie pozostałych 15 województw wykonawca winien dysponować co najmniej po jednej stacji paliwa.
Zamawiający wymaga aby wszystkie stacje paliw były czynne całodobowo (24 godziny na dobę) przez 7 dni w tygodniu. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty wykaz stacji paliw wraz z ich adresami

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do druku specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach
Ulica ul. Żeliwna 38
Nr domu 38
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-599
Województwo śląskie
Tel 32 42 88 150
Fax 32 42 88 151
Internet http://www.katowice.witd.gov.pl,
Regon 27771549000000
E-mail biuro@katowice.witd.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca spełni ten warunek jeśli złoży: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) potwierdzoną za zgodność z oryginałem, podpisaną przez osobę upoważnioną kopię koncesji wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na obrocie paliwami ciekłymi - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.).
Wiedza Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonywali należycie minimum 2 dostawy (na łączną kwotę co najmniej 460.000,00 zł brutto) odpowiadające swoim rodzajem dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
Potencjał Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) złoży wykaz stacji paliw które będą pozostawały do dyspozycji wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia
Zdolne Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz, b) złoży wykaz stacji paliw które będą pozostawały do dyspozycji wykonawcy na czas realizacji przedmiotowego zamówienia
Sytuacja Wykonawca spełni ten warunek jeśli: a) złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do druku siwz
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca winien złożyć wykaz wykonanych dostaw na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załacznik nr 6 do druku siwz
Inne dokumenty 1) formularz ofertowy na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku siwz, 2) oświadczenie wykonawcy o braku lub udziale w wykonaniu zamówienia podwykonawcy wraz z wskazaniem części zamówienia, której wykonanie zostanie powierzone podwykonawcy na druku formularzu ofertowego zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do druku siwz, 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy (ogólne warunki umowy) zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do druku siwz, 4) pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub złożonych z ofertą dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu, 5) pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 lit. b usawy Prawo zamówień publicznych. dla udowodnienia zamawiającemu, iż wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamowień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie w sytuacji zmiany: 1) danych adresowych stron, w tym nazwy, adresu, formy prawej, 2) danych, o których mowa w § 2 ust. 5 oraz § 3 ust.1 wzoru umowy, 3) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i stosowne zwiększenie lub zmniejszenie ceny jednostkowej brutto, 4) podwykonawcy, przy pomocy którego wykonawca realizuje przedmiot umowy, po uprzedniej akceptacji zamawiającego, 5) obowiązujących przepisów dotyczących wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, 6) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 7) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczeniu na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Kod kryterium B
Kryt 1p 40
Kryt 2 Wysokość udzielonego opustu
Kryt 2p 60
Adres strony internetowej siwz http://www.katowice.witd.gov.pl;http://witdkatowice.sisco.info
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 32
Data składania wniosków 09/09/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Katowicach, ul.Żeliwna 38, 40-599 Katowice, pokój nr 20
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)